• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    WÀÀÀROM! Waarom mag ik niet eens een leuk weekend hebben?! Waarom leef ik op deze planeet! Waaaaaaaaaaaaaaarom!!!!


    26 - 02 - '16

    Jij kent mij echt niet he.
    Je zegt dat ik mezelf de hemel in prijs, hoe kom je erbij, jij doet dat misschien maar ik duw mezelf alleen maar dieper in de grond.
    Ik had al amper zelfvertrouwen maar gelukkig ken jij mij zo goed en heb je dat laatste beetje ook nog maar vernietigt
    Je snapt echt niet wat je mij hebt aangedaan he?
    Je kan wel zeggen dat woorden geen pijn doen, maar geloof me. Als woorden geen pijn doen zou ik niet zijn gebroken, keer op keer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat jullie nu zo erg, waarom laten jullie me niet voor een keer mijn eigen dingen doen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Shit, waarom kan ik nu niet eens normaal reageren? ._.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dus, nu heb ik je al twee weken niet gezien.
    Fuck this shit.


    Life is hard and then we die

    Ik walg van mezelf.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk eerlijk ben geweest tegen je. Het is moeilijk maar we komen er wel. Ik geloof in ons <3


    -

    all onze foto's zijn verscheurd of deleted
    het was 1 van de moeilijkste dingen die ik ooit gedaan heb
    hopelijk kan ik je nu vergeten


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Eikel, waarom doe je me nou toch gvd zoveel pijn?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    wacht, je zei dat ik volgend jaar toch geen vrienden ga hebben in mijn nieuwe klas, dus dat betekent dat jij eigenlijk ook geen vriendin van mij had willen zijn? Waarom snap je niet dat je niet zo vreselijk naief moet zijn.
    Je wordt geen actrice, je moet godverdomme eens verder kijken dan je kinder dromen.
    Maar waarschijnlijk kan je dat niet omdat jij niet gehard ben door de wereld.
    Geloof me, ik heb 10 keer zoveel shit te verwerken gehad als jij en ik denk dat ik een stuk beter weet wat mijn toekomst kansen zijn.
    Als ik chagerijnig ben vind je me irritant
    Als ik vrolijk ben vind je me ook irritant
    Wat verwacht je dan van me.
    Ja, jij kiest wat voor jouw het beste is. Maar dat is pas arrogant. Ik probeer me aan te passen aan de buitenwereld en jij noemt mij arrogant.

    Ik hou echt van dit topic


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan geesten zien maar niemand gelooft mij en dat is echt heel vervelend, niemand begrijpt mij echt ze vinden mij raar. daarom word ik ook gepest. Ik heb maar 1 echte goede vriendin maar ook die snapt mij soms niet helemaal. niemand gelooft dat mijn eerste vriendje bestaat en mijn tweede zegt dat het nooit is gebeurt dus ben ik 15 en heb ik nog nooit een vriendje gehad.
    De rest ben ik even kwijt maar dat is ook tiepies mij ik vergeet snel dingen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik weet niet hóe ik het moet doen of hoe ik verder moet. Ik wil niet meer, ik heb geen zin meer, het wilt niet meer.


    Your make-up is terrible

    omg i'm so high
    i miss my old bong from my days in belgium


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Ik ben echt gelukkig voor de eerste keer in maanden tijd.

    Unplugged schreef:
    Ik ben echt gelukkig voor de eerste keer in maanden tijd.


    The universal language of art.