• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    ‘Nou, vooruit, ik zal mee terug gaan maar ik ben waarschijnlijk toch al te laat voor de les,’ Ik grijns. 'Ja en als ik ook nog les moet geven dan moet ik er natuurlijk wel zijn.' Ik pak mijn spullen in en neem haar hand vast terwijl we nog een beetje door het dorpje lopen.

    Storm

    'Omdat ik je pijn deed en niet zo beetje ook,' Ze ademde nogal onregelmatig. Ik pakte even mijn flesje water en gaf die aan Nadia. 'Drink, het geeft niet, pijn ben ik wel gewend hoor. Jij moet je niet schuldig gaan voelen of iets dergelijks.' Ik aaide even op haar rug en gaf haar nog een paar kusjes op haar wang en hoofd. 'Zulke dingen gebeuren, ik bedoel als ik geesten zie ben ik ook niet prettig of 100 hoor. Van die visioenen heb ik minder last maar toch.. Zulke dingen gebeuren.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    ‘Jij geeft vandaag geen les, tenminste niet dat ik weet,’ lach ik zachtjes. ‘We hadden les van Dawn.’ Ondertussen pak ik mijn spullen ook in en trek mijn schoenen weer aan. Zodra hij mijn hand vast pakt verstrengel ik mijn vingers met de zijne en zo lopen we door het dorpje heen. ‘Zou je hier straks willen wonen?’ vraag ik hem, doelend op het feit als hij straks klaar op school was en terug van de wereldreis.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    Hij had mij een flesje water gegeven. 'Drink, het geeft niet, pijn ben ik wel gewend hoor. Jij moet je niet schuldig gaan voelen of iets dergelijks,' zei hij. Hij aaide over me rug. Ik deed mijn ogen dicht toen hij kusjes gaf op mijn wang en hoofd. Ik glimlachte en nam een slokje. 'Zulke dingen gebeuren, ik bedoel als ik geesten zie ben ik ook niet prettig of 100 hoor. Van die visioenen heb ik minder last maar toch.. Zulke dingen gebeuren,' zei hij en ik knikte met tegenzin. Ik deed mijn ogen weer even dicht en ging tegen hem aanliggen. 'Jij bent echt te lief voor mij,' zei ik zachtjes tegen hem.


    [Ik kan trouwens op elk moment gaan eten dus als ik niet reageer..]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Zou je hier straks willen wonen?’ ik schud mijn hoofd. 'Nee ik wil niet in zo'n klein dorpje vast te komen zitten, ik wil vrij zijn en groots kunnen leven.' Soms voelde het als of mijn ouders hadden gefaald om in zo'n kleine stad te blijven.

    Storm

    Ze ging tegen me aanliggen. 'Jij bent echt te lief voor mij,' Ik genoot van die woorden. Ze deden wat met me want ik voelde me heel erg warm. 'Ik doe het met plezier, omdat ik om je geef en van je hou.' Ik glimlachte.

    [ Nvm, youtube is my best friend. ;d Hahah ik snap je ;d ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:08 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    Ik keek hem even bedenkelijk aan. ‘Groot en vrij is ook niet alles,’ reageerde ik en ik kon het weten aangezien ik mijn hele leven in een grote vilawijk had gewoond. Daar wilde ik in ieder geval niet meer terug. ‘Waar wil je dan gaan wonen?’ voegde ik er aan toe en ging iets dichter tegen hem aan lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [kijkse ;d]

    Nadia Stone

    'Ik doe het met plezier, omdat ik om je geef en van je hou,' zei hij. Ik begon te blozen en te glimlachen. Zijn huid voelde heerlijk warm aan. Ik gaf hem een kusje in zijn nek. Dat was het dichtstbijzijnde bij mijn mond. 'Je maakt me echt blij'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Waar wil je dan gaan wonen?’ Ik denk er over na. 'Misschien is het cliché maar New-York. Ik heb het gevoel dat als je daar weet te overleven je echt een succesvol leven hebt.' Ik kijk haar schouder ophalend aan.

    Nouka

    ‘Hm, New York,’ mompelde ik en kijk even bedenkelijk voor me uit. ‘Dat is wel heel erg druk, zie je daar ook je kinderen opgroeien?’ vroeg ik hem daarna. Het was niet slecht bedoeld, ik zelf zag mijn kinderen namelijk in een wat rustigere plek groot worden.

    [ FF eten ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Dat is wel heel erg druk, zie je daar ook je kinderen opgroeien?’ Ik schud mijn hoofd langzaam. 'Ja maar ik ben nog jong dus wie weet verhuis ik als ik kinderen wil weer terug naar een rustigere plek.' Ik kijk haar aan. 'En jij dan?'

    Storm

    Ik voelde een paar lippen in me nek en ik giechelde kort omdat het kietelde. 'Je maakt me echt blij'. Ik kreeg een grote volmaakte glimlach op mijn gezicht. 'Ik zou je niet kwijt willen, laatstaan dat ik je laat gaan omdat je me pijn deed. Geen denken aan. Ik wou dat ik een zwaan was.' Ik lachte kort.

    [ Okay wie kent The Wanted? Luister Lightning tis strange maar sweet. TIS ECHT SWEET XD ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    Wederom trek ik een bedenkelijk gezicht als hij de vraag aan mij stelt. 'Ik heb nooit echt nagedacht over waar ik wil wonen of niet echt gepland zeg maar,' reageer ik en wend dan mijn blik af. 'Ik weet ook nog niet zo heel goed wat ik wil, vooral niet nu ik niet weet waar het ons naar toe zal brengen.'

    [Back]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Mooi :D]

    Alexander

    'Ik weet ook nog niet zo heel goed wat ik wil, vooral niet nu ik niet weet waar het ons naar toe zal brengen.´ Ik glimlach als Nouka 'Ons' zegt en ik knik. 'Tja we zullen zien.'

    Nouka

    ‘Tja, we zullen zien,’ reageert hij waarop ik kleintjes glimlach. ‘Ik laat het mooi op me afkomen, wie weet heb je over een tijdje wel genoeg van me,’ plaag ik dan en geef hem een zacht duwtje met mijn schouder. ‘Wonen je ouders wel hier in de buurt?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'