• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - Loving Styles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Barman:
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Badmeesters:
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant:
    Serveersters:

    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Nadal

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius


    Regels:

    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:14 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Waar is iedereen een beetje? dan weet ik waar ik kan beginnen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Maria Carmen en Dean staan samen te praten in de woonkamer van de villa.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Amy Rivers
    Als gewoonlijk kwam ik lekker laat aan bij de villa. Door een ongelukje had ik iets gemist.Ik deed snel de deur open van de villa. Het was groot en prachtig.met een half open mond kwam ik binnen. Ik zag 2 mensen praten in de woonkamer. ik liep gewoon de trap op met mijn koffers. Ik kwam een slaapkamer binnen en zette daar mijn koffers neer. Later zou ik ze wel uitzoeken. Ik trok snel wat makkelijk aan. Een korte blauwe zomer rok vond ik wel passen. Ik liep de trap af en ging naar de woonkamer. Daar waren nog 2 mensen. 'Hallo.'Zei ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dean Garrey Robbinson.
    "Dat verklaart waarschijnlijk waarom ik je vorig jaar niet heb gezien." Logisch, het is vast zo'n meisje die alleen de winkelstraat kent. "Ik loop hier en daar wat rond en help iedereen. Dus als je me nodig hebt." Bied ze me aan. "Dan weet ik je te vinden," Maak ik haar zin af. "Misschien dat ik nog even een rondje ga lopen, voor het geval er een pad verandert is. Je weet maar nooit." Mompel ik, meer voor mezelf dan voor Maria.

    Courtney Rayaela Williams.
    "Sure," Zegt hij en geeft me een speelse por in mijn zij. Ik begin hem te kietelen. "Hallo." Zegt een meisje (Joselyne) die net binnen komt lopen. "Hoi, sorry dat ik zo achterlijk laat ben! Mijn vlucht had vertraging enzo." Zegt een ander meisje (Amy). "Hoi!" Begroet ik vrolijk. "Ik ben Courtney!"

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 13:24 ]

    Nadal schreef:
    [Maria Carmen en Dean staan samen te praten in de woonkamer van de villa.]


    Leighton en Courtney zitten op de rand van de bank in de woonkamer.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Dan weet ik je te vinden," Maakt Dean mijn zin af. "Misschien dat ik nog even een rondje ga lopen, voor het geval er een pad verandert is. Je weet maar nooit." Mompelt hij.
    "Leuk!" roep ik enthousiast. "Mag ik mee, ik bedoel ik weet veel van de streek ect."
    Ik kijk hem verwachtingsvol aan.
    "Alsjeblieft?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Leuk!" Roept ze enthousiast. "Mag ik mee, ik bedoel ik weet veel van de streek ect." Ze kijkt me verwachtingsvol aan. "Alsjeblieft?" Ik zwijg even. "Nou.. ik weet het niet." Grinnik ik. Dan laat ik weer een stilte vallen. "Tuurlijk mag je mee! Ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan." Vertel ik.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Nou.. ik weet het niet," Grinnikt hij. Dan laat hij weer een stilte vallen. Smekend kijk ik hem aan.
    "Tuurlijk mag je mee! Ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan." Vertel hij.
    Ik lach dankbaar.
    "Gezellig," zeg ik.
    "Wil je nog iets over mij weten of niet?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicity
    'Activiteiten begeleider,' antwoord ik op Dylan's vraag. 'Maar ik zou het niet erg vinden als ik een keer ergens voor iemand in zou moeten vallen. Wat doe jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean Garrey Robbinson.
    "Gezellig." Zegt ze. "Wil je nog iets over mij weten of niet?" Ik haal mijn schouders op. "Één vraag. Ga je in die kleding mee?" Zegt ik terwijl ik mijn ogen over haar lichaam laat glijden. Hakken leken me geen verstandig idee..

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Één vraag. Ga je in die kleding mee?" vraagt hij terwijl hij zijn ogen over mijn lichaam laat glijden.
    Triomfantelijk haal ik een paar All Stars uit mijn tas.
    "Ik ben op alles voorbereid," lach ik terwijl ik mijn hakken uittrek en de gympen aan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:37 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Dan tovert ze een paar All Stars uit haar tas. "Ik ben op alles voorbereid." Lacht ze en trekt de gympen aan. "Oke, mooizo. Zullen we nog iets te drinken en te eten meenemen?" Vraag ik en kijk naar mijn zwarte rugzak die op het aanrecht in de keuken staat.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Oke, mooizo. Zullen we nog iets te drinken en te eten meenemen?" Vraagt hij.
    "Nee," antwoord ik. "Misschien een fles water maar ik ken nog wel een leuk cafeetje in het dorp waar we na afloop iets kunnen drinken," stel ik voor terwijl ik mijn waterflesje opnieuw vul.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Misschien een fles water maar ik ken nog wel een leuk cafeetje in het dorp waar we na afloop iets kunnen drinken." Ik knik. "Is goed." Dan loop ik naar de koelkast en haal er een flesje water uit. Met een sprintje ren ik naar mijn kamer en pak een kaart van mijn bed. "Voor het geval dat ik de weg niet meer weet."

    Maria Carmen Domíniguez Cháves.
    Dean komt terug met een kaart.
    "Voor het geval dat ik de weg niet meer weet."
    Ik lach.
    "Hoe wil te precies lopen en waar wil je precies heen?" vraag ik terwijl ik de plattegrond van de streek nog eens goed bekijken.
    De All Stars zitten niet lekker meer. Op hakken loop ik dag en nacht. Ik wiebel wat heen en weer om de irritatie te verdelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."