• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Je bent inderdaad erg slim dat je dat niet dood, en vertrouwen is een groot woord ja,' Ik dacht even na. 'Dat weet ik niet, dat weet ik pas wanneer het zo ver is,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dat van vertrouwen is een groot woord zei ze niet hard op ;P]

    Teske Velez

    'Dat weet ik niet, dat weet ik pas wanneer het zo ver is,' zei hij. Ik knikte. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. 'Bestaat er een kans dat de ketens straks even helemaal af mogen?' vroeg ik zachtjes aan hem.

    [En toen vatte de oven net vlam ;D zit kip in en een saté prikker zat erin en die vatte vlam]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ohh...ik heb geen zin om het te veranderen, en wahaha hoe flik je zo iets?]

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik haalde mijn schouders weer op, 'Misschien, we kijken wel.' Ik keek even rond de kamer, best verschrikkelijk om hier dag en nacht te zitten nou ja.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Idunno, dr was net vlam en ik had zo iets van; The fck O_O want was eerst veel en toen was het alleen satéstokje en toen niks.]

    Teske Velez

    Hij haalde zijn schouders op. 'Misschien, we kijken wel,' zei hij. Ik glimlachte. Het was tenminste geen nee. 'Ooit afgevraagd hoe het is om te zwemmen met een zeemeermin?' vroeg ik aan hem. Waarschijnlijk zei hij nee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Waahaahhaha genius !]

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik keek vreemd op, 'Niet echt nee, ik ben niet voor niets een jager,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Niet echt nee, ik ben niet voor niets een jager,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Het kon toch?' zei ik. 'En nu dan? Nu je weet dat ze niet allemaal hetzelfde zijn. Ben je er nu beetje nieuwsgierig naar?' vroeg ik aan hem.


    [Eigenlijk was het niet zo grappig, want de vlam kwam eerst de oven uit D:]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 15:13 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh...Gelukkig ben je ongedeerd]

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik haalde mijn schouders op, 'Weet ik veel, het boeit me nu niet veel,' Ik zuchtte. Ik heb sinds de dood van mijn jongere zusje niet meer gezwommen, je begrijp het al ze was 15 en ging zwemmen en van het een tot het ander kwam er een meermin. Ze verslond haar met huid en haar, ziek makend gewoon.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez'

    'Weet ik veel, het boeit me nu niet veel,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Hoe zwemmen jullie eigenlijk? Ik heb nooit echt op zwemmende mensen gelet,' zei ik. 'Als jij nog vragen heb, mag je ze gewoon stellen,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Hoe zwemmen jullie eigenlijk? Ik heb nooit echt op zwemmende mensen gelet,' zei ze. Ik dacht even na,' Het zelfde als jullie alleen gebruiken wij onze benen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Het zelfde als jullie alleen gebruiken wij onze benen,' zei hij. 'Ja, maar hoe dan?' vroeg ik. Ik bewoog een beetje. tot zo ver dat kon tenminste.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ik neem de achterdeur en loop zo naar buiten het dorp in. We hadden of vlees nodig voor de meerminnen. Ik haalde een aantal kilo vlees , dat wij natuurlijk gratis kregen. En liep de deur weer uit. Ik keek om me heen waar mijn blik op een meisje met bruin sluik haar. Ik kende haar. Naast haar zat een jongen ik gokte op Alecander. Inwissel waar ik het meisje van kende. Het was Jade. [Weer Actie in de tent xD]

    Jade
    Ik knikte. 'Ja is goed hoor lopen is oke.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk rond tot ik Jason uit een winkel zie lopen. Ik verberg me in mijn Shirtje, maar hij had me al gezien. Ik voelde dat ik wit wegtrok, maar probeerde geen geluid te maken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Gewoon weet ik veel, je benen bewegen ofzo,' ik lachte om mijn eigen uitleg. 'Zo iets ja,'

    Alexander Monteiro

    Ze trok opeens weg in haar shirt en werd lijk bleek, ik keek om me heen en zag Jason staan. Ik trok haar mee aan haar arm en rende toen weg, richting het bos.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Zo iets ja,' zei hij. Ik moest lachen om zijn beroerde uitleg. 'Geweldige uitleg,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [kan lucas anders Teske zo niet even bij Fee dumpen? Dan heb ik ook iets te doen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik grinnikte, 'Ik weet het,' Ik dacht even na, 'Hoe is het eigenlijk om van staart naar benen te veranderen?' vroeg ik toen toch wel nieuwsgierig.


    [ Btw, Destiny staat nog steeds voor de deur he]


    The duty of youth, is to challenge corruption.