• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, in welke afdeling denk je dan te komen en bij welke afdeling zou je het liefste horen? Dit kan namelijk verschillend zijn. Je moet even heel eerlijk voor jezelf en je hoeft hier ook geen test voor te doen.
    Dus, bijvoorbeeld:
    Bij welke afdeling denk je te horen? Hufflepuf, want:
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Slytherin, want:

    Ik.
    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik niet erg opval. Ik ben echt totaal niet dapper en zou misschien om mijn luiheid wel bij Slytherin kunnen horen. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt sluw of arrogant. Ik doe gewoon mijn ding en werk niet bepaald hard voor school.
    Ik zou het liefste bij Gryffindor horen. (:

    Nu jullie. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ravenclaw, I guess. Ik ben redelijk slim, maar laat het werken er ook weleens bij in schieten :3.
    Ik denk dat ik wel het liefst in die afdeling zou willen zitten, of in Gryffindor hoewel ik niet erg dapper ben.,


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik hoor denk ik bij gryffindor, omdat ik best dapper ben, ik durf mezelf te zijn, kom op voor mijn vrienden en ben er altijd voor ze. Ook kom ik op voor mezelf. Ik ben niet echt bang voor dingen. Hier zou ik ook wel het liefste bij willen.

    Maar huffelpuff kan ook, daar zit ik volgens pottermore :P Maar dat komt omdat ik een lief en gevoelig persoon ben xD en ik ben trouw en werk hard voor alles. Ik doe altijd wel mijn best.

    Voor Ravenklauw ben ik te dom :X en voor Zwadderich ben ik te lief xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yayde schreef:
    Gryffindor, altijd als ik testen maak, kom ik daarop uit. Ik ben ook redelijk dapper en ben niet snel bang. Ik vind vrienden heel belangrijk en ik zal alles voor ze doen als ze om hulp zouden vragen. Ik ben niet dom, maar ook niet super slim, geen Ravenclaw dus. Ik doe niet meer werk dan dat nodig is en ik ben ook niet geduldig, dus geen Hufflepuf. Ik ben totaal niet zoals Slytherin, geen Slytherin dus.
    Ik zou ook het liefst bij Gryffindor Ravenclaw willen.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 9:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kom bij Slytherin, 100%
    Waarom? Omdat ik gemeen ben, arrogant ben, egoistisch ben, koppig ben, ervan hou om mensen te vernederen als ze me er een reden toe geven en ongelofelijk harteloos ben als je bij mij te ver gaat. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik denk dat mijn punt duidelijk is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik graag in het gezelschap van anderen ben en help waar ik helpen kan.
    Maar het liefst hoor ik bij Gryffindor. (Ik hoor ook bij Gryffindor op Pottermore ^^ ) omdat die zo heldhaftig en dapper zijn. Hun motto is niet voor niets:
    Their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pariah schreef:
    Slytherin, because Pottermore said so. :W


    this, exactly c:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:13 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uhm ik denk huffelpuf, omdat ik op geen enkele afdeling thuis hooor, maar ik hoop griffoendor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ravenclaw, voor beide vragen. Niet arrogant bedoeld of zo, maar ik ben best slim en sowieso, erg dapper ben ik niet en ook niet echt een harde werker. Ik ben nogal sarcastisch, maar niet echt gemeen, dus ik kom toch op Ravenclaw uit en dat is ook mijn favoriet *O*

    En ik ben ook Ravenclaw op Pottermore, hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou terecht komen in Slytherin maar ik wil terecht komen in Ravenclaw. Ik kan even behulpzaam en sociaal zijn als Hufflepuff maar ik ben echt ontzettend lui. Ik ben heel erg snel bang en onderneem niet graag actie dus Gryffindor zou al helemaal afvallen. Ik zou in Slytherin terecht komen omdat ik heel erg ambitieus ben, ik kom graag hoger op en bereik graag het hoogste van het hoogste. Daarbij kan ik vaak eerder aan mezelf denken dan aan anderen. En Ravenclaw is gewoon mijn favoriete afdeling vanwege de intelligentie. Ik vind intelligentie heel erg belangrijk en ik houd van serieuze mensen. Daarbij ben ik op sommige gebieden heel erg leergierig en wil ik graag alle feiten en nieuwtjes weten. Ik ben ook best creatief soms.

    Ik ben overigens op Pottermore in Ravenclaw gesorteerd. Daar is ThornOwl8869 mijn gebruikersnaam.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:29 ]

    Biologist schreef:
    Ik denk Slytherin, want ik ben best gemeen. En als ik testen eerlijk invul, kom ik ook al bij Slytherin. Maar ook mijn karakter past daar best wel bij. Als ik me niet inhoud tenminste, want daar ben ik wel goed in. ^^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    En toen kwam ik toch in Ravenclaw. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waar ik in zou zitten: Griffoendor (Bron: Pottermore)
    Waar ik in zou willen zitten: Griffoendor.

    Handig XD


    Define "good".

    Ik zou hopen dat ik bij Griffoendor zit. Want dat is gewoon het meest mijn ding en daar pas ik beter in dan bv. Zwadderich of Ravenklauw.
    Waar ik in zou zitten zou Huffelpuf zijn (aldus Pottermore) of ook Griffoendor. Huffelpuf ligt mij blijkbaar ook wel maar in Griffoendor zou ik sowieso ook niet misstaan (krul)

    Ravenklauw, omdat mijn cijfers daar bij staan. Ik leer netjes. :Y)

    Maar ik kan heel bichtie zijn en ik gun niet zo snel iets aan iemand, dus ook wel Slytherin.. *wbw*

    Eeerlijk gezegd lijkt met me cool om bij Slytherin te komen. Heel erg (a')


    Pretty is just a pretty word.

    Volgens Pottermore hoor ik in Griffoendor, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik in Ravenklauw hoor, omdat ik een klas heb overgeslagen. Het liefste zou ik in Huffelpuf zitten, omdat er dan niet veel van mij word verwacht (Huffelpuf wordt altijd inderschat) en de eigenschappen die erbij horen vind ik het meest waardevol.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder