• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique

    Ik schudde mijn hoofd en lachte, 'Nagaari Nagaari Nagaari, ga nou maar naar je kleedkamer aangezien ik al klaar ben,' Ja ondertussen had ik me al omgekleed. Ik zette mijn pet goed en liep toen de kleedkamers uit terwijl ik haar achterliet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    ‘Dan mag jij een actie film uitkiezen, aangezien we al een film naar mijn keuze hebben gekeken,’ antwoord ik en duw ondertussen mijn schoenen uit. Vervolgens nestel ik me tegen zijn kussen aan en werp hem een triomfantelijke grijns toe.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:30 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zendé

    'Wacht,' zeg ik plotseling nadat ik op de klok heb gekeken. 'Nu begint de les. Weet je zeker dat je er niet heen kan gaan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia Stone

    Ik voelde dat hij schrok. Had ik hem wakker gemaakt? 'Altijd vooral met mijn fantastische spieren altijd. Maar opzich heb ik nu niks voor te vrezen,' zei hij en ik glimlachte. 'Ik wou dat ik kon zeggen,' zei ik. 'Dat ik voor niks te vrezen heb,' verduidelijkte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    'IK HEB GEEN ZIN!' Schreeuwde ik hem nog na. Uiteindelijk stond ik op omdat het te eng stil was. Ondertussen gaf ik Do een dodelijk blik, liep op hem af en gaf hem een klap op zijn pet en liep weer naar de meisjeskleedkamer om me omte kleden. Toen ik klaar was liep ik weer naar Do. 'Het lef te hebben om je WEL om te kleden waar ik bij ben.. Perv maar mij niet? Gemenerd.' Geloof het of niet, ik mocht Do hij was als Storm voor mij. Mijn broer maar toch ook iemand .. Die ik misschien wel veel toe liet.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik dacht na, hij wil wel heel graag gaan en hij zou niet gaan als ik het niet wou. 'Opzicht zou het wel kunnen, wil je gaan?' Mijn hoofd draaide nog, ik zou het gewoon rustig aan moeten doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Ik wou dat ik kon zeggen. Dat ik voor niks te vrezen heb,' 'Waar ben je bang voor dan?' Ik snap het misschien wel, om mensen pijn te doen.. Maar dat is iets waar zij nog niet echt precies een controle over heeft. 'Trouwens helpt het als je iemand pijn doet dat ik je dan kus of dat jij je probeert te focussen op mij?'

    EDITED;

    Ik hield Nadia vast en tilde haar op. 'Kom we gaan gewoon naar de les misschien is het wel leuk en anders.. Ben ik er voor je toch.' Ik glimlachte en gooide haar over mijn schouder. Ik sloeg eventjes lachend op haar kont maar gaf er toen een kusje op. 'Eigenlijk ben ik nu pedofiel aangezien ik 18 ben en jij 16.' Ik liep richting de gymzaal.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:36 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    Ik haalde mijn schouders op, 'Thats me,' zei ik toen simpel. 'En nee ik ben geen perv. Miss alleen jij denkt daaraan dus wie maakt het hier de perv.' Zei ik toen toch een tikkeltje uitdagend. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat Fee binnen kwam en ik glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    'Thats me. En nee ik ben geen perv. Miss alleen jij denkt daaraan dus wie maakt het hier de perv.' Mijn mond viel open om zijn uitdagendheid. 'IK BEN EEN PERV? JIJ BENT EEN PERV! En wat bedoel je met dat ik daaraan alleen denk? Ik dacht dat jongens dat zo graag wilde doen.. Meisjes uitkleden. U perv. Want jij kleedde je wel om waar ik bij was, dus dat maakt jou weer de perv. Toch?' Ik keek uitdagend met priemende ogen naar hem.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Storm is gemeen.. Ze heeft namelijk geen shirt aan en dus alleen haar bh xd]

    Nadia Stone

    Ik begon tegen te stribbelen en te lachen. 'Slimmerd, niet iedereen hoeft mijn bh te zien,' zei ik lachend tegen hem, maar toen drong het pas echt tot me door dat hij me opgetild had. Iets wat ik nog steeds niet leuk vond. 'Nee echt, alsjeblieft,' zei ik tegen hem. 'Ik wil je vraag zo nog beantwoorden,' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Mijn mond vertrekt tot een grimas. 'Laten we dat maar wel doen, ik heb namelijk geen zin in problemen,' zeg ik. 'Weet je zeker dat het weer gaat met je?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dominique

    'Als je het nog niet door had, ik heb alleen mijn shirt gewisseld. Ik heb mijn broek de heletijd aangehouden hoor sinds de vorige les,' Ik begon te lachen. 'Ja jij bent een ras echte perv.'

    Destiny

    Ik knikte, 'Tuurlijk.' Ik duwde hem richting de deur. 'Mag ik me wel even omkleden dan?' grinnikte ik erna. Toen hij de deur uit was verwisselde ik mijn broek tot een joggingbroek en een strak topje, je weet wel zo eentje waar je meestal in danst. Ik zette snel een lijntje eyeliner en mascara en deed mijn haar in een Warrige losse knot. Ik deed even mijn nikes aan en liep toen mijn kamer uit. 'Zie zo, I'm ready,'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:46 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Als ik even opkijk zie ik Do. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik naar hem toe, 'hee Do,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm

    'Ik wil je vraag zo nog beantwoorden,' Ik rende terug naar mijn kamer omdat ik gewoon vergeten was dat ze nog in haar bh zat. Ik pakte me shirt en kleedde haar aan. Ik pakte haar hand en huppelde half met een gigantishe glimlach naar de gymzaal. 'Het spijt me, ik denk soms niet echt helemaal na.' En ik stak plagend me tong uit.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Bij zijn kamer aangekomen, pakte hij een shirt en kleedde hij mij aan. Ik moest lachen daardoor. Hij pakte mijn hand en huppelde naar de gymzaal. 'Het spijt me, ik denk soms niet echt helemaal na,' zei hij en hij stak zijn tong uit. Ik lachte weer. 'Ik vertel het als we weer rust hebben, ok?' zei ik tegen hem. Ik wou de rust kunnen hebben om het goed uit te leggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you