• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, in welke afdeling denk je dan te komen en bij welke afdeling zou je het liefste horen? Dit kan namelijk verschillend zijn. Je moet even heel eerlijk voor jezelf en je hoeft hier ook geen test voor te doen.
    Dus, bijvoorbeeld:
    Bij welke afdeling denk je te horen? Hufflepuf, want:
    Bij welke afdeling zou je willen horen? Slytherin, want:

    Ik.
    Ik denk dat ik bij Huffelpuf zou horen, omdat ik niet erg opval. Ik ben echt totaal niet dapper en zou misschien om mijn luiheid wel bij Slytherin kunnen horen. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt sluw of arrogant. Ik doe gewoon mijn ding en werk niet bepaald hard voor school.
    Ik zou het liefste bij Gryffindor horen. (:

    Nu jullie. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gryffindor, cause I'd fuck the living shit outta Ron. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmmm, goeie vraag.
    Hufflepuf helemaal niet want ik ben lui en niet heel erg trouw (ook weer net dat ik iedereen in de steek laat, maar toch). Ravenclaw zou kunnen want ik ben best slim en op zich weet ik ook graag dingen, alleen ben ik meestal te lui om ze ook daadwerkelijk te leren. Slytherin zou ook kunnen want ik kan best gemeen en achterbaks zijn, ik ben lui, maar misschien ben ik toch weer te onschuldig om daar echt bij te horen. Gryffindor kan omdat ik mijn mond wel durf open te doen wanneer het nodig is en omdat ik best wel wat risico's durf nemen, maar aan de andere kant ben ik ook snel bang.
    Dus of Gryffindor of Ravenclaw. En ik zou tevreden zijn met alles buiten Hufflepuf


    effort never betrays you

    Hoshi schreef:
    Gryffindor, altijd als ik testen maak, kom ik daarop uit. Ik ben ook redelijk dapper en ben niet snel bang. Ik vind vrienden heel belangrijk en ik zal alles voor ze doen als ze om hulp zouden vragen. Ik ben niet dom, maar ook niet super slim, geen Ravenclaw dus. Ik doe niet meer werk dan dat nodig is en ik ben ook niet geduldig, dus geen Hufflepuf. Ik ben totaal niet zoals Slytherin, geen Slytherin dus.

    Ik zou ook het liefst bij Gryffindor willen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    GoedeleLover schreef:
    Ik heb me het al best vaak afgevraagd en steeds kom ik hierop uit:

    Ravenclaw: Ik ben niet leergierig en ook niet extreem slim.
    Hufflepuf: Ik ben niet trouw of een harde werker.
    Slytherin: Ik ben niet sluw.
    Gryffindor: Hier zou het liefste bij horen maar ik denk niet dat ik erbij zou komen. Ik ben een klein beetje dapper maar als ik ergens bang voor bent dan doe ik het ook echt niet.


    Dat heb ik nou ook.. ik hoop altijd nog steeds dat ik bij Gryffindor kom!


    When I'm 80, reading Harry Potter and my family will say to me, "After all this time?" I will say, "Always!"

    Avenger schreef:
    Geen idee. Ik ben vrij slim, maar niet slim genoeg om bij Ravenklauw te horen. Ik ben vriendelijk, maar niet hardwerkend genoeg om bij Huffelpuff te horen, ik kan gemeen zijn, maar het is niet gemeend, dus bij Zwadderich hoor ik ook niet.
    Dan blijft Griffoendor over en daar delen de meeste tests (waaronder die van JK Rowling herself) mij ook in, al ben ik ook niet bijzonder dapper.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dovahkiin schreef:
    Gryffindor, cause I'd fuck the living shit outta Ron. (cat)


    Ik snap het volledig. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoshi schreef:
    Gryffindor, altijd als ik testen maak, kom ik daarop uit. Ik ben ook redelijk dapper en ben niet snel bang. Ik vind vrienden heel belangrijk en ik zal alles voor ze doen als ze om hulp zouden vragen. Ik ben niet dom, maar ook niet super slim, geen Ravenclaw dus. Ik doe niet meer werk dan dat nodig is en ik ben ook niet geduldig, dus geen Hufflepuf. Ik ben totaal niet zoals Slytherin, geen Slytherin dus.

    Ik zou ook het liefst bij Gryffindor willen.

    Same


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Meh, maakt me niet uit, zolang er maar knappe meisjes zijn om bij te creepen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Meh, maakt me niet uit, zolang er maar knappe meisjes zijn om bij te creepen :Y)


    Dat kan ik niet voor u voorspellen, mannetje. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat kan ik niet voor u voorspellen, mannetje. (krul)


    Tuuurlijk wel! Gewoon naar de tafels kijken waar de knappe meisjes zitten, dan naar de meisjes achter je en inschatten welke knap worden :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:22 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Tuuurlijk wel! Gewoon naar de tafels kijken waar de knappe meisjes zitten, dan naar de meisjes achter je en inschatten welke knap worden :Y)


    Hahaha snap ik, maare ik ben de sorteerhoed niet. Maar ik ga uit van gryffindor of slytherin dan? Don't know why

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dovahkiin schreef:
    Gryffindor, cause I'd fuck the living shit outta Ron. (cat)

    :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hahaha snap ik, maare ik ben de sorteerhoed niet. Maar ik ga uit van gryffindor of slytherin dan? Don't know why


    Hrm, voorlopig heeft griffoendor hermelien en ravenklauw heeft luna, kan even niks bedenken uit de andere dingen


    quidquid excusatio prandium pro

    Slytherin,
    als ik zo'n test invul kom ik altijd daar uit. Ik ben er trouwens ook super trots op. Niet iedereen in Slytherin is 'slecht'.
    kijk naar Snape, Dumbledore zegt dat ze hem misschien verkeerd hebben ingedeeld, maar dat betwijfel ik. Hij is erg sluw en heeft zeker ambitie.(zie wat hij heeft berijkt)
    Ik ben zeker trots om een slytherin te zijn.


    Love is louder.

    Ik ben niet snel bang, geef veel om vrienden, en ik ben best slim, maar geen Ravenclaw nerd. Ik ben best lui, dus Slytherin kan ook wel. Maar ik denk dat ik bij Gryffindor kom..
    En alle testjes zeggen ook dat ik bij Gryffindor zal komen..

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 13:19 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."