• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    "En." Begint ze en houdt mijn hand vast. "Zijn het jouw types." Normaal zou ik lachen, ze is leuk, dat moet ik toegeven, maar ik heb ieder gevoel voor haar ver weggestopt. Ze is bezet. Ik knik "Ze zijn aardig, ik wil ze best beter leren kennen." Maria leidt me naar een fontein, op een plein. "Dit is de mooiste plek uit het dorp." Ik knik opnieuw. "Het is zeker mooi. Ik voel dat haar handen de mijne loslaten en ze gaat op het randje van de fontein zitten. Ik ga naast haar zitten en kijkt terug, diep in haar mooie ogen. Ik glimlach, maar het voelt niet goed..

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Ze zijn aardig, ik wil ze best beter leren kennen," zegt hij.
    Ik lach blij.
    Hij vindt mijn vriend te minste leuk!
    Dean komt naast me zitten en kijkt me diep aan. Hij glimlacht lief.
    Het is nu of nooit.
    Ik verzamel al mijn moed bij elkaar.
    "Ik vind je best lief," zeg ik zo zachtjes dat het bijna niet te horen is en ik sla mijn ogen neer.
    Please, laat hem iets liefs terug zeggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Joselyne Abbigail Storm
    Yes, iemand die ook in het restaurant werkt! "Leuk dat ik alvast iemand ken die ook in het restaurant werkt!" zeg ik tegen Courtney. "Dus. Heeft iemand zin om de camping te gaan verkennen ofzo?" vraag ik in het algemeen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg



    May Lee Alexis Rodriguez

    Ik pak mijn koffers uit de achterbak van de taxi en bedank de chauffeur. Te laat? Niet echt, ik had de hoofd begeleider gebeld dat ik later zou zijn door vertraging op het vliegveld. Met mijn koffers liep ik naar wat voor mij de villa leek en zette me neer op de bank, 'Even wat drinken,'



    Dustin Jason Monteiro

    Met mijn koffers loop ik richting de camping, nou ja de villa dan. Ik zuchtte even en probeerde zo geinteresseerd mogelijk over te komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Btw, je kan May Lee gewoon bij de sportactiviteiten zetten dan hoef je geen onderscheid te maken]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matt
    'Mooi!' glimlachte ik. 'Ik heb laatst even een rondje gemaakt over de camping, het ziet er allemaal heel leuk uit. En de mensen zijn vriendelijk,' zei ik tegen Felicity.

    [Okee, zal ik ff doen =)]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity
    Ik glimlach even naar Matt, 'dat klinkt goed. Het scheelt al een stuk als je activiteiten moet doen met aardige mensen,'

    [Ik ben even folders lopen en moet daarna naar me oma]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt
    'Klopt,' glimlach ik. 'Maar meestal doen mensen wel leuk mee als ze meedoen aan activiteiten. Anders zouden ze niet mee doen, toch?'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik zie Maria lachen. "Ik vind je best lief." Fluistert ze zachtjes en slaat haar ogen dan neer. Een moment weet ik niks terug te zeggen en zwijg ik ongemakkelijk. "Jij bent echt beeldschoon." Complimenteer ik zachtjes en begin te twijfelen. Niet te veel flirten, Dean.

    Felicity
    'Maar meestal doen mensen wel leuk mee als ze meedoen aan activiteiten. Anders zouden ze niet mee doen, toch?' Ik lach eventjes, 'dat lijkt me ook,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Okee, haay, even vraagje waar is iedereen? en mag ik een samenvatting?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Okee, haay, even vraagje waar is iedereen? en mag ik een samenvatting?]


    [iedereen zit gewoon wat te praten in de woonkamer van de villa a. Je kan wel gesprekje beginnen met Felicity of Alexander a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighton Dennis Coup.

    Ik geef Courtney weer ongezien een por in haar zij en luister half naar wat Joselyne vraagt. Ik laat me achterover op de bank vallen en laat mijn hoofd steunen op een kussen, terwijl ik naar de meiden blijf kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Is goed ik kijk wel,]

    May Lee Alexis Rodriguez

    Nadat ik mijn spullen op mijn kamer heb gezet ga ik naar de woonkamer van de villa, iedereen zit daar. Mijn ogen glijden langs de personen, een jongen met kort zwart haar en een pet op komt ook de kamer binnen gelopen, hij lijkt me wel aardig. Mijn ogen gaan verder, een meisje met zwart haar zit ergens en een jongen met blond warrig haar. Ik loop de kamer binnen en plof gewoon ergens op de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dustin Jason Monteiro

    Ik plof op de bank en begin tegen een jongen te praten. Ik verveel me suf. 'Yo,' zeg ik misschien te ongeinterresseert


    The duty of youth, is to challenge corruption.