• © RPGrechten van BlazeRazie/Blaze.



    ‘Het hele verhaal.’

    Vroeger was het land één geheel. Er was constant vrede. Iedereen was vrienden en zag elkaar als familie. Ook de drakenkrijgers. Zij waren beste vrienden, en een geweldig bestuur. Totdat één van de leiders wilde dat er een apart deel voor elke soort werd gemaakt. Daar waren de anderen het niet mee eens. Zo begon er ruzie uit te breken. De helft van het bestuur was daar mee eens, en zo ook een deel van het land. Toen werd er een streep getrokken. De helft werd gesplitst in het slechte deel, en de andere in het goede deel. Tot de dag van vandaag hebben ze een genadeloze ruzie met elkaar.

    ‘Inleiding.’

    In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…

    ‘Regels.’

    ~ Niet schelden.
    ~ Bij OOC (Out-of-Character) haakjes: []-{}-().
    ~ Geen ruzie OOC.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Draken mogen vrienden zijn.
    ~ Als je drakenkrijger bent, moet je je draak én je persoon spelen.
    ~ Reserveringen lopen na 48 uur af.
    ~ Als je niet meld dat je afwezig bent en dat buiten 48 uur, dan ben je je rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.

    ‘Rollen.’

    “Goede kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Chaylee Danguon ~ Twelve~ Alle elementen draak, Mason ~ BlazeRazie
    ~ Finian Carter ~ Twenty-Three ~ Shaduwdraak (?), Aido ~ Bigheart

    “Dorpelingen.”

    ~ Sqippleton Harreauson ~ Fifteen ~ InOblivion
    ~ Putrida Flos ~ Aight ~ InOblivion
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~ Aluma ~ Seventeen ~ WhitePigeon
    ~ Phoeboe ~ Twenty-Seven ~ Geneeskrachten ~ amazaynn
    ~ Rosette Valentine ~ Twenty-Three ~ Route veranderen, zien of mensen goed of slecht zijn ~ Zialled



    “Slechte kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Pandora Fowl ~ Twenty ~ Waterdraak, Crystalised ~ thePineapple
    ~ Syenna Lester ~ Twenty ~ Vuurdraak, Phoebe ~ CookAholic

    ‘Topics.’

    Rollentopic.

    ‘Where Begin.’

    We beginnen bij dat iedereen zijn of haar draak opvoed, elkaar leert kennen, oefenen, etc.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:22 ]


    Weird is Wonderful.

    Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    Ik besloot weer weg te gaan. Ik vloog op Mason weer naar de top van de berg, en vloog naar het bos aan de andere kant van het land. Helaas was het grootste bos dus over de helft. Ik landde op een open plek, en je zou in heel het bos een grote plof kunnen horen.


    Weird is Wonderful.

    Syenna Lester

    De elf keek onze kant op, recht in onze ogen. Ik twijfelde; ze zag er niet gevaarlijk of vijandig uit, maar ze hoorde niet aan de 'slechte' kant. Ik keek naar Pandora. 'Wat doen we?' vroeg ik met mijn ogen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Pandora Fowl
    Ik beantwoord Syenna's vragende blik met een gemene grijns en ik loop naar de elf.
    'Hallo elfje, is ons bos toch mooier dan dat van jullie?' Vraag ik terwijl ik om haar heen loop. Ik wilde er graag achter komen waarom een elf naar ons bos zou komen; je zou denken dat ze hun verstand wel konden gebruiken. Kennelijk niet dus.


    Cookies!

    Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    Ik liet Mason weer krimpen. Verder in het bos hoorde ik stemmen. Ik sloop zachtjes ernaartoe en klom een boom in. Er stonden twee slechte Drakenkrijgers, en een elf van onze kant. Ze moest daar volgensmij wel weg.


    Weird is Wonderful.

    Syenna Lester
    We lopen naar de elf. 'Hallo elfje, is ons bos toch mooier dan dat van jullie?' vraagt Pandora. Ik wil net wat zeggen, als ik ergens in een boom een beweging zie. Maar ik zie het niet duidelijk en haal mijn schouders op. Ik richt me weer op de elf. 'Wat doe je hier? Gezellig op bezoek? Slim hoor' zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    ''Ik..N-nee...'' stamelde ik. Afijn, wat nu?, dacht ik. Lekker idee was dat, was ze maar nu gewoon thuis gebleven. Ik haalde trillend diep adem, en zei: ''Ik ben verdwaald...'' Ik keek naar de grond. ''Maar ik kan zelf wel de weg terug vinden, hoor.'' Toen ik de gemene grijns van Pandora zag, zei ik snel: ''Ik denk dat ik maar moet gaan...'' Maar voordat ik nog èèn stap kon zetten, werd ik bij mijn arm gegrepen.


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    Ik hoor Mason grommen naar de Drakenkrijgers. Ik kijk hem aan, waarschuwend. Mèt Mason zou ik de slechtste zijn. Ik spring uit de boom en sta nu achter de Drakenkrijgers.
    'Laat d'r los.' Ik kijk kwaad.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:48 ]


    Weird is Wonderful.

    Pandora Fowl
    Ik kijk om en zie een krijgster uit de bomen springen.
    'Zo, hebben we hier een hele goedheidsbijeenkomst? Misschien slimmer om in jullie eigen landje te doen he?' Zeg ik ik in mijn gedachten roep ik mijn draak. Aan het luide gekraak hoor ik dat hij eraan komt.


    Cookies!

    Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    Ik knijp mijn ogen samen en laat Mason weer langer worden, dus ook sterker.
    'Als Aluma met me mee gaat, gaan we weg,' zeg ik.


    Weird is Wonderful.

    Syenna Lester

    Er komt een jong meisje tevoorschijn, zo te zien ook 'goed'.
    "Zo, hebben we hier een goedheidsbijeenkomst? Misschien slimmer om in jullie eigen landje te doen he?" zegt Pandora. Ik merk dat ze haar draak roept en ik roep Phoebe ook. Achter ons hoor je gekraak; we moeten ze echt eens leren sluipen. De elf en de leerling kijken ook op.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Aluma Chakiro

    Ik frons mijn wenkbrauwen. Hun draken zien er echter niet vriendelijk uit.''C-c-chaylee? Wat nu? Twee tegen èèn gaat niet.'' stotter ik bang.


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    'We gaan hier weg,' zeg ik kortaf. Ik kijk naar de twee Drakenkrijgsters. Ik mompel wat onaardigs, en wenk Aluma. Ik spring op Mason en trek Aluma ook voorzichtig op mijn draak. Daarna stijgen we zo snel mogelijk op en vliegen we naar de top van de berg.


    Weird is Wonderful.

    Syenna Lester

    De twee gaan weer weg. Ik laat ze maar gaan, als we een elf doden krijgen we nogal gedoe. Net als de leerling eigenlijk, en als de Goeden aanvallen moeten wij zeker meedoen met tegen ze vechten. Ik zucht, nu hebben ze het hert weggejaagd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:46 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Aluma Chakiro


    Als we zijn aangekomen, klimmen we van Mason af. Ik plof neer op de grond en zucht. 'Heel erg bedankt dat je me hebt gered van die akelige drakenkrijgers, als elf kan je jezelf niet makkelijk redden van de ''slechte kant''.'' zeg ik dankbaar.


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    'Graag gedaan, hoor,' zeg ik met een glimlachje rond mijn lippen. 'Ik red graag iemand van de goede kant.' Ik pak een pijl zodra er een vogel over komt vliegen, en schiet die neer. Hij valt precies naast me, en hij wordt daarna opgegeten door Mason die blijkbaar honger had.


    Weird is Wonderful.