• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, in welke afdeling denk je dan te komen en bij welke afdeling zou je het liefste horen? Dit kan namelijk verschillend zijn. Je moet even heel eerlijk voor jezelf en je hoeft hier ook geen test voor te doen.
    Dus, bijvoorbeeld:
    Bij welke afdeling denk je te horen? Hufflepuf, want:
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Slytherin, want:

    Ik.
    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik niet erg opval. Ik ben echt totaal niet dapper en zou misschien om mijn luiheid wel bij Slytherin kunnen horen. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt sluw of arrogant. Ik doe gewoon mijn ding en werk niet bepaald hard voor school.
    Ik zou het liefste bij Gryffindor horen. (:

    Nu jullie. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik denk Slytherin want als ik iemand echt niet mag kan ik best wel arrogant zijn en door de jaren heb ik geleerd om van me af te bijten

    met mijn cijfers kan ik bij ravenclaw en doordat ik niet echt opval en verlegen ben kan ik ook bij huffelpuff. Gryffindor doordat ik best wel veel durf

    maar het liefst toch Slytherin


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ravenclaw, omdat ik nerdy ben (nerd)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb echt geen idee. Ik ben best trouw, zoals Huffelpuffers, maar helemaal geen harde werker. Ik denk graag over dingen na, zoals Ravenklauwers, maar het is niet zo dat ik me ontzettend slim voel of graag leer. En bij Griffoendor of Zwadderich zie ik mezelf al helemaal niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geen idee. Ik ben vrij slim, maar niet slim genoeg om bij Ravenklauw te horen. Ik ben vriendelijk, maar niet hardwerkend genoeg om bij Huffelpuff te horen, ik kan gemeen zijn, maar het is niet gemeend, dus bij Zwadderich hoor ik ook niet.
    Dan blijft Griffoendor over en daar delen de meeste tests (waaronder die van JK Rowling herself) mij ook in, al ben ik ook niet bijzonder dapper.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ravenclaw, daar zou ik horen en daar wil ik horen :'D
    Want, ik ben erg nieuwsgierig en goed in bepaalde vakken :W (niet met talen die knikker in lekker de raam uit :'D)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb me het al best vaak afgevraagd en steeds kom ik hierop uit:

    Ravenclaw: Ik ben niet leergierig en ook niet extreem slim.
    Hufflepuf: Ik ben niet trouw of een harde werker.
    Slytherin: Ik ben niet sluw.
    Gryffindor: Hier zou het liefste bij horen maar ik denk niet dat ik erbij zou komen. Ik ben een klein beetje dapper maar als ik ergens bang voor bent dan doe ik het ook echt niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slytherin, because Pottermore said so. :W

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:15 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ravenclaw, ik ben een nerdje.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk eerlijk gezegd Gryffindor, omdat ik wel dapper ben, voor andere en mezelf op kan komen en ik alles zou doen voor de mensen van wie ik hou. En ik ben niet echt een grote nerd of zo, maar ook niet dom. Ook ben ik best wel sportief. Ik zou eingenlijk ook wel bij Slytherin willen horen. Het is een wat sluwere afdeling, ook slim maar sluw en geheimzinnig.


    The odds are néver in our favor.

    Ik denk Slytherin, want ik ben best gemeen. En als ik testen eerlijk invul, kom ik ook al bij Slytherin. Maar ook mijn karakter past daar best wel bij. Als ik me niet inhoud tenminste, want daar ben ik wel goed in. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk Gryffindor of Ravenclaw.
    Gryffindor omdat al die testjes dat zeggen (en het lijkt me wel wat) en Ravenclaw omdat ik een redelijk hoog nerd-gehalte heb. ;')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gryffindor, altijd als ik testen maak, kom ik daarop uit. Ik ben ook redelijk dapper en ben niet snel bang. Ik vind vrienden heel belangrijk en ik zal alles voor ze doen als ze om hulp zouden vragen. Ik ben niet dom, maar ook niet super slim, geen Ravenclaw dus. Ik doe niet meer werk dan dat nodig is en ik ben ook niet geduldig, dus geen Hufflepuf. Ik ben totaal niet zoals Slytherin, geen Slytherin dus.

    Ik zou ook het liefst bij Gryffindor willen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik denk Hufflepuff, omdat ik trouw ben aan vrienden, maar ik ben geen harde werker. Nou, alleen als ik opeens ergens obsessed van ben en het graag af wil hebben, dan alleen. Maar ik hoor niet bij Ravenclaw omdat ik niet graag leer en niet bij Gryffindor, want ik ben niet erg dapper. Verder ook niet bij Slytherin omdat ik niet arrogant en sluw ben.
    En bij testen kom ik altijd uit op Hufflepuff en meestal ook op Gryffindor (wbw)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:10 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Avenger schreef:
    Geen idee. Ik ben vrij slim, maar niet slim genoeg om bij Ravenklauw te horen. Ik ben vriendelijk, maar niet hardwerkend genoeg om bij Huffelpuff te horen, ik kan gemeen zijn, maar het is niet gemeend, dus bij Zwadderich hoor ik ook niet.
    Dan blijft Griffoendor over en daar delen de meeste tests (waaronder die van JK Rowling herself) mij ook in, al ben ik ook niet bijzonder dapper.


    Precies dit. (:

    Hoshi schreef:
    Gryffindor, altijd als ik testen maak, kom ik daarop uit. Ik ben ook redelijk dapper en ben niet snel bang. Ik vind vrienden heel belangrijk en ik zal alles voor ze doen als ze om hulp zouden vragen. Ik ben niet dom, maar ook niet super slim, geen Ravenclaw dus. Ik doe niet meer werk dan dat nodig is en ik ben ook niet geduldig, dus geen Hufflepuf. Ik ben totaal niet zoals Slytherin, geen Slytherin dus.

    Ik zou het liefste bij Gryffindor Ravenclaw willen.


    If we had not a soul, music would have created it.