• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Waar is iedereen? :p]


    Take me to wonderland

    [Hmm, Abi zit eenzaam te wezen in de beginzaal of hoe je het ook noemt en Ty en Cassie praten in een aparte ruimte, rest weet ik niet]

    Cassie
    'Naa, dat valt wel mee,' zegt hij met een lach. Ik glimlach even naar hem, 'dat vat ik maar op als een compliment,' grap ik voorzichtig. 'Ik ben heus niet zo'n flirt als je denkt hoor,' flap ik er dan uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Mijn gezicht veranderd naar verbaasd. Waarom zei ze dat plots ? "Wil je er iets mee zeggen misschien ?" grapte ik. Nouja, ik meende het wel hoor.

    Cassie
    'Wil je er iets mee zeggen misschien?' grapt hij. Ik haal mijn schouders op, 'weet niet ik. Wilde gewoon even zeggen dat Mickey ongelijk heeft,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Hij ziet er wel wat uit als een aansteller maar ik zwijg, dus je hebt het niet van mij" zei ik waarna ik haar aankijk met waarschuwende blik. "Gelukkig maar dat je niet echt met iedereen flirt, ik heb een hekel aan zo'n meisjes" zei ik als ik weer voor me kijk.

    [Arhg, fuck godsdienst]

    Cassie
    'Gelukkig maar dat je niet echt met iedereen flirt, ik heb een hekel aan zo'n meisjes,' zegt hij als hij weer voor zich uit kijkt. Fijn, hij heeft dus eigenlijk wel een hekel aan me. Ik haal even diep adem, 'Nou eigenlijk doe ik dat soms wel, maar dat is alleen maar om aan geld te komen,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, daar zit Dean ook. x'D]

    Dean

    Verveeld was ik tegen een muur gaan zitten met de fles breezer nog in mijn ene hand. Ik dronk hem leeg en gooide de fles toen ergens op de grond. Ik trok mijn benen tegen mijn borst en legde mijn armen gekruist op mijn knieën.


    Take me to wonderland

    Abi

    Ik ging naast een jongen zitten die net een fles weggooide. "Abi" zei ik tegen hem.

    Ty

    "Je moet aan geld komen op een manier, als je maar niet het bed met ze induikt" zei ik, hopend dat ze het ook echt niet doet. "Maar, ik doel meer op het feit dat een meisje echt nog flirt als ze een jongen teveel hoop gegeven heeft" legde ik uit als ik weer naar haar kijk. Ik kijk liever naar mensen als ik tegen ze praat.

    Jeremy 'Jer' Rodger Boucher.
    Ik werp een blik op zij en zie haar wangen rood worden. Ze blijft even rustig zitten. "Absoluut niet erg." Grinnikt ze, ik grinnik mee. "Mooizo." Naaste me staat een fles drank, ik pak het en drink er een grote slok uit. Ik kijk naar haar, rode haren en rode lippen. Yulia lijkt me op het eerste gezicht nou niet echt iemand die in een kraakpand woont. "Hé, hoe ben je hier eigenlijk beland?" Vraag ik, voordat ik weet wat ik eigenlijk vraag. Ik vraag naar haar verleden, vaak een pijnlijk verleden. Ik blijf zwijgend zitten..

    Dean

    Er kwam plots een meisje naast me zitten. "Abi" stelde ze zich voor. "Dean" zei ik glimlachend.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Je moet aan geld komen op een manier, als je maar niet het bed met ze induikt. Maar, ik doel meer op het feit dat een meisje echt nog flirt als ze een jongen teveel hoop gegeven heeft,' zegt hij en hij kijkt me weer aan. Ik haal een beetje zenuwachtig mijn hand door mijn haar, 'Ik duik niet met ze in bed hoor,' zeg ik, 'Ik, ehm, zorg er alleen voor dat ze dronken worden zodat ik hun geld kan stelen,' zeg ik er op een zachte toon achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abi

    "Het is koud vind je niet ?" vroeg ik als ik een flesje nam en er uit begon te drinken. Dit is echt het laatste voor vanavond. En ik ben nog nuchter, ik weet alles wat ik doe en zeg. Lang leve mij.

    Yulia Nena Katineh

    Ik grinnik naar Jer. Zijn speelse gedrag doet me kalmeren. En normaal zou ik nooit zo spontaan zijn. Maar ja, eigenlijk kwam dat ook deels door de hoeveelheid drank die ik op had gezopen.
    "Hé, hoe ben je hier eigenlijk beland?" vraagt hij opeens, wat me van mijn stuk brengt.
    Ik denk na. Klote.
    'Wil je het echt állemaal weten? het is best een lang verhaal,' opper ik op terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht vis en hem aankijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."