• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, in welke afdeling denk je dan te komen en bij welke afdeling zou je het liefste horen? Dit kan namelijk verschillend zijn. Je moet even heel eerlijk voor jezelf en je hoeft hier ook geen test voor te doen.
    Dus, bijvoorbeeld:
    Bij welke afdeling denk je te horen? Hufflepuf, want:
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Slytherin, want:

    Ik.
    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik niet erg opval. Ik ben echt totaal niet dapper en zou misschien om mijn luiheid wel bij Slytherin kunnen horen. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt sluw of arrogant. Ik doe gewoon mijn ding en werk niet bepaald hard voor school.
    Ik zou het liefste bij Gryffindor horen. (:

    Nu jullie. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk in Huffelpuf of Ravenklauw, want ik ben een trouwe en eervolle werkster, probeer altijd eerlijk te zijn en veel te luisteren naar anderen, maar ik heb ze in mijn bovenkamer ook goed op een rijtje. :')

    En ik denk dat het me niet zoveel uitmaakt in welke afdeling ik kom, ook al lijkt Zwadderich me niet echt wat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ravenclaw, ik ben van het principe kennis is macht. en bijleren vind ik gewoon awesome.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ravenclaw, omdat ik daar bij testen vaak op uitkom, ik erg nieuwsgierig ben en ook echt een nerd ben (nerd). Leren is mijn leven.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:56 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk dat ik van alle afdelingen wel talenten heb. Ik denk eerlijk gezegd dat ik in Ravenklauw zou komen, omdat ik hoogbegaafd ben en van leren hou.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heb het laatst eens aan een vriendin van me gevraagd, en die zei "Slytherin", zonder enige twijfel. So, Slytherin it is then. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb nooit geweten in welke afdeling ik zou thuishoren. Ik ben niet moedig genoeg voor Griffoendor, ik ben niet slim genoeg voor Ravenklauw, ik ben niet gemeen genoeg voor Zwadderich en ik ben te eervol om in Huffelpuf te zitten.

    Ik heb op Pottermore heel eerlijk die test ingevuld en toen kwam ik op Zwadderich uit, dus ik denk dat ik een Zwadderaar ben. Maar dan wel niet de cliché Zwadderaar die later een Dooddoener wordt. Ik denk dat ik voor eer en denken hierbij hoor.


    Let the Night embrace you

    mijn ouders zouden me toch nooit laten gaan XD


    Hell is what you make it.

    Ik denk bij Gryffindor. Ik geef namelijk heel erg veel om vrienden en deins niet snel terug voor gevaarlijkere situaties. Ook zeg ik er gewoon wat van als ik het ergens niet mee eens ben en kom op voor mezelf en anderen.

    Kijk, ik ben ook wel een harde werker, maar geen nerd. Ik heb een prima stel hersenen, maar ik ben niet een die dag in- dag uit met de neus in de boeken zit. Dus Ravenclaw wordt hem niet. Bovendien ben ik niet óntzettend sluw, dus geen Slytherin. En Hufflepuf, ja, ik ben niet óverdreven geduldig en ben niet een overdreven perfectionist of wat dan ook. Dus dan denk ik toch dat Gryffindor mijn sterkste eigenschappen bevat :')

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 0:02 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk Slytherin. Ik ben echt heel vals als het erop aan komt. En dan wordt ik echt extreeeem arrogant. Kan ik sowieso wel zijn trouwens. En ik ben lui, dat wil je niet weten.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gryffindor, want mijn vrienden betekenen heel veel voor me. Ik ben ook niet bang om mensen te confronteren met het feit dat ik het ergens niet mee eens ben. Ik doe ook niet al te veel aan school, het meeste huiswerk maak ik in de les. Dat wil niet zeggen dat ik dom ben, want over het algemeen wordt ik best wel intelligent gekomen. Ik ben ook best wel betrouwbaar en vertel iemands geheimen niet zomaar door.


    26 - 02 - '16

    Bij welke afdeling denk je te horen?: Slytherin Heb groot ego en ben arrogant :X
    Bij welke afdeling zou je willen horen?: Slytherin Want ik hou van het kwaad xD

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:52 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ravenclaw
    Ik ben best slim :3
    En het hele: Wijsheid zonder grens is ieders liefste wens: I agree. Ja. En ik hou van vogels en blauw is mijn lievelingskleur.:3

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:54 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Op Pottermore kwam ik bij Griffoendor uit, en dat lijkt me wel leuk, maar stiekem denk ik dat de kans groter is dat ik bij Huffelpuf kom, aangezien ik niet zo speciaal ben.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij welke afdeling denk je te horen? Ravenclaw, want: Ik ben leergierig en best slim, al zeg ik het zelf. :')
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Ravenclaw, want: Ik vind het gewoon een leuke afdeling :)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Slytherin.


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!