• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ Topic = Dead..what happend? waar is iedereen o-o]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen idee, maar ik ben aan het multitasken ik ebn en wiskunde en frans en dit tegelijk aan het doenXD]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ Hahah, succes ^^]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Ach, kop op. Je zal zien dat je wel overleeft, wacht maar af. Daar bedenk ik wel iets ingenieus op,' glimlach ik.
    Als ze door mijn falen zou sterven, zou ik echt niet meer kunnen leven van een schuldgevoel, hetzelfde geldt voor al mijn eerdere tributen.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Je kunt me niet voor de gek houden, en hopelijk heb je dat al gemerkt. Mocht dat niet zo zijn, bij deze,' zucht ik. 'En ja, als je leugens zo doorzichtig zijn, zou dat wel eens je dood kunnen betekenen. Probeer dus alleen te liegen als het écht moet, blijf voor de rest gewoon eerlijk. Ga niet stotteren, en blijf gewoon leven,' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:45 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan Walker || District 11
    Lachend met Lisa's hand nog steeds vast loop ik de gezamelijke ruimte van 11 binnen en zie dat Nolan en freya in gesprek zijn.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [abo, srry maar ik was eergister en gister ziek en vandaag hele lange schooldag maar heb niet heel veel kunnen lezen :S]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [moet ik wel een abo nemen -.-]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik loop met Jonah naar binnen en zie Nolan en Freya zitten. 'misschien kunnen we beter ergens anders heen' zeg ik zacht. ik heb het echt wel gezien, de blik in Freya's ogen elke keer dat ik in de buurt van Jonah kom.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ Ik ga off topic xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || District 11
    'Nee, het is prima'
    Ik mag hiet toch net zo goed zijn als Freya.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Ik ga zeg maar een beetje want ik ben super moe en dat komt door al het geleer enz.]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 5

    'Ah niets, ik wil hier gewoon niet verloren lopen,' zuchtte ik, ik ging naast haar staan en genoot van de koelte. Het Capitool was practig in het donker, als je al de rest even vergat, overal brandden lichtjes, ik glimlachte ervan, het leek zo onschuldig. Maar dat was het niet, damn, ik haatte fake.
    'het is hier mooi,' mompelde ik alleen maar. Het was waar, het balkon waar zelfs bloemen op stonden, het uitzicht over al de lichtjes...


    Ik zuchtte en kopieerde zijn houding. Ik keek ook over het donkere Capitool heen, dat door al die duizenden lichtjes in zacht licht baadde. 'Het is hier mooi,' hoorde ik Fred mompelen.
    Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en knikte.
    'Het lijkt beeldschoon.' Ik zuchtte opnieuw, greep mijn glas en nam een aantal slokken. 'Zo lijkt of er een deken van rust over de stad heengedaald te zijn. Jammer genoeg weten wij beter.'
    Ik dronk de laatste slokjes uit mijn glas op.

    [trusten iedereen<3]

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik knikte, waasrchijnlijk kon ze dat niet eens zien.
    'Het gaat. Het gaat altijd.' zei ze teer, met een stem die alles behalve iets dat goed was uitstraalde.
    'Weet je dat zeker?' vroeg ik terwijl ik opstond en tegen de reling van het balkon leun.
    'Ik voel me óók niet goed.' bekende ik terwijl ik met mijn wijsvinger een stukje mos van de decortie van het balkon af begon te pulken.
    'Het is hier zo stil, in District 1 was altijd alles zo druk. Waar je ook was, je hoorde altijd de ronkende machines of de lachende mensen. Vind je niet?' ik probeerde haar wat te laten zeggen, aangezien ik haar gezicht van af hier niet kon lezen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlach bij het beeld van mijn eigen district. Het heldere water, kleine kinderen die voor het eerst leren zwemmen en heel veel gelach.
    Kinderen die kleine visjes vangen, vrouwen die vis verkopen en de zon die altijd lijkt te schijnen.
    Ik sta langzaam op, en loop vervolgens naar de lift. Dit gesprek ging namelijk nogal moeilijk zonder dat je elkaar echt goed kon zien.
    Ietwat twijfelachtig blijf ik achter Valor op het balkon staan.
    Mijn ogen glijden naar mijn schoenen. "Nee, ik weet het niet zeker. Ik weet niet meer wat echt is, of wat niet. Ik weet alleen dat het slecht gaat." Prevel ik zachtjes, waarna ik kort een lok achter mijn oor strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.