• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Wat is er?" Vraagt ze en ik voel dat ze me aankijkt. Ik kijk terug en zet een grijns op, die half nep is. "Heb ik iets verkeer gedaan?" Ik wil mijn ogen neerslaan, maar blijf haar aankijken. "Je kan het mij vertellen." Ik haal even diep adem. "Die jongen in het café, hé.." Begin ik en wil het subtiel houden, maar flap mijn vraag eruit. "Heb jij iets met hem?" Direct bloos ik. Oeps..

    Matt
    'Oké!' Ik loop naar de keuken en schenk wat te drinken voor mezelf in. Met mijn glas in mijn hand loop ik terug naar de woonkamer en ga ik weer naast Felicity zitten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    May Lee

    'Sportactiviteiten,' zeg ik dan met een lichte grijns. 'En,' vervolg ik mijn verhaal, 'Ik ben ook barman in de club s'nachts, tenminste ik maak meestal alle cocktails,' zeg ik terwijl mijn grijns iets groter wordt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander
    Ik knik eventjes als het blijkt dat zij ook sportactiviteiten doet. 'Ben je dan niet eerder barvrouw?' grinnik ik bijdehand.

    Felicity
    Als Matt terug komt wat een glas in zijn hand valt mijn oog op 3 mensen [Alexander, May Lee, Dustin]die zitten te praten. Ik trek Matt overeind en trek hem mee naar hen toe. 'Hee,' begroet ik ze, 'Ik ben Felicity maar noem me alsjeblieft Fee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    Ik ga dichterbij hem staan en fluister dan: 'Shht, eigenlijk ben ik een man, alleen niemand weet het nog,' Ik kijk hem even serieus aan. 'Niet door vertellen hoor,' 'Hee,' begroet iemand ons. Ik draai me om wat vervolgens geen goed plan was aangezien ik half tegen Alex op bots. Ik doe een klein stapje naar voren zodat ik niet te dicht op hem sta en begroet haar dan. 'May Lee, maar noem me gewoon als hoe Alex me noemt May,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dustin Jason Monteiro

    'Dustin,' zeg ik tegen het meisje en de jongen die aankomen lopen. Bljikbaar heet ze Felicity.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Die jongen in het café, hé.," Begin hij. "Heb jij iets met hem?"
    Ik lach als hij over Felipe begint.
    "Met Felipe?" zeg ik. "Ik heb heel veel met Felipe,"
    Ik peil even zijn reactie.
    "Felipe is namelijk mijn neef," stel ik hem gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexander
    Ik lach om May's opmerking. Dan begroet iemand ons waardoor ze tegen me opbotst waarna ze snel een stapje je naar voren doet. 'Alexander, noem me maar Alex,' begroet ik het meisje dat Felicity heet en de jongen.

    Felicity
    Okee, het meisje heet dus May, de jongen met het donkere haar Dustin en die met het blonde haar Alex. Gelukkig geen moeilijke namen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze lacht als ik erover begint, misschien een slecht teken, misschien ook niet. "Met Felipe? Ik heb heel veel met Felipe." De moed zakt in mijn schoenen, daar gaat het. Stomme ik. "Felipe is namelijk mijn neef." Ik zucht even. "Wist ik wel!" Roep ik uit en grijns, omdat ik me toch wel ongemakkelijk voel.

    Matt
    Ik word naar Alexander en twee andere mensen getrokken door Felicity. 'Hey, ik ben Matt!' stel ik me voor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Wist ik wel!" roept Dean opgelucht.
    Ik lach om zijn reactie.
    "En nu?" vraag ik lachend. "Ben je nu blij?"
    Ik sla mijn benen over elkaar en leun mijn hoofd op mijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    May Lee

    'Hebben we vandaag nog taken ofzo?' vraag ik dan in het algemeen. Gelukkig had ik over iedereen tot nu toe een goed gevoel, oke op Alex na maar dat zal wel goed komen. Ik pakte even mijn Blackberry en smste Faithlyn dat het tot nu toe wel oke was en keek daarna weer op. 'May Lee,' zeg ik tegen de jongen die zichzelf voorstelt als Matt.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Hebben we vandaag nog taken ofzo?' vraagt May. Ik schud mijn hoofd, 'volgens mij niet,' beantwoord ik haar vraag. Dan kijk ik even naar Dustin. Hij is best wel cute. Maar goed, dat zijn meer jongens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    Ik volg het gesprek van Fee en May, 'Oke, dus voor de dag zijn we vrij? Waarom gaan we dan niet naar buiten, het is verschrikkelijk mooi weer,' May Knikte, 'Waarom niet, ik ga anders wel mee,'

    May Lee

    Ik keek even naar Alex, Fee en Matt, 'Dus zullen we gaan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik knik, 'lijkt me een goed idee. Als we de camping verkennen kunnen we morgen ook niet verdwalen,' lach ik. 'ik vind het ook wel best,' zegt Alex waarna hij een sigaret pakt .


    [sorry als ik sloom reageer, zit op iPod ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered