• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Hater!' hoorde ik Storm schreeuwen. Ik schrok daarvan. Dawn was aan het praat. Ze zei dat Storm zich verward voelt. Ik keek Storm vragend aan. 'Waarom voel jij je verward?' vroeg ik aan hem.

    [Ben ff douche]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NIEUW TOPIC


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Ik keek Storm aan die maar twee plaatsen van mij verwijderd zat. 'Hater? Ik ? Hater? Had je het tegen mij?' zei ik toen wenkbrauw ophalend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik glimlach even als Dawn zegt dat Do verliefd is. Ik draai me naar Do toe en druk een kusje op zijn wang, 'misschien voelt zij het niet, maar ik ben ook verliefd,' fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique

    Ik begin als een gek te glimlachen en kuste haar toen. Een kort kusje maar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    Nouka

    ‘Hmm, welke film is het?’ bracht ik uit nadat Alex een dvd had opgezet en me tegen zich aan had getrokken. Mijn hand gleed onder zijn shirt en ik begon lichtjes met mijn vingertoppen zijn buik en borst te strelen. De interesse in de film verloor ik al direct bij de eerste twee woorden maar ik deed mijn best hem te volgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Wtf, ik en verward.. 'Waarom voel jij je verward?' Ik keek even naar Nadia, 'Ik snap zelf niet echt wat ze bedoelt maar voor zover ik weet ben ik niet verward.' Ik wist het niet 123 maar diep van binnen wist ik het dondersgoed. Ik had alleend de ballen niet om het zelf te willen weten. Ik ging maar Des negeren dat leek me het beste.

    Nagaari

    Ik stond dreigend op en liep snel naar Dawn. Mijn vrolijke humeur was weg. 'Waag het niet me nog een keer Stacey te noemen want mijn vuist is blij om je gezicht te ontmoeten.' Ik voellde me handen en mezelf erg warm en heet worden en vluchte naar de meisjes kleedkamer. Ik gooide de deur dicht en ging op me rug op de grond liggen. Wat gebeurde er nou net? Het begon weer.. Me woede, mensen die me stacey noemen kunnen mijn blijdschap in een keer weghalen. Maiin ik haat dit.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Zende reageerde niet op Nagaari's luchtkusje. ;cc Nu si ze verdrietig. Kuch ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Ze streelt mijn buik en borstkas. Blijkbaar was dat erg leuk want ze deed het zo vaak. Ik klaagde niet natuurlijk. 'Het is a lonely place to die.' Antwoord ik en lach naar haar. 'Minder eng dan het klinkt hoor.'

    Dawn

    Ik schrok op van Nagaari maar liet me niet kennen. Ik liep achter haar aan. Ik gooide de kleedkamer deuren open en liep toen naar haar toe, 'Sorry, ik wist niet dat je dat niet fijn vond.'

    Destiny

    Verbaasd keek ik storm aan. Hij wist donders goed waarom hij verward was maar hij reageerde niet op mij oke, 'De ballen heb je inderdaad niet,' zei ik toen spottend tegen hem. Pfft die jongen maakte me gewoon boos.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    ‘Het is a lonely place to die,’ lachte hij. ‘minder erg dan het klinkt hoor.’ Ik grinnikte even. ‘Nu komt het over alsof ik al bang wordt van een titel,’ grap ik en bijt speels, en zachtjes, in zijn kaak. ‘Ik hou niet van films waar hoofden van rompen gerukt worden en dergelijke,’ vervolgde ik en rilde even bij de gedachten alleen al. ‘Jij wel dan?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    'Ik snap zelf niet echt wat ze bedoelt maar voor zover ik weet ben ik niet verward,' zei hij. Ik bleef hem aankijken. 'Storm lieg niet!' zei ik tegen hem. 'Alsjeblieft vertel het me. Ik wil er niet zelf achter komen. Waarover ben je verward?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik rende achter Nagaari aan en hoorde Des nog wat roepen over dat ik de ballen inderdaad niet had. Ik zag Dawn al daar staan bij Nagaari. Het was een wonder maar Nagaari keek hatelijk. 'Nagaar, ze wist het niet maar daarvoor kan je niet haten.' Ik pakte de zak marshmellows uit haar kleine tasje en ging Nagaari voeren.

    Nagaari

    'sorry ik wist niet dat je dat niet fijn vond.' 'Ach mens tyf gewoon op.' Storm kwam binnen en zei wat, hij ging me uiteindelijk voeren en ik liet het maar toe. 'Liever noem je me Nagaari.' En ik keek nors. 'Storm, je weet altijd wat me vrolijk maakt..' ik lachte kort.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ja ik ben te lui om mijn dingetje aan te passen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dawn

    Ik fronste, 'Je mag misschien maar 3 jaar met mij verschillen maar je hoeft echt niet zo te doen, het boeit me niet wat je van me vind maar je moet even één ding begrijpen. Je behandelt me gewoon en normaal, praat normaal en geloof me ik ben niet bang voor jou Nagaari.' gromde ik haast.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.