• © RPGrechten van BlazeRazie/Blaze.



    ‘Het hele verhaal.’

    Vroeger was het land één geheel. Er was constant vrede. Iedereen was vrienden en zag elkaar als familie. Ook de drakenkrijgers. Zij waren beste vrienden, en een geweldig bestuur. Totdat één van de leiders wilde dat er een apart deel voor elke soort werd gemaakt. Daar waren de anderen het niet mee eens. Zo begon er ruzie uit te breken. De helft van het bestuur was daar mee eens, en zo ook een deel van het land. Toen werd er een streep getrokken. De helft werd gesplitst in het slechte deel, en de andere in het goede deel. Tot de dag van vandaag hebben ze een genadeloze ruzie met elkaar.

    ‘Inleiding.’

    In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…

    ‘Regels.’

    ~ Niet schelden.
    ~ Bij OOC (Out-of-Character) haakjes: []-{}-().
    ~ Geen ruzie OOC.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Draken mogen vrienden zijn.
    ~ Als je drakenkrijger bent, moet je je draak én je persoon spelen.
    ~ Reserveringen lopen na 48 uur af.
    ~ Als je niet meld dat je afwezig bent en dat buiten 48 uur, dan ben je je rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.

    ‘Rollen.’

    “Goede kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Chaylee Danguon ~ Twelve~ Alle elementen draak, Mason ~ BlazeRazie
    ~ Finian Carter ~ Twenty-Three ~ Shaduwdraak (?), Aido ~ Bigheart

    “Dorpelingen.”

    ~ Sqippleton Harreauson ~ Fifteen ~ InOblivion
    ~ Putrida Flos ~ Aight ~ InOblivion
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~ Aluma ~ Seventeen ~ WhitePigeon
    ~ Phoeboe ~ Twenty-Seven ~ Geneeskrachten ~ amazaynn
    ~ Rosette Valentine ~ Twenty-Three ~ Route veranderen, zien of mensen goed of slecht zijn ~ Zialled



    “Slechte kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Pandora Fowl ~ Twenty ~ Waterdraak, Crystalised ~ thePineapple
    ~ Syenna Lester ~ Twenty ~ Vuurdraak, Phoebe ~ CookAholic

    ‘Topics.’

    Rollentopic.

    ‘Where Begin.’

    We beginnen bij dat iedereen zijn of haar draak opvoed, elkaar leert kennen, oefenen, etc.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:22 ]


    Weird is Wonderful.

    Chaylee Danguon, alle elementendraak; Mason'
    Ik glimlach even en ga naast hem liggen. Ik kijk naar de lichtgevende sterren. Het lijkt alsof hun op ons neerkijken. Misschien is dat wel zo. Er valt een korte, ongemakkelijke stilte. Ik leg mijn handen op mijn buik en wijs even naar sterren die samen op een draak lijken.
    'Kijk,' zeg ik en ik wijs nog steeds naar die sterren.


    Weird is Wonderful.

    Sqippleton Harreauson

    'Een draak.. Dit is iets wat ik niet wil vergeten..' Zei ik. Ze keek me eventjes met een verbaasd gezicht aan toen ik wat woorden opsprak 'procer in caput' Er was een kleine lichtflits die al snel verdwenen was. Ze keek me half boos aan. 'Ik zei dat het gevaarlijk was om met magie te spelen!' Ik keek haar sloom aan. 'Niet als je al jaren oefent' en ik legde mijn armen in mijn nek.

    Chaylee Danguon ' alle elementendraak; Mason
    'Nah, daar heb je gelijk in,' zeg ik en ik mompel wat. Ik leg mijn hand terug op mijn buik en gaap even.


    Weird is Wonderful.

    Aluma Chakiro

    Als ik wakker word, schrik ik. Hoe laat is het wel niet? Ik was ook zo moe...
    Ik pak mijn spullen en loop weer verder, terug naar huis.


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Sqippleton Harreauson

    Langzaam word ik wakker na een heerlijke nacht slapen. Chaylee en ik waren in slaap gevallen en Mason was al voor ons in slaap gedumeld. Ik stond op en bekeek de omgeving. Chaylee lag nog te slapen. We hadden een tent opgezet maar daar hadden we helemaal niet in geslapen. Ik veranderde in een mus een vloog in een boom iets verder weg van de open plek waar we sliepen. Toen ik me had neergenesteld op de tak veranderde ik in een eekhoorn. Ik sprong van boom naar boom. Toen ik bij een tak belande waardoor ik eengroot gedeelte van het bos kon zien besloot ik weer te veranderen. Eens zien of ik een evengroot dier kan worden als dat zwijn. Ik concentreerde me op mijn armen, benen, hoofd en torso. Langzaam kreeg ik een grote snavel en werden mijn armen reusachtige vleugels. Ik was een valk en ik had wel zin in een hapje. Ik vloog naar boven het bladerdek en zag al snel een groep grote duiven. Gelukkig nog net kleiner dan mijzelf. Ik maakte een duikvlucht door de groep vogels en greep één met mijn klauwen. Toen vloog ik opnieuw omhoog om beter overzicht van alle vogels te krijgen. Toen ik de dichtsbijzijnde zag storte ik me op de vogel. Ik greep deze met mijn snavel en het viel me op dat ik niet naar beneden zakte door al het gewicht. Ik vloog vlug terug naar de open plek en liet de dode vogels vallen. Ik klampte me vast aan een boom en probeerde terug te veranderen. Dit ging echter meer moeizaam dan voordat ik nog een valk was. Toch lukte het en langzaam veranderde ik terug in een jongen. Ik liet me uit de boom vallen en belande op de grond. Chaylee lag nog steeds te slapen en ik grinnikte. Ze lag er echt charmant bij. Ze snurkte met open mond en haar armen lagen ver uit elkaar. Ik voelde het amulet opnieuw op mijn borstkas branden. Het was een nogal irriterend gevoel maar ik moest het maar even doorstaan. Ik pakte de duiven op en liep naar een stapel hout. 'fungi te ignis' Zei ik hardop en er onstond een klein vuurtje in het midden van de stapel. Wauw, dat was de eerste keer dat de spreuk ook echt werkte. Ik zette één stok aan de zijkant van de houtstapel in de grond en een andere stok aan de andere kant. Toen stak ik een speer van Chaylee door de duiven heen en legde de speer op de twee takken. Hierdoor werden de duiven verwarmd en hadden Chaylee en ik zo een lekker ontbijtje.

    Chaylee Danguon ' alle elementendraak; Mason
    Ik word wakker en glimlach als ik een heerlijke geur van geroosterde duiven ruik. Ik ga rechtop zitten. Ik kijk naar Sqippleton.
    'Wat lief,' grinnik ik.


    Weird is Wonderful.

    [Ik zal morgen wel mijn eerste post posten dan...Maar is er dan al iemand die ik mag tegenkomen? Ik heb één mannelijke, slechte drakenkrijger en één goede; vrouwelijke drakenkrijger. Let me know, desnoods in PB]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maya ~ Crystallized
    Ik dacht even na.
    'We komen al een heel eind met het beetje zwarte magie dat we kennen..' Syenna kreeg een gemene grijns.

    Tenebrum
    We glipten langs de huizen als zwarte slangen in de donkere nacht. Niemand zag ons, niemand hoorde ons. Misschien dat als je je oren spitste en je heel goed concentreerde het geruis van onze mantel kon horen.
    'Kijk,' Fluisterde Nox. Ik voelde dat hij wees een keek die kant op. Ik grijnsde bij het zien van het eten dat op het verlichte kraampje lag. Ze maakten het ons te makkelijk. We waren naar het goede land gegaan en de hoofdreden daarvoor was het eten.
    'Denk jij wat ik denk?' Fluister ik aan Nox.
    'Altijd.' We lachten zachtjes.


    Cookies!

    Dakota Aracely - Goede drakenrijder

    Ik wandelde door het bos om even na te denken over wat mijn doelen in het leven waren.
    Mijn boog hing, net als mijn pijlen, op mijn rug gebonden en mijn zwaard streelde zachtjes langs mijn been.
    Terwijl ik een opgewekt melodietje neuriede nam ik de groene omgeving in me op.
    Ik voelde de aanwezigheid van mijn draak, Bronx, maar aangezien hij zich momenteel verborgen hield was het moeilijk te bepalen waar hij juist was.
    Bronx zou zich pas tonen als hij er zeker van was dat hij veilig was.
    Mijn lange bruine haren wiegden vrolijk achter me aan bij elke pas dat ik deed.
    Ik hield enorm veel van bossen omdat het iets mysterieus had.
    Het had een vreemde aantrekkingskracht voor me die ik, hoeveel moeite ik ook deed, niet kon weerstaan.



    Travon Nicolas Zakary - Slechte drakenrijder

    Ik vloog samen met Proxi hoog boven de wolken terwijl ik genietend mijn ogen sloot.
    Vandaag had ik samen met haar enkele feeën gedood uit pure verveling.
    Mijn hand gleed naar de hals van de enorme draak en klopte er tevreden op.
    "Brave meid." Complimenteerde ik haar. "Ik ben trots op je."
    Proxi maakte een tevreden brulgeluidje alvorens ze in een steile duikvlucht naar beneden dook om vervolgens aan een rivier te stoppen om uit te rusten.
    De rivier was gelegen in de bergen en was niet zo ver van onze thuis.
    Het was ideaal om uit te rusten en jezelf te verfrissen na een lange vlucht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.