• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Crazier? Gekker? Was je al gek dan?"
    Ik haal mijn schouders op en glimlach.
    "Ik ben nooit echt mentaal gezond geweest. Maar dat is niemand. Vind ik toch."
    Ik zet de gitaar neer tegen de piano en sla mijn ene been over het andere.
    "Kun je het nog?" vraag ik met een knik naar de piano, terwijl ik hem lachend aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik ben nooit echt mentaal gezond geweest. Maar dat is niemand. Vind ik toch. Kun je het nog?"
    Ik staar onbewust naar haar benen terwijl ze het ene over het andere slaat. Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan terwijl haar woorden tot me doordringen.
    "Nee," geek ik toe. "Maar ik kan wel dit!"
    Met moeite begin ik Twinkle Twinkle Little Star te spelen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ahum, Arion :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Nee, maar ik kan wel dit!"
    Verwachtingvol kijk ik hem aan, en ik doe mijn best mijn lach in te houden wanneer hij Twinkle, Twinkle, Little Star speelt.
    "Ahum, zeer ehm... getalenteerd."
    Ik grinnik even.
    "Je gaat erop vooruit, zou ik zeggen."
    Ik kuch even om nog een grinnik te onderdrukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ahum, zeer ehm... getalenteerd. Je gaat er op vooruit, zou ik zeggen."
    Ik merk wel dat ze me zit uit te lachen, maar besluit er niet op in te gaan.
    "Ja hé?" antwoord ik glimlachend. Ik sluit mijn ogen en tuit mijn lippen als vraag om een kusje. Ik moet even lachen maar tuit al snel weer mijn lippen. Ik open één oog om even te piepen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja hé?"
    Ik knik lachend en grinnik wanneer hij zijn lippen tuit. Even lacht hij, maar hij herpakt zich al snel. Hij komt even piepen door een oog te openen. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Zo schattig."
    Ik plaats mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Zo schattig," lacht ze voor ze haar lippen op die van mij drukt.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar traag terug tot ik besef dat we niet alleen zijn. Het is zo makkelijk anderen te vergeten wanneer ik naast haar zit. Ik laat haar los en haal mijn lippen van de hare. Ik schraap even mijn keel en haal een hand door mijn haar terwijl ik haar met een flauw glimlachje aankijk.
    "Oh kijk, een klaslokaal."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Een gelukzalig gevoel gaat door me heen wanneer hij me terugkust. Veel te snel laat hij me los. Hij kucht even en haalt zijn hand door zijn haren. Ik bijt op mijn lip.
    God, hij is sexy als hij dat doet.
    "Oh kijk, een klaslokaal."
    Ik grinnik zachtjes.
    "He ja, nu je het zegt."
    Ik kijk hem glimlachend aan en neem hem voor de zoveelste keer in me op. Zijn ogen zijn toch wel mijn favoriete iets aan hem. Ik wend mijn blik af wanneer ik hem te lang aankijk.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 22:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ikkeek even naar Donna die voor zich uitstaarde. "Donna?" Ik draaide mijn lichaam naar haar toe.

    (ik kan niet vetgedrukt)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Donna?" hoor ik links van me.
    De stem heeft me opgewekt uit mijn gedachte.
    "Ja," zeg ik een beete zeurderig als ik Lilly zie staan.
    Kan dat kind me nou nooit eens met rust laten?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Gaat het wel goed met je?". Vraag ik bezorgd. Zehad dikke ogenenzag erg bleek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Gaat het wel goed met je?" vraagt ze.
    Ik zucht diep.
    Hier heb ik toch helemaal geen zin in!
    "Prima meid," beatwoord ik haar vraag bot.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Dan niet dacht ik bozig bij mezelf. "JE ziet er anders niet goed uit" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Je ziet er anders niet goed uit," zegt ze zachtjes.
    "Wat?" zeg ik boos. "Alsof jij er zo lekker uitziet, Jesus doe normaal!"
    Geïrriteerd sta ik op. Vanachter mijn stoel pak ik mijn veel te grote handtas en loop ik het lokaal uit.
    Wat denkt ze wel niet!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    ls ze opstaatloop ik haar achterna. "Donnazo bedoelde ik het niet." roepik haarachterna.
    Haastigren ik achter haaraan. waarom deed ik dit eigenlijk, ik wist het niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan