• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Haha, jij niet alleen ;D]

    Mickey
    'En jij? Wil jij iets met je leven doen? Of heb je dat ooit gewild?' vraag ik Yulia.
    'Ik bedoel, toen je leven nog niet zo ingewikkeld was. Had je toen een beeld van hoe je wilde dat je leven zou worden?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dean

    Ik sta rustig op om een luchtje te scheppen. Langzaamaan begint de drug in werking te treden en ik voel me eerst een beetje duizelig. Ik strompel een beetje naar buiten en sla de deur achter me dicht. Buiten zie ik een jongen roken(Jeremy).


    Take me to wonderland

    Yulia Nena Katineh

    Toen Mickey dat vroeg dacht ik even na, maar ik wist het gelijk. 'Reizen,' zeg ik gelijk. 'Ik heb altijd al willen reizen. Maakt niet uit waarheen,' zeg ik met een glimlach.
    'En ergens hoop ik dat alsnog te kunnen doen, ooit.'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'En ergens hoop ik dat alsnog te kunnen doen, ooit,' zegt Yulia.
    'Wat weerhoud je daar dan van? Buiten het geld, bedoel ik dan.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach schaapachtig. 'Simpelweg omdat ik mezelf niet vertrouw..' zucht ik. 'En ik ben bang om mezelf te verliezen,' zeg ik vervolgens waarna ik even naar de grond kijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    Ik kijk haar even verward aan.
    'Wat bedoel je? Ik.. snap het niet.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    Ik kijk Mickey even aan. 'Niet zelfstandig kunnen zijn, of meer drinken, dat soort dingen.' verklaar ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'O.'
    Ik sluit mijn ogen enkele seconden, waarna ik recht voor me uit staar. Niet huilen, niet huilen. Oh, loop weg, Mickey. Ja, loop weg! denk ik. Ik sta snel op en loop naar een andere kamer. Iets scherp... Mijn zakmes! Ja, oké. Komaan, zet je even. Goed. Mes in je huid. 'Aah,' zucht ik genietend. Wat een verlossing.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremy 'Jer'.
    Ik hoor een deur dichtslaan en kijk om, er staat een jongen (Dean). "Hey," Begroet ik hem, terwijl ik de sigaret naar mijn mond breng, een trekje neem en de rook uit mijn mond laat ontsnappen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:32 ]

    Abi

    Ik heb frisse lucht nodig. Ik neem een sigaret en aansteker uit mijn tas en loop naar buiten. Ik kijk even verbaasd voor het aantal mensen. "Abi" zei ik waarna ik begon te roken.

    [Hi, ik wil even zeggen dat ik stop met deze RPG. Ik volg het al lang niet meer en het trekt me niet zo erg meer. Sorry hiervoor.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean

    "Hey,"hoorde ik de jongen zeggen. De lsd had nu echt invloed op me en ik zag opeens alles veel duidelijker. Ik werd er zelfs een beetje duizelig door. "Hi," zei ik terug.


    Take me to wonderland

    Yulia Nena Katineh
    Ineens staat Mickey op en loopt weg. Wat verbaasd blijf ik zitten.
    Een tijdje staar ik zwijgend voor me uit, maar als ik merk dat het wel erg lang duurt sta ik op en loop naar de andere kamer, waar ik Mickey zie. Geschrokken loop ik naar hem toe en ontwapen hem van zijn zakmes.
    'Wat doe je?!?' roep ik geschrokken uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    Yulia trekt het zakmes uit mijn hand en gilt: 'Wat doe je?!'
    Met open mond kijk ik haar beschaamd aan. 'Eh, Yulia. Het... Het is niet wat je denkt,' stotter ik.
    Jawel, het is precies wat ze denkt, maar wat moet ik anders zeggen?

    [Oké, we hebben weer een onderwerp ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    "Het is niet wat je denkt," stottert Mickey. Maar ik blijf hem geschrokken aankijken.
    'Waarom?' vraag ik boos.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."