• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Ik zou je niet kwijt willen, laatstaan dat ik je laat gaan omdat je me pijn deed. Geen denken aan. Ik wou dat ik een zwaan was,' zei hij. Ik bloosde om het eerste wat hij zei. Ik keek hem daarna vragend aan en lachte eventjes. 'Hoezo een zwaan?' vroeg ik aan hem. 'Zei je dat expres om alles te laten rijmen?' zei ik zachtjes lachend. Ik gaf hem een kusje. 'Je bent geweldig,' fluisterde ik blij.

    [Ik ben om kwart over of zo alleen wel weer weg en dan ben ik er pas weer tegen 9 uur of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Wonen je ouders wel hier in de buurt?’ Ik knik. 'Ja ze wonen hier vlak
    bij misschien komen we ze nog wel tegen.' Lach ik en zet onze spullen
    in de achterbak neer.

    Nouka

    ‘Ja ze wonen hier vlak bij misschien komen we ze nog wel tegen,’ lacht hij terwijl hij onze spullen in de achterbak neerzet. ‘Meen je dat nou?’ vraag ik licht verbaasd en kijk een keer rond tot ik besef dat ik zijn ouders nooit zou kunnen herkennen aangezien ik ze nog niet gezien heb.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Meen je dat nou?’ Vraagt ze. Ik knik lachend. 'We kunnen altijd nog bij
    ze langs gaan als we willen.' Grap ik en sla de achterbak dicht. 'Terug dan maar?' Ik hou het portier voor haar open en stap dan zelf ook in.

    Nouka

    Ik keek hem even schuin aan voordat ik in stapte. ‘Je zit me gewoon te dollen, niet waar?’ vraag ik hem met een licht opgetrokken wenkbrauw. ‘Ik hoef niet perse terug, de les is toch al begonnen,’ voeg ik er schouderophalend aan toe terwijl ik zijn voorbeeld volgde door in te stappen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ze bloosde, keek me vragend aan en lachte eventjes. 'Hoezo een zwaan? Zei je dat expres om alles te laten rijmen?' Ze lachte zachtjes ik moest er zelf ook om lachen, want zo had ik het niet bedacht. 'Hahaha nou eigenlijk zo bedacht ik het niet maar het is wel geniaal. Ik wil een zwaan zijn omdat die zegmaar 1 iemand hebben en daarmee hun hele leven samen mee zijn.' 'Je bent geweldig,' fluisterde ze. 'Ik ben een mens, sommige mensen zijn nou eenmaal awesome. I am, just like you.' Ik kreeg die glimlach die ik al de hele tijd heb er maar gewoon niet vanaf. 'Thankyou for being here with me.' Ik knuffelde haar iets strakker en gaf haar een kusje.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    'Nee ik meen het ze wonen hier vijf minuutjes vandaan.' Ik doe mijn gordel
    om en start de auto. 'Maar wat wil je dan doen voor we terug naar school gaan?' Ik rij de parkeerplaats vast af en wacht op een antwoord.

    Nouka

    Even keek ik vertwijfeld naar hem op. Het idee voor om even langs zijn ouders te gaan was erg aanlokkelijk en voor mij een kleine glimp van hoe mijn eigen gezin had kunnen zijn. 'Misschien..' mompelde ik en schudde toen mijn hoofd. Dat zou veel te snel zijn om nu al te doen, langs zijn ouders gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Misschien..' Is het enige dat ze mompeld. Ik kijk haar aan en wacht op een vervolg maar als dat er niet komt dan doe ik het maar. 'Wat wil je doen? Zeg het maar ik bedoel komop hoe erg kan het zijn?' lach ik.

    Nouka

    Peinzend keek ik hem aan en toverde uit eindelijk een glimlach op mijn gezicht. ‘Misschien dat we langs je ouders kunnen gaan?’ Dit keer ging het zonder problemen over mijn lippen en ik kromp daarvan iets ineen. ‘Gewoon een ideetje wat bij me op kwam,'voegde ik er snel aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Misschien dat we langs je ouders kunnen gaan?’ Ik denk na. 'Hmm.' hum ik en draai naar rechts. 'Ja dat kan ja als je dat leuk vind.' Ik glimlach naar haar en kijk haar recht aan. 'Wil je dat echt?' Vraag ik.

    [Als ik zo niet reageer ben ik gaan eten]

    Nouka

    Ik knik kort en bijt ondertussen even op mijn onderlip. ‘Het lijkt me heel leuk om je ouders te zien,’ reageer ik dan. ‘Maar het is eerder een vraag of jij het ook wil, ik bedoel.. Gezien hoelang we elkaar nu kennen en pas vandaag eigenlijk echt officieel zijn,’ mompel ik erachter aan en strijk een pluk haar achter mijn oor.

    [eetsmakelijk alvast dan!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ben terug!]

    Alexander

    ‘Maar het is eerder een vraag of jij het ook wil, ik bedoel.. Gezien hoelang we elkaar nu kennen en pas vandaag eigenlijk echt officieel zijn,’ Ik glimlach en denk na. 'Misschien kunnen we ze bezoeken als we wat langer samen zijn? Ze zullen wel denken.' Ik grinnik en rij naar school toe.

    Nadia Stone

    Ik begon te blozen door alle dingen die hij zei. Hij knuffelde me wat meer en gaf me een kusje. Ik kroop bij hem op schoot en kroop dicht tegen hem aan. 'Ik voel me blij, gelukkig, maar nu ook veilig,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    Ik glimlach even en knik dan ter bevestiging. 'Dat lijkt me inderdaad een slimmer idee,' reageer ik terwijl hij terug naar school rijdt. 'En nu even geen dingen meer die ik wil,' grinnik ik. 'Ik laat je dingen doen die je niet kunt,' plaag ik er achter aan en ga wat schuin zitten zodat ik hem beter kan aankijken. 'Dus wat had je in gedachten?'

    [Welcome back!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'