• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, in welke afdeling denk je dan te komen en bij welke afdeling zou je het liefste horen? Dit kan namelijk verschillend zijn. Je moet even heel eerlijk voor jezelf en je hoeft hier ook geen test voor te doen.
    Dus, bijvoorbeeld:
    Bij welke afdeling denk je te horen? Hufflepuf, want:
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Slytherin, want:

    Ik.
    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik niet erg opval. Ik ben echt totaal niet dapper en zou misschien om mijn luiheid wel bij Slytherin kunnen horen. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt sluw of arrogant. Ik doe gewoon mijn ding en werk niet bepaald hard voor school.
    Ik zou het liefste bij Gryffindor horen. (:

    Nu jullie. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben door Pottermore in Ravenclaw ingedeeld, iets wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht. Ik had eerder Hufflepuff verwacht, omdat dat dacht ik wat meer bij mij past... ;o


    Spending our times like we were millionaires

    Ik denk Gryffindor want ik val best wel op en veel mensen kennen me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik denk Huffelpuf, omdat ik niet extreem dapper ben, niet sluw, niet slim maar wel trouw ben aan mijn vrienden.
    En ik vind eigenlijk alles wel prima =)
    Pottermore deelde me bij Griffoendor en Zwadderich in xD

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:45 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik zit meestal bij huffelpuf of griffioendor met testjes en voor de rest ik wil naar zwadderich het liefste


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Ik heb echt geen idee waar ik terecht zou komen! P: Op Pottermore is het in Ravenklauw, maar op quizlet kom ik meestal uit op Huffelpuf of Griffoendor.
    Ik denk dat mijn percentage ongeveer zo zit:
    Griffoendor: 20 %
    Ravenklauw: 40 %
    Huffelpuf: 25 %
    Zwadderich: 15 %
    Het liefst wil ik naar Ravenklauw, omdat ik dat gewoon een super geweldige afdeling vind, ik zou het ook niet erg vinden om naar een andere afdeling te gaan, maar Ravenklauw lijkt me wel wat. Niet omdat ik een super genie ben ofzo, want dat ben ik zeker niet. Maar ik ben best creatief, ik teken echt altijd. :3 En Ravenklauw gaat toch ook over creatifiteit? P:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, want ik ben niet graag alleen en heb graag andere mensen bij me, maar ik durf wel van me af te bijten en dingen te ontdekken.
    Het liefst zou ik bij Gryffindor zijn omdat ze veel durven en ook veel meemaken. Op Pottermore hoor ik ook bij Gryffindor!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Lilium schreef:
    Ravenclaw, omdat ik daar bij testen vaak op uitkom, ik erg nieuwsgierig ben en ook echt een nerd ben (nerd). Leren is mijn leven.


    Ik ben bij Slytherin ingedeeld op Pottermore, waarschijnlijk door mijn ambitie. Maar verder past het ook wel bij mijn karakter, niet dat ik een bitch ben overigens. Ik ben er trots op ;D

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:02 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gryffoendor!
    Omdat, Harry daar in zit en mijn naam betekent dapper! *joepie!*


    I wanna be a wizard!

    ik zou waarschijnlijk Huffelpuf zijn, ben lui doe niks met school en als ik iemand mag kan ik erg aardig zijn. ik ben niet dapper of slim en niet erg sluw. wel erg doelgericht dus zij misschien bij zwaderich. zelf zou ik bij huffelpuf of ravenklauw horen, ravenklauw weet ik niet ik vind het gewoon cool. en huffelpuf vind ik leuk en weet ook niet waarom. maarja waarom heeft een vogel 2 vleugels? >.<


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Ik zou het echt niet weten. Ik denk een beetje bij ze allemaal.
    -Gryffindor omdat ik in lastige situaties altijd juist kan handelen en ik best wel dapper ben.
    -Ravenclauw omdat ik wel slim ben, maar ook weer niet hoogbegaafd of zo.
    -Hufflepuff omdat ik over het algemeen een rustig persoon ben, ik ben eerder zo'n typ dat zou zeggen "chill man, neem een jointje".
    -Slytherin, ik ben geen vals persoon, maar als iemand mij probeert te kloten mag ie er zeker van zijn dat ik wraak neem. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    nou, in ieder geval geen hufflepuff, want ik ben nou niet echt trouw en ook geen harde werker, geen ravenclaw, want ik ben misschien wel een beetje slim, maar ik werk er niet voor, en leer eigenlijk nooit het gaat een soortvan "per ongeluk", en ikk vind school dus ook echt helemaal niks.
    dan blijven slytherin en gryffindor nog over. ik ben niet gemeen/bitchy/sluw, maar ik was wel degene die met kamp het plein opliep met 2 vreemde dronken jongens die ontploffende aanstekers en stenen naar ons gooiden om de speurtocht te voltooien, degene die middernacht in het pikkedonker de zee in ging om te kijken wat ddie spooky lichtjes en gedaantes nou precies waren, en degene die de troep wilde muggen inliep (serieus het zag er zwart van) om de muggen dood te spuiten met deo en slakkenverdelver terwijl iedereen onder paraplu's en stukken plastic zat.
    dus ik denk gryffindor


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Bij Griffoendor omdat ik aardig veel durf, bij RavenKlauw omdat ik echt een nerdje ben zonder echt iets te hoeven doen, bij Huffelpuf omdat ik heel trouw ben en om mn vrienden geef, en bij zwadderich omdat ik heel bitchie kan doen als iemand iets lelijks roept ofzo.

    Ik denk toch wel dat ik bij Griffoendor ingedeelt zou wordeb. Op Pittermore zot k in Groffoendor, en bij quizzen kom ik ook altijd bij Griffoendor uit. Plus dat ik me daar het meeste thuis voel(A)


    save the bees

    Ik denk dat ik bij Ravenklauw of Huffelpuf zou komen. Bij Ravenklauw omdat ik goede cijfers heb en leergierig ben, maar als iets me niet ligt ga ik er ook niet echt bijzonder hard mijn best voor doen. En anders bij Huffelpuf, omdat ik niet echt in de categorie sluw of dapper val.
    En het liefst zou ik bij Griffoendor horen, of Ravenklauw als 2e keuze.


    Great minds think alike.

    Volgens pottermore zit ik in Slytherin, maar persoonlijk denk ik dat ik eerder in Gryffindor zou komen.
    Ik ben niet slim genoeg voor Ravenclaw, ik vind het fijn om naar te denken, maar ik denk niet genoeg naar om 'wijs' te zijn. Voor Hufflepuff ben ik te egocentrisch, ik ben behoorlijk arrogant soms. Maar ik ben wel een teamplayer, ik denk wel aan anderen, dus dat zou Slytherin weer minder maken. Ik ben best wel avontuurlijk, en ik vind het leuk om uitdagingen aan te gaan, dus dat zou me wel een Gryffindor maken, lol.
    Maar pottermore zegt Slytherin


    Alleen maar tranen van geluk

    Eerst wilde ik altijd bij Ravenclaw, maar sinds kort weet ik dat Hufflepuff meer bij mij past (mede dankzij Pottermore :3)
    Maar nu ik erover nadenk was ik inderdaad meer een Hufflepuff.
    Ik zou denk ik nooit bij Slytherin komen en als ik daar al in kwam zou ik dat nooit overleven.
    En ik ben niet dapper genoeg voor Gryffindor.


    yeehh