• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    The universal language of art.

    Ik heb zo'n spijt van gisteren.... Je bent alles voor me en ik hou echt alleen van jou. Niemand zal daar ooit tussen staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BITCH.,

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:21 ]


    The universal language of art.

    ik kan er niks aan doen dat ik niet ben zoals jij, maar dat is geen reden om zo bitchy te doen en alleen maar langs te komen als je iets nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:25 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    HOLY F***. K heb dus gister een valentijnskaart op de bus gedaan en nu hou k het gwn niet meer uit hierzo en AAAHH hij was voor de broer van een van mijn beste vriendinnen, hoe awkward en k heb hm eig al een tijdje nie gezien, maar k moest gwn van mezelf dus die kaart sturen. Ik heb er geen spijt van, maar srsly t blijft awkward. En k hou t gwn nie meer uit nu.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik voel me gewoon vreselijk door alles.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik in de friendzone? 'kay, Dan jij in de mijne. U mad bro? :Y)


    Let it come and let it be

    Ik wil liefde (zal morgen wel weer over zijn, als de choco in de aanbieding is)
    Ik haat quizlet soms (reden laten we in het midden)
    En ik wil verhuizen naar middle-earth (lord of the rings) of in elk geval lord of the rings nog een keer zien, omdat ik verslaafd ben...
    En ik wil normale cijfers, hoewel ik weet dat ik niet mag klagen
    En ik weet dat alles wel goed gaat, waarom ben ik dan niet blij?
    Ik wil ook 600 abonnees!

    zo, dat lucht op


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:30 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik hoop toch zo dat ze naar Nederland mag komen. Of wel voor een vakantie of toch voor haar studie. Dan kan ik iedereen vertellen wat een toffe vriendin ze is.


    I can't even think straight.

    Ik hou zoveel gedachten voor me, zodat ik anderen hun gevoelens kan sparen. Echter word ik zelf helemaal gek van het feit dat ik het ze nooit vertel. En achter hun rug om praat ik er met anderen over, waardoor ik me nog kutter ga voelen, omdat ik gewoon vals aan het roddelen ben. Waarom zit dat in de mens z'n natuur? Ik walg echt van mezelf zodra ik me er bewust van word ><


    Life is hard and then we die

    Wanneer verlies, verdriet, pijn en verwarring zich mengen blijft er niet veel hoop meer over..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Moet het nou altijd zo doorgaan? Krijg ik altijd maar weer overal de schuld van? Kan het niet is een keer normaal gaan? Dat ik dan misschien een dag géén hoofdpijn krijg van jou gezeik?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb een vierkant rooster --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    IK HAAT JE! IK HAAT JE! IK HAAT JE!
    Waarom, oh waarom doe je me zo'n pijn?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben mijn valentijn vandaag kwijt geraakt.. Jongetje op stage wou me niet meer hahaha :'D Onee even iets serieus: meh.


    -