• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique

    Ik tik met mijn tong tegen haar lip aan. Damn yes I like her, de achtergrond vervaagt eventjes en ik sluit dan toch mijn ogen.

    [ Sorry inspi loooosss]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    ‘Hmm, welke film is het?’ bracht ik uit nadat Alex een dvd had opgezet en me tegen zich aan had getrokken. Mijn hand gleed onder zijn shirt en ik begon lichtjes met mijn vingertoppen zijn buik en borst te strelen. De interesse in de film verloor ik al direct bij de eerste twee woorden maar ik deed mijn best hem te volgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    'Het is lastig om te vertellen. Het is iets speciaals of zo wat er gebeurd,' Ik lachte kort en toen we aankwamen bij de gymzaal zag ik dat er al wat mensen waren en dat Nagaari aangevallen werd door Des. Ik lachte even en liep hand in hand meteen naar de bankjes.

    Nagaari

    Ik bleef foreveralone staan tussen die twee klefbekken toen ik opeens vanachter besprongen werd. 'VERRASING!' DAFUUQQ? 'Ik gilde kort en viel op de grond. Met Des op me. Ik keek even bezorgd naar Des maar sloef haar toen kort op haar arm. 'BITCH WATCH WHAT UR DOING.?'

    [ HAHAHAHHA IK KWAM OPEENS OP HET IDEE OP ZENDÉ EN NAGAARI TE KOPPELEN HAHAHAHA MAAR NEE. HAHAHA IFAILED. Reageer btw laat want ben msne n andere rpg en moet nodig pisse ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Felicity
    Als hij met zijn tong tegen mijn lip tikt doe ik gewillig mijn mond open en begin met mijn tong zijn tong te strelen. Ik wil met mijn hand door zijn haar gaan maar omdat hij zijn pet nog op heeft doe ik eerst zijn pet af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Hij lachte kort en we waren aangekomen bij de gymzaal. Er waren al wat mensen. Ik zag Des bij Nagaari op de rug springen. Storm had mijn hand nog vast. Ik kneep er zachtjes in en we liepen samen naar de bankjes. Ik ging naast Storm zitten en kroop tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Grijnzend kijk ik naar het gesprek tussen Nagaari en Des. Nou ja, gesprek, als je ''VERRASSING!'' ''DAFUUQ? BITCH WATCH WHAT UR DOING?'' een gesprek kan noemen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    'I just love u girl,'zei ik toen lachend. Ik stond op en ging weer naast Zendé zitten. Alles draaide eventjes maar toch ging het wel weer.

    Dominique

    Ik begon weer te grijnzen toen ze mijn pet af haalde en met haar handen door mijn haren ging ik liet mijn handen rusten op haar heupen en toen voelde ik het, de vlindertjes in mijn buik.

    Dawn

    Ik keek om me heen en iedereen was er al, 'De les gaat beginnen iedereen op de banken!' floot ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Nadia kroop wat tegen me aan en ik moest lachen om wat er ondertussen gebeurde met Nagaari en Des.

    Nagaari

    'I just love u girl,' 'Sure sure.' Ik liep met haar mee en dwong Zendé tot een knuffel door op hem af te rennen en hem gewoon vast te pakken. 'Hoi Zendé.' Zei ik voor de grap zwoel in zijn oor.

    [ Inspiloos. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Felicity
    Net als Do zijn handen op mijn heupen legt roept er iemand iets. 'De les gaat beginnen iedereen op de banken!' Ik zucht even en laat dan Do dan met tegenzin los maar ik pak wel zijn hand vast terwijl we naar de bank lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik lachte en zag in mijn ooghoek Storm ook lachen. Toen keek ik Nagaari wenkbrauw ophalend aan. 'He's mine bitch,' zei ik toen nep boos en op een gespeeld arrogant stemmetje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik wist niet wat de rest precies allemaal deed. Ik was blij dat Dawn zei dat de les begon. Ik zuchtte. Eigenlijk wou ik dat ik nog in Storms kamer was samen met hem. Rustig bij hem liggen en concentreren op zijn ademhaling. Ik glimlachte onbewust.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Nagaari komt op me af en neemt me beet in een omhelzing. 'Hoi Zendé,' zegt ze op een zwoel toontje. Ik lach maar een beetje omdat ik niet weet hoe ik daar op in moet gaan. Gewoon een grapje, toch?
    'He's mine, bitch,' zegt Des naast me arrogant. Ik laat Nagaari los en kijk haar grijnzend aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Voor de grap deed ik er nog een schepje bovenop en gaf Zendé een luchtkusje. Des keek eerst naar Storm en beetje en toen nogal wenkbrauw ophalend naar mij. 'He's mine bitch,' Het klonkt arrogant en boos. 'Whats with you too?' Ik ging naast Des zitten. 'Lievelievelieveschat. Ik word geil van deze bank.. jij ook?' Ik ben echt droog bezig nu ik ben gewoon te blij ofz.

    Storm

    Die vrouw zei dat de les begon whooehooh, najaa misschien is het wel leuk ofz. Ik keek een beetje doelloos rond en hoorde Des nog schreeuwen. 'He's mine bitch,' 'HATER!' Schreeuwde ik terug.
    [ Timer zometeen. ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:23 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    Ik begon te lachen toen ze met tegen zin de zoen stopte. Ik plaatste me tussen Storm en Felicity in en luisterde toen naar Dawn.

    Dawn

    Ik floot nog een keer, 'Okee, iedereen even stil,' Ik keek toen iedereen zat en aandachtig toe keek. 'Dit is dus jullie eerste les verdediging. Ik ben dus Dawn voor de mensen die het nog niet wisten.' Ik keek de leerlingen na. het waren er maar 7 de rest zou nog wel komen en anders kregen ze wel problemen. 'Mijn gave is Empathie, met andere woorden ik voel wat jullie voelen. Jullie emoties dan.' Ik wees even naar Dominique, 'Jij, ik kan voelen dat jij verliefd bent,' Ik ging door naar de andere jongen Storm, 'Jij bent verward en jij, Stacey als het goed is is erg vrolijk,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Ik begon te lachen, 'Heel erg schat,' zei ik toen tegen Nagaar. Ik keek Zendé aan. 'Is toch zo, je bent toch van mij,' lachte ik toen terug. Ik keek naar Dawn die een paar mensen aanwees. Dominique die verliefd is, Nagaari die vrolijk is en Storm die verward is. Dat laatste bleef even hangen maar dacht toen aan Do, zo schattig.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.