• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haah veel plezier xd]

    Nadia Stone

    Hij duwde me weer plat op bed en bleef me aaien russen me benen. Ik voelde zijn hand de ene keer hoog en de ander keer laag. Ik sloot me ogen en lachte zachtjes toen hij kusjes gaf rond mijn navel. De kusjes gingen richting mijn borsten. Hij stopte. Ik deed me ogen open en keek hem aan. 'Als ik te snel ga of je wilt iets niet dan moet je dat zeggen,' zei hij en ik knikte. Ik dacht eventjes na. 'Wil je misschien dan niet te veel bij me borsten zitten?' vroeg ik zachtjes aan hem. 'Echt heel prettig vind ik dat nog niet,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik lachte even naar haar. 'Yes miss. Maak anders een lijstje wat ik wel mag niet mag.' zei ik half schijnheilig grinnikend en half sarcastish. 'Weetje wat? We gaan gewoon een ffilmpje kijken, ik wil niet te hard van stapel lopen en ik kan wachten.' ik glimlachte lief, maar wat wilde zij? 'Maar als je wilt verder gaan okay of gewoon iets anders?' Ik ging ondertussen met mijn hand langzaam en zachtjes over haar buik.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Maar als je wilt verder gaan okay of gewoon iets anders?' vroeg hij en hij ging langzaam en zachtjes over mijn buik. Zijn hand voelde heerlijk aan. 'Filmpje kijken is goed,' zei ik en ik ging prutsen aan me bh sluitinkje om hem weer vast te maken. 'En het is ook mijn schuld dat we beetje te hard van stapel gingen,' zei ik zachtjes en ik glimlachte naar hem. 'Maar ik meende het wel wat ik zei, jij maakt mij blij,' zei ik nog en ik gaf hem een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze gaf me een kusje. 'Ik ben blij dat ik jou blijkbaar blij maakt. Confusing haah? Ben jij net zo blij als dat ik blij ben om te hopen dat het wederzijds is? Okay ik hou al op. Ik ben in iedergeval ook blij met jou' Ik pakte even snel men laptop en zette hem aan.

    ( ik gaa me batt is low etc ik kom zo wel xx. Lol wist niks beters )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Is goed ;P Ik weet trouwens niet hoe laat ik er vanavond ben. Heb dan een verjaardag namelijk. Ach, zo laat zou het daar vast niet worden.. hooguit 11 uur denk ik]

    Nadia Stone

    'Ik ben blij dat ik jou blijkbaar blij maakt. Confusing haah? Ben jij net zo blij als dat ik blij ben om te hopen dat het wederzijds is? Okay ik hou al op. Ik ben in iedergeval ook blij met jou' zei hij. Hij pakte zijn laptop en zette hem aan. 'Ik ben blij dat je blij bent met mij, maar wat je daarvoor zei? Daar snap ik geen snars van,' zei ik lachend en ging naast hem zitten. 'Maar we verslaan de les dus over? Aangezien de les zo begint als goed is en er geen film is die zo kort duurt,' zei ik. Ik vond het niet erg om een les over te slaan. Verdediging kon ik toch wel? Zo moeilijk is het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Ik ben blij dat je blij bent met mij, maar wat je daarvoor zei? Daar snap ik geen snars van, maar we verslaan de les dus over? Aangezien de les zo begint als goed is en er geen film is die zo kort duurt,' Ze lachte en ging naast me zitten. Ik deed even klikklik hier en daar. 'Eh Ohja, ben jij net zo blij als ik.. Zegmaar dat we blij zijn met elkaar.. And maybe that i like you.' Ik voelde dat ik rood werd, zei dat laaste wat zachter en begon iets harder te drukken op me laptop. Ik krabde zoals altijd weer op me achterhoofd en voelde me een beetje awkward. 'Dusseh, welke film.' Ik praatte verder alsof ik niks zei.

    [ LOL, Me telefoon was uit. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Dusseh, welke film,' zei hij, alsof er niets was. Ik keek hem vragend aan. 'Weet je dat het raar over kwam? Maybe that I like you. Dus, we maakten elkaar gek en je verteld me nu dat je me misschien leuk vind?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik grinnikde kort, legde me laptop terzijde, pakte beide haar handen en keek haar in haar ogen. 'Ik bedoel niet dat ik je mischien leuk vind, ik bedoelde of je mischien net zo blij bent als ik..' Ik zuchte kort, 'Over dat ik je leuk vind.' Ik glimlachte, ik ben blij dat ik het zei.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik begon te blozen toen ik merkte dat ik hem helemaal verkeerd had op gevat. Hij had zijn laptop weggelegd en mijn handen vast gepakt. Hij keek in mijn ogen en ik keek automatisch terug. 'Ik ben heel blij,' zei ik zachtjes en begon nog harder te blozen. Mijn concentratie was echt totaal verdwenen toen hij het zei. Ik glimlacht breed naar hem, maar die verdween toen ik merkte en voelde dat ik hem een pijnscheut gaf. Geschrokken liet ik zijn handen los en ging ik naar achteren. 'Het spijt me,' zei ik vlug.

    [Sorry ;$ er moest gewoon eventjes drama komen ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Alles ging snel. Ik kreeg plots pijnscheuten, Nadia liet me los en ging naaqr achter. Ik ging met me hoofd in me handen want me hoofd en borst voelde ik steken. Ik keek half moeilijk, kreeg een idee en storte me op Nadia om haar te kussen. Zou het helpen?

    {kga zo echt heb al hele dag koppijn en ziek en dit en dat bluugh.}


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ahww beterschap <3]

    Nadia Stone

    Ik keek bang naar Storm. Ik zag dat het pijn deed. Het deed mij ook pijn. Normaal doet het geen pijn als ik iemand anders pijn deed, maar Storm was niet zo maar iemand. Hij was iemand waar ik in deze korte tijd veel om was gaan geven. Ik begon tranen te krijgen en hoopte dat het stopte. Ik lette helemaal niet op en schrok eventjes toen ik zijn lippen voelde op de mijne. Mijn gedachte waren maar op één ding gefocust. Dat de pijn wegging bij Storm. Ik kuste hem eventjes terug. 'Het spijt me,' snikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heb ik veel gemist...? TELL ME. ojhua..Des ligt nog op haar kamer Do nog bij Nagaari]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb hun reacties niet echt gelezen. (A)]

    Zendé

    Des is in slaap gevallen. Ik zit aan de rand van haar bed en neem slokjes van mijn drinken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Heel veel heb je denk ik niet gemist. Nouka en Alex zijn naar de schaatsbaan en Nadia en Storm zitten op Storm zijn kamer. De rest weet ik niet..]€


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Oohhh thank uu, En Des was in slaapgevallen? ;o najaa]

    Destiny

    'Help Lexi,' Ik draaide me ruw om, er was niemand die me Lexi noemde behalve Matthew. 'Matt waar ben je wat is er?!' riep ik toen wanhopig. Ik probeerde te lopen, te schreeuwen te rennen maar het ging niet. Mijn stem had zich verruild voor een geluidloze klank, mijn benen waren vast gelijmd aan de grond en ik kon niet bewegen.


    [ Droom dus Des ligt nu hopeloos Matthew te roepen en te woelen in haar slaap,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.