• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Met haar mooie tanden lacht ze om mijn reactie. "En nu? Ben je nu blij?" Een grote grijns komt op mijn mond, maar trek mijn gezicht snel weer in de plooi. "Mwha, ik wilde het gewoon weten." Grinnik ik.

    Dustin

    Ik grinnik, ' Neem je woorden terug,' zeg ik dan met een grijns

    May Lee

    Als ik al het zand van zijn gezicht heb gehaald knik ik, ' Misschien wel ja. ' Ik probeer op te staan maar wankel daarna en val weer op de grond, ' I'm a big ass failure,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik schud mijn hoofd. 'dat kan ik niet doen. Het is namelijk de waarheid,' grinnik ik.


    Alexander
    Ik grinnik even als May opstaat maar dan weer valt. 'we kunnen denk ik nog even blijven liggen,' grinnik ik, 'tenminste als we hier veilig weg willen komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    'Dan heb je pech,' Ik begon haar weer te kietelen en begon weer te grijnzen.

    May Lee

    Ik grinnik, 'Dat klinkt goed,' Ik ging liggen in het zand en leunde toen naar achter met mijn ellebogen. 'Dus, vertel is iets?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Dustin begint me weer te kietelen. 'kom op, ik doe alles behalve mijn woorden terug nemen.'

    Alexander
    Ik haal mijn schouders op en kijk naar May, 'wat wil je weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    Ik zucht, 'Oke oke alleen omdat ik het anders heel zielig vind,' zeg ik dan.

    May Lee

    'Maakt mij niks uit, vertel maar iets over jezelf,' zei ik toen maar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik grinnik eventjes, 'en wil er nog iets voor terug?' Vraag ik met een kleine grijns.

    Alexander
    'Ehmm, ik ben 18. Ik rook. Ik haat de kleur roze, mij lievelings eten is italiaans en naar mijn mening zijn de Victoria Secret angels de mooiste vrouwen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    'Hmm ja, verras me maar,' zeg ik dan grijnzend terug.

    May Lee

    Ik grinnik, 'Typisch jongens,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Hmmm, wat jij wilt,' grinnik ik. Ik buig me naar hem toe en druk een kusje op zijn voorhoofd.

    Alexander
    Ik begin te grinniken. 'Tsjaa, ik ben nou eenmaal een jongen,' zeg ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    'Hmm, dat maakt het een soort van goed,' grinnik ik erna. Ik ga naast haar in een ligstoel liggen. Ik voel aan mijn hoofd en ik voel dat mijn pet helemaal doorweekt is. Ik doe het af, gooi het naast me en schud mijn haar eventjes uit.

    May Lee

    Ik draai me naar hem toe en begin dan te lachen, 'Een ding is wel goed. Je houdt niet van roze en houdt wel van Italiaans, dat van Victoria secret tjha, zoals ik al zei typisch jongens.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry mijn les begint, blijf wel online maar ik reageer niet]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahah is goed, spreek je later well, doegh]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Er vormt zich een enorme grijns op Deans gezicht.
    "Mwha, ik wilde het gewoon weten," Grinnikt hij.
    Ik knik begrijpend.
    Tuurlijk, jongen.
    "Oke," lach ik en ik sta op.
    "Zin om te zwemmen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicity
    Dustin gaat in een ligstoel liggen die naast me staat. Hij doet zijn pet af en schud zijn haar eventjes uit. Ik grinnik, 'je bent zo net een hond,'

    Alexander
    'Dus May,' begin ik, 'nu mag jij iets over jou vertellen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean Garrey Robbinson.
    "Oke, zin om te zwemmen?" Mijn gedachten beginnen te werken en ik zie Maria in een stralend witte bikini staan. Damn, schoonheid. Snel wuif ik die gedachte weg, zo moet ik niet denken. "Ja, lijkt me leuk," Ik knik en sta op. Wat is het hier warm.