• © RPGrechten van BlazeRazie/Blaze.



    ‘Het hele verhaal.’

    Vroeger was het land één geheel. Er was constant vrede. Iedereen was vrienden en zag elkaar als familie. Ook de drakenkrijgers. Zij waren beste vrienden, en een geweldig bestuur. Totdat één van de leiders wilde dat er een apart deel voor elke soort werd gemaakt. Daar waren de anderen het niet mee eens. Zo begon er ruzie uit te breken. De helft van het bestuur was daar mee eens, en zo ook een deel van het land. Toen werd er een streep getrokken. De helft werd gesplitst in het slechte deel, en de andere in het goede deel. Tot de dag van vandaag hebben ze een genadeloze ruzie met elkaar.

    ‘Inleiding.’

    In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…

    ‘Regels.’

    ~ Niet schelden.
    ~ Bij OOC (Out-of-Character) haakjes: []-{}-().
    ~ Geen ruzie OOC.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Draken mogen vrienden zijn.
    ~ Als je drakenkrijger bent, moet je je draak én je persoon spelen.
    ~ Reserveringen lopen na 48 uur af.
    ~ Als je niet meld dat je afwezig bent en dat buiten 48 uur, dan ben je je rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.

    ‘Rollen.’

    “Goede kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Chaylee Danguon ~ Twelve~ Alle elementen draak, Mason ~ BlazeRazie
    ~ Finian Carter ~ Twenty-Three ~ Shaduwdraak (?), Aido ~ Bigheart

    “Dorpelingen.”

    ~ Sqippleton Harreauson ~ Fifteen ~ InOblivion
    ~ Putrida Flos ~ Aight ~ InOblivion
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~ Aluma ~ Seventeen ~ WhitePigeon
    ~ Phoeboe ~ Twenty-Seven ~ Geneeskrachten ~ amazaynn
    ~ Rosette Valentine ~ Twenty-Three ~ Route veranderen, zien of mensen goed of slecht zijn ~ Zialled



    “Slechte kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Pandora Fowl ~ Twenty ~ Waterdraak, Crystalised ~ thePineapple
    ~ Syenna Lester ~ Twenty ~ Vuurdraak, Phoebe ~ CookAholic

    ‘Topics.’

    Rollentopic.

    ‘Where Begin.’

    We beginnen bij dat iedereen zijn of haar draak opvoed, elkaar leert kennen, oefenen, etc.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:22 ]


    Weird is Wonderful.

    Sqippleton Harreauson

    Ik beet op mijn lip wetend dat mijn amulet dan ook zwarte magie zou kunnen bezitten. Nee, deze geef ik niet op. Ik heb gezien wat het me zou kunnen doen. Deze kan nog goed van pas komen.

    Die avond aten we dus Renboeroe. Het was al drie dagen geweest dat ik geen vlees at. Ik hield van vlees. Het was zo mals en sappig. Daar hield ik van. Ik at meer dan anders. Veel meer. Ik had al één kwart van de Renboeroe op en ik had nog honger. Chaylee die een kop thee dronk keek me met grote ogen aan hoe ik de grote stukken vlees afscheurde en met een brede grijns opat. 'Waarom wou je eigenlijk niet terug naar het dorp?' Vroeg Chaylee opeens. Ik verstarde.

    Chaylee Danguon, alle elementendraak; Mason
    Ik kijk hem aan. 'Heeft het... met je vader te maken, omdat je dat vroeg aan Alume en ik?...' vraag ik voorzichtig. Ik schraap wat met mijn nagels over het gras.


    Weird is Wonderful.

    [Abo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sqippleton Harreauson

    Mijn vader.. Waarom zou hij het toch willen.. Ik barstte in tranen uit. 'HIJ WIL ME OPSLUITEN! IK BEN VOLGENS HEM EEN GEVAAR VOOR HET DORP! IK WIL NIET OPGESLOTEN WORDEN! IK WIL VRIJ ZIJN!' Ze legde een hand op mijn schouder en wreef er rustig overheen. Waarom huilde ik toch zo vaak. Ik was geen klein kind meer. Ik veegde gauw mijn tranen af aan mijn mouwen en snoof even. 'Het is niks. Vergeet dit.' Ik ging ik kleermakerszit zitten. 'Hmm.. Niemand sluit zijn kind zo op. Ik denk dat we hem beter een bezoekje kunnen brengen..' Ik keek bang op.

    Finian Carter - Ijsdraak Aido:
    Ik lag in het hooi terwijl mijn vingers de kop van Aido streelde. Een zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl Aido me niet begrijpend aankeek. Ik schudde mijn hoofd en keek naar het plafond. Het was elke dag het zelfde ritueel. Niks doen oefenen en wachten. Iets wat Finian ging vervelen, terwijl Aido het best vond zo.


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Chaylee Danguon, alle elementendraak; Mason
    'Wil je niet?... Oké..' Ik denk na. Misschien wil hij mee met mij? Ik zal het maar vragen. Ik wrijf nog steeds over zijn schouder en ga naast hem zitten.
    'Wil je mee met mij, dan? Ik kan je leren om Mason ook te comanderen zodat, als ik er niet ben, jij hem kan comanderen. En ik kan je leren jagen, en dan vergeet je alles achter je. Ja, dit is een eerlijk aanbod,' stel ik voor. Ik hoor Mason even blazen, maar daarna geeft hij gekrompen een kopje tegen Sqippleton aan.


    Weird is Wonderful.

    Aluma Chakiro

    Als ik het bos weer in wandel, zwaai ik nog even naar Sqippleton en Chaylee. Ik zucht. Het is al avond. Als ik op een berg even uitrust van het lange wandelen, zie ik aan de horizon lange, roze wolken en oranje lucht. Ik gaap. 'Hmm, ik denk dat ik even moet liggen...' denk ik bij mezelf en ga op een droog, zacht plekje liggen. Ik gaap nog een keer en binnen een paar tellen val ik in slaap.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:53 ]


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Pandora ~ Crystallized
    We hadden later die middag nog twee noendoe's geschoten waar we nu van genoten. Crystallized en Phoebe deden samen met de grootste en zometeen zouden ze onze restjes nog krijgen. Als dat nog niet genoeg was gingen ze zelf maar jagen.
    'Wat wordt onze volgende stap?' Vroeg Syenna. Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik weet het niet. We zouden in vermommingen kunnen spioneren bij de andere helft van het land. Hebben we weer wat actie.' Zei ik. 'Al moet ik dat natuurlijk nog wel even goed voorbereiden.' Voegde ik eraan toe. Onvoorbereid ergens aan beginnen was het domste wat je kon doen. Jammer genoeg had mijn tegenpool niet altijd zoveel geduld, en ook nu zat Syenna alweer te popelen om te gaan.


    Cookies!

    Finian Carter - Ijsdraak Aido :
    Mijn ogen zochten de open lucht af naar enig gevaar. Maar er was niks te bekennen. Aido gromde onverwachts waardoor ik opsprong. Het was maar een Hert. Zuchtend ging ik weer in het hooi liggen waar Aido op tegen wou. Vliegen! galmde het in mijn hoofd. Ik schudde me hoofd en draaide me op mijn zei. Ik had zin om lui te doen. Maar voor ik het wist had Aido me al in zijn bek en op zijn rug geplaatst.


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Syenna ~ Vuurdraak Phoebe

    Ik grijns. "Goed idee. Maar hoe kunnen we ons vermommen?" vraag ik. Ik geef Phoebe een duwtje omdat ze nogal zit te smakken op de noendoe. Ik grinnik.
    Ik ben wel echt aan actie toe.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Sqippleton Harreauson

    Ik voel Mason's kop rustig tegen mijn arm duwen. Hij gaf me een kopje en ik dacht na over het aanbod. Ik wou totaal geen last zijn voor niemand. 'Ik wil geen last zijn.' Besloot ik. 'Je bent totaal geen last. Ik kan wel eens wat ander gezelschap gebruiken! Telkens zo'n saaie draak in de buurt is ook niet geweldig!' Vertelde ze. Het verbaasde me dat ze de term saaie draak gebruikte aangezien draken verre weg van saai waren. Ik gaf een knikje en keek naar Mason. Er was iets aan deze draak. Ik beet op mijn lip en liep vastberaden maar bang naar hem toe. De draak straalde iets uit. Ik kon niet vinden of het negatief of positief was. Het was een kracht. Ik raakte de draak midden op zijn kop aan en voelde een vreemde tinteling. 'Wat is er?' Vroeg Chaylee. Ik bleef stil staan en bekeek de glanzende ogen van Mason. 'Ik weet het niet..' Mompelde ik. 'Er is iets aan Mason..' Ik hoorde Chaylee een bang geluidje maken. 'Wees gerust. Het is niet negatief.. Maar ik weet ook niet of het positief is..' Mason maakte een vreemd geluidje en liep naar Chaylee toe. 'Ik zoek het nog wel uit..' Ik zag Chaylee knikken en ik liep naar haar toe.

    Chaylee Danguon, alle elementendraak; Mason
    'Hm.. Dus, je gaat mee?..' vraag ik hoopvol. Ik kijk hem aan.


    Weird is Wonderful.

    Sqippleton Harreauson

    'Iemand moet Mason onderzoeken!' Zei ik vlug als smoesje. Ze glimlachtte en haalde haar hand door mijn haar. De sterren stonden al aan de hemel. Die duizenden glanzende bolletjes. Ik had altijd al wel een sterk gevoel voor sterren gehad. Nou ja, ik bedoel meer voor de hele natuur. De meeste mensen liepen er doorheen alsof het niks was, maar ik. Ik observeerde het van top tot teen. Ik kon insecten onderscheiden, planten benoemen, schoon water vinden, een goede slaapplek vinden en nog wat dingen. Maar daar wou ik niks mee doen. Ik wou met de magie verder. Of het nou zwarte of normale magie is, het maakt me niet uit. Ik wil meer te weten komen over waarom ik deze gave had. Chaylee was een tent in elkaar aan het flansen en ik liep naar haar toe om te helpen. 'Ik ga mee. Maar.. Wat is jouw doel eigenlijk?'

    Chaylee Danguon, alle elementendraak; Mason'
    'Proberen de slechte mensen te bestrijden,' antwoord ik op zijn vraag en duw de tent met de wind omhoog. De wind fluistert wat in mijn oor, en ik glimlach eventjes.
    'Weet je, ik praat soms met de wind,' beken ik. 'Dat is raar, of niet?..'


    Weird is Wonderful.

    Ik keek haar even met spleetoogjes aan en zuchtte toen 'Het valt mee. Ik heb deze obsessie voor magie.. En ik kan dus veranderen in dieren.. Dat soms juist eerder een vloek is dan een droom... Tja.. ik zou liever normaal willen zijn.. Of tenminste een doel hebben..' Ik liet me op mijn rug in het gras vallen en bekeek de lucht. 'Het is echt niet raar dat je met de wind praat. Iedereen heeft wel iets.'