• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Alexander Samuels
    'Yo,' zegt een jongen ineens. Ik kijk even op en knik als begroeting. 'Ik ben Alexander maar zeg maar Alex,' zeg ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Jij bent echt beeldschoon," complimenteert Dean me.
    Onzeker sla ik mijn ogen neer.
    Dat is nu juist mijn probleem.
    Ik zucht even en hef mijn hoofd op. Ik kijk Dean diep in zijn mooie ogen aan.
    "Dank je," zeg ik zachtjes terwijl ik zijn hand pak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matt
    'Het komt wel goed hoor,' zeg ik lachend. 'Wanneer begin je met werken?'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity
    'Het komt wel goed hoor,' zegt Matt lachend.'Wanneer begin je met werken?' Ik moet even nadenken, 'Ehm, morgen volgens mij. Dat dacht ik tenminste, wanneer moet jij dan beginnen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt
    'Ook morgen,' zeg ik met een glimlach. 'Heerlijk hele dag bij het zwembad zitten, heb er zin in!' zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity
    'Ook morgen,' zegt Matt met een glimlach, 'Heerlijk hele dag bij het zwembad zitten, heb er zin in!' 'Dat lijkt me echt ideaal. Gewoon een beetje de hele dag bij het zwembad zitten,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin Jason Monteiro

    Ik knik, ´Dustin, en noem me maar Dus of Dust of wat je maar wil,´ zei ik toen simpel schouderophalend.

    May Lee Alexis Rodriguez

    Ik hoorde de jongen Dustin zeggen, ik dacht na Dustin? Vroeger zat ik met een Dustin op de basisschool hij was mijn beste vriend, maar die was toen verhuisd. Ik tikte hem even aan, 'Dustin?' Hij keek even verward en antwoordde toen. 'May Lee !' Ik grinnikte, 'Lang niet gezien,' zei hij toen hij me een knuffel gaf. 'True,' Ik keek even naar de jongen met wie hij stond te praten, 'Sorry dat ik jullie gesprek verstoorde ik ben May Lee Alexis Rodriguez,' Ik vond het leuk om mijn hele naam te zeggen weet niet waarom. Ik voelde een rilling, er is iets met deze jongen en het bevalt me niet. Misschien zijn houding, iets wat voor mij veel betekende.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dean Garrey Robbinson.
    "Dank je." Ik voel dat haar warme handen de mijne vasthouden, het voelt liefdevol, maar toch ook weer niet. Even weet ik me geen houding te geven en ga rechtop zitten. Zwijgend kijk ik haar aan en kijk dan weer naar de grond.

    Alexander Samuels
    ´Dustin, en noem me maar Dus of Dust of wat je maar wil,´ zegt de jongen. Dan tikt een meisje hem ineens op zijn schouder en blijkt het dat Dustin het meisje kent. 'Sorry dat ik jullie gesprek verstoorde ik ben May Lee Alexis Rodriguez,' zegt het meisje. 'Nou hallo, May Lee Alexis Rodriquez. Ik hoop dat je het niet erg vindt als ik je gewoon May noem,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt
    'Dat is het ook!' zeg ik lachend. 'Wil je trouwens ook wat drinken?' vraag ik, terwijl ik op sta. Ik begin inmiddels wel dorst te krijgen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    May Lee Alexis Rodriguez

    Ik grinnikte, 'May is goed,' Ik dacht even na, 'En jij bent? Mr. Nameless?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Zwijgend kijkt Dean mij aan en kijkt dan snel weer naar de grond.
    "Wat is er?" vraag ik voorzichtig terwijl ik mijn handen weer terug trek.
    "Heb ik iets verkeer gedaan?"
    Onzeker lach ik naar hem.
    "Je kan het mij vertellen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicity
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dankje. Ik heb niet zo'n dorst,'

    Alexander
    Ik grinnik weer eventjes, 'Alexander maar ze maar Alex. Mr Nameless is ook goed natuurlijk,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    Ik moest toegeven hij had iets, maar toch zei mijn gevoel dat hij niets goeds zou voorspellen, ik glimlachte, 'Nou, ik hou het wel op Alex,' Ik keek even rond, 'Wat is jullie baantje eigenlijk?' Dustin antwoordde al snel. 'Badmeester natuurlijk,' grijnsde hij, Ik grinnikte. 'En jij?' vroeg ik toen toch benieuwd aan Alex.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander
    May vraagt aan mij en Dustin wat we doen. 'Sportactiviteiten en ook badmeester,' antwoord ik simpel, 'jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered