• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    May Lee

    Ik zuchtte, nee geen sigaret ik was net een paar weken gestopt en door Alex begon het gevoel weer te komen. Ik had trek in een sigaret, ik bleef er even naar kijken. 'Laten we dan gaan,' zei Dustin toen. Hij liep richting het zwembad en stond toen even stil om op ons te wachten, ik begon ook te lopen en voor het zwembad stond ik ook maar te wachten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ook sorry alleen ik lees story xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik en Alexander lopen achter May en Dustin aan naar het zwembad. 'Damn, ik heb echt zin om te zwemmen,' zeg ik op een vrolijke toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    Ik grinnik en krijg een idee, Ik kijk naar Dustin en zie dat hij hetzelfde denkt. We wachten tot dat Felicity en Alex naast ons staan. '1 2 3 !'roept Dustin dan. Hij pakt Fee op en gooit haar dan het water in. Ik grijns en ren met een klein aanloopje en duw Alex dan ook, 'Hahahaa,' lacht Dustin dan. Geluidloos begin ik te lachen bij het gezicht van die twee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik schrik als Dustin mij ineens optilt en in het water gooit. Kletsnat klim ik uit het zwembad, 'die krijg je terug,' grinnik ik waarna ik op Dustin af ren en hem een stevige knuffel geef zodat hij ook nat wordt.

    Akexander
    'Godverdomme!' scheld ik luid als ik in het water wordt geduwd. Licht geïrriteerd klim in wet uit het zwembad waarna ik May over mijn schouder gooi en met haar over mijn schouder het water weer inspring.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    'Gadver !' roep ik dan wanneer Felicity me stevig knuffelt. 'Je wou toch zwemmen,' grinnik ik erna. Ik duw haar over de rand en samen vallen we lachend in het water.

    May Lee

    Ik lach om Alex' geirriteerde blik. Opeens komt hij het water uit en ik verschrik. Ik probeer weg te komen maar te laat, hij heeft me al over zijn schouders gegooid. Ik probeer me uit zijn greep te krijgen maar het lukt niet, 'ALEX !' roep ik dan nog wanneer hij het water inspringt. Eenmaal weer boven kijk ik hem verontwaardigt aan. 'Alex !' ik gooi wat water in zijn gezicht en probeer dan weg te zwemmen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 23:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Dustin duwt mij weer over de rand maar doordat ik hem nog vast heb vallen we allebei in het water. Als ik weer boven water kom kijk ik Dustin lachend aan, 'ik wilde inderdaad zwemmen maar ik gaf liever wel eerst mijn bikini aangetrokken,' grinnik ik.

    Alexander
    May probeert weg te zwemmen maar zo gemakkelijkt komt ze niet van me af. Ik pak haar schouders vast en duw haar even kopje onder waarna ik haar weer naar boven laat gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    'I'm sorry,' zeg ik dan lachend. Ik gooi wat water in haar gezicht en begin dan te lachen.

    May Lee

    Ik wordt opeens kop je onder geduwd, als ik weer boven kom kijk ik snel achter me waar ik Alex zie. Ik kijk hem aan, 'Ohh jij bent echt nog lang niet van me af,' zeg ik dan. Meteen duw ik hem omver wat niet al te makkelijk gaat maar toch een soort van lukten duw hem dieper het water in terwijl ik trots toe grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Dustin gooit lachend wat water in mijn gezicht. Ben ik blij dat ik waterproef mascara op heb gedaan. Ik zwem naar Dustin toe en probeer hem kopje onder te duwen wat echt totaal niet lukt.

    Alexander
    May duwt me dieper het water in waarna ze trots lacht. Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en zwem dan snel naar haar toe. Ik trek haar uit het water en gooi haar weer over mijn schouder terwijl ik richting het strand ren. Bij het strand aangekomen laat ik haar op het zand vallen waardoor ze onder het zand zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    Ik lach wanneer ze iets probeert wat haar totaal niet lukt, ' Wat probeerde je nou te doen mevrouw?' Zeg ik dan grijnzend. Ik pak Fee op en gooi haar met een zwaai het water is.

    May Lee

    Ik kijk hem verbaasd aan maar krijg dan een idee ik sta op en loop dan naar hem toe, ' Allerliefste Alex toch' zeg dan wanneer ik nep verontwaardigd wegloop, kort ernaa draai ik me om en neem een aanloopje wat niet gemakkelijk gaat in het zand en spring dan op zijn rug misschien iets te onverwachts want hij begint een beetje te wankelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Dustin pakt me op een gooit me verder het water in. Ik zwem weer naar hem toe, 'ik deed een poging je onderwater duwen maar dat lukte niet. Je bent gewoon te dik daarvoor, sorry,' grinnik ik.

    Alexander
    May springt ineens op mijn rug waardoor ik begin te wankelelen maar ik vind mijn evenwicht en blijft overeind staan. 'Hou je goed vast,' grinnik ik waarna ik wild rondkes begin te draaien.


    [Ik ga slapen, tot morgen x]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    Ik kijk haar nep boos aan. ' Nou dank je wel he, ik denk meer dat het aan mijn geweldige spieren ligt' grinnik ik dan.

    May Lee

    Ik grinnik en hou me dan goed vast aan zijn nek als hij als een gek rondjes loopt te draaien, ik moet lachen en word licht duizelig.

    [ Slaaplekker ik ga ook x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Hmmm,' antwoord ik terwijl ik doe alsof ik hem goed bekijk. Ik laat mijn hand even over zijn arm glijden en knijp er even in, 'misschien,' zeg ik met een kleine grijns.

    Alexander
    Als ik een paar rondjes heb gedraaid begin ik wat duizelig te worden dus ik laat May van me rug glijden en laat me in het zand zakken terwijl de wereld een beetje draait.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    Ik grijns, ' Dat had je niet moeten zeggen,' ik til haar op en loop met haar het zwembad uit. Ik laat haar op een ligstoel vallen en geen haar dan de kieteldood.

    May Lee

    ' Ik ben duizelig,' zeg ik wanneer ik naast hem neer plof in het zand. Mijn lichaam is nu helemaal vol met zand en ik kijk hem even aan. Niet veel anders, zelfs zijn gezicht. Ik begin te grinniken, veeg mijn handen af en haal het overgebleven zand van zijn wangen af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Dustin tilt me op en loopt met mij het zwembad uit. Vervolgens laat hij me vallen op een ligstoel. Dan begint hij me te kietelen. 'St-stop,' zeg ik lachend, 'w-wat moet i-ik doen zodat j-je stopt,' vervolg ik.

    Alexander
    Ik grinnik eventjes, ' ik ook, volgende keer misschien niet zo veel rondjes draaien.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered