• Ik irriteer me de laatste tijd mateloos aan fans. Kijk, ik vind het niet erg dat mensen erg fan van zijn maar door bepaalde fans, zeg ik niet graag dat ik ergens fan van ben. En dan heb ik het over de gillende & schreeuwende fans die het liefst zouden willen dat diegene waarvan ze fan zijn van hun is. Bijvoorbeeld de fans van JB die iemand met de dood bedreigen omdat die vrouw met hem uit eten ging. Maar ook schreeuwende fans van 1D aangezien ik vaak genoeg filmpjes op youtube heb gezien waarin bijvoorbeeld Harry wat wil zeggen maar nauwelijks verstaanbaar is omdat de fans zo aan het schreeuwen zijn. Ik bedoel, ik snap dat ze blij zijn dat ze hem zien maar om nou constant te blijven schreeuwen/gillen vind ik over dreven en ik denk niet dat ook 1D dit erg prettig vind. Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere beroemdheden waarvan de fans zo doen.

    Zelf ben ik ook fan van o.a. HP, Twilight & One Direction en ja, ik heb me ook wel eens vijandig gedragen tegen over iedereen die zei dat ze het niet met me eens waren maar ik ben wijzer geworden.

    En ik irriteer me dan ook aan mensen die fans belachelijk maken of zeggen dat bijvoorbeeld Twilight heel slecht is. Ik zeg niet dat mensen dat niet mogen zeggen, we hebben immers niet voor niets vrijheid van meningsuiting maar zoals sommige mensen Twilight de grond in boren gaat me echt te ver. Of mensen die Twilight met Harry Potter vergelijken want het zijn twee verschillende verhalen, ik kan zo al minstens twee verschillen op noemen tussen deze twee verhalen.

    Dat moest ik even kwijt, bedankt voor het lezen

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:53 ]


    Physics is awesome

    Je hebt helemaal gelijk. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    I agree with you.


    There's power in the words you whisper.

    Hoshi schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. :)


    Ex astris, sciencia

    Ik ben het volkomen met je eens, hoe sommige mensen erop reageren is echt overdreven, maar veel kun je er niet aan doen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoshi schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja het irriteert mij ook echt mateloos.
    ook toen 1D in Nederland was bijvoorbeeld. Toen wou Harry 'Ik hou van jullie' zeggen en dan gaan ze er door heen lopen gillen als een stel randdebielen. Ik kan daar echt niet meer omgaan. Dan denk ik doe toch eens normaal het zijn gewoon vijf jongens die doen wat ze leuk vinden.
    als ze niet beroemd waren zouden ze ze waarschijnlijk niet eens leuk vinden.
    en ook, je maakt veel leuker contact met ze als je gewoon normaal doet. Wees gewoon je zelf en ga niet lopen gillen alsof je leven eraf hangt.

    Amen.


    Ivar Oosterloo.

    I totally agree with you. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Je hebt echt volledig gelijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mee eens. Laatst heeft mijn favoriete artiest het uitgemaakt met zijn vriendin (of andersom), en dat meisje kreeg gewoon honderden doodsbedreigingen van zíjn fans. Of eigenlijk "fans". En ik kan ook zo slecht tegen die irritante, schreeuwende fangirls. Ik zoek geen ruzie of zo, maar ik kan er zo slecht tegen. Ik ben fan van McFly, een vrij pop-achtige band, en verder luister ik voornamelijk naar rock en post-hardcore, dus ik ben het harde gegil niet echt gewend, en ik kan me er zó aan irriteren als ik bij McFly of zo sta. Ugh.


    Destroy what destroys you.

    Zelf ben ik ook fan van o.a. HP, Twilight & One Direction en ja, ik heb me ook wel eens vijandig gedragen tegen over iedereen die zei dat ze het niet met me eens waren maar ik ben wijzer geworden.
    Voila, je bent zelf dus ook zo geweest. Het is kwestie van tijd, gun die fans wat tijd om wijzer te worden.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Voila, je bent zelf dus ook zo geweest. Het is kwestie van tijd, gun die fans wat tijd om wijzer te worden.


    Er is alleen een verschil tussen hen en mij, ik ben nooit een hystirisch gillende fan geweest


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Er is alleen een verschil tussen hen en mij, ik ben nooit een hystirisch gillende fan geweest
    Maar die zul je altijd hebben.. Hoe hard je je er ook aan ergert, extreme fans zullen er altijd zijn.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Maar die zul je altijd hebben.. Hoe hard je je er ook aan ergert, extreme fans zullen er altijd zijn.


    Ja, maar niet in die mate. Sorry dat ik het zeg, maar dat soort hordes fans heb je eigenlijk alleen bij bijv. One Direction of Justin Bieber. Misschien bij nog wel meer, maar goed. Bijvoorbeeld bij Blink 182, Greenday of Paramore gedragen de fans zich stukken normaler. Tuurlijk heb je daar ook wel extreme fans bij, maar niet van die hordes. Het is gewoon dat de fans van bijv. One Direction en Justin Bieber elkaar opstoken.

    No offence tegenover JB of 1D fz, het is gewoon een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 15:29 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ja, maar niet in die mate. Sorry dat ik het zeg, maar dat soort hordes fans heb je eigenlijk alleen bij bijv. One Direction of Justin Bieber. Misschien bij nog wel meer, maar goed. Bijvoorbeeld bij Blink 182, Greenday of Paramore gedragen de fans zich stukken normaler. Tuurlijk heb je daar ook wel extreme fans bij, maar niet van die hordes. Het is gewoon dat de fans van bijv. One Direction en Justin Bieber elkaar opstoken.

    No offence tegenover JB of 1D fz, het is gewoon een voorbeeld.
    Ja, maar dat zijn ook de meest mainstream bands of zangers. Plus ze hebben het juiste uiterlijk en leeftijd om die meisjes aan te trekken omdat het veelal gaat over jonge pubers. Justin Bieber heeft meer fans dan Greenday, en heeft een meer acceptabele leeftijd voor die pubers + uiterlijk. Logisch dat die meer extreme fans hebben. Maar gelijk al die rages is dit bijna 2 jaar gedaan (en dan komen er weer nieuwe..).


    Get outta my head!

    Het irriteert me dat mensen een aparte naam hebben omdat ze fan van iemand zijn. Ik bedoel, je bent toch niet gelijk geen fan als je jezelf geen Belieber noemt of geen Directioner.
    Daarbij denk ik inderdaad ook niet dat de idool het leuk vindt als fans zijn/haar vriend/vriendin bedreigen. Ik vind dat je pas een echte fan bent wanneer je hun gewoon gelukkig laat zijn.
    Maar ik denk ook dat sommige mensen One Direction, Twilight of Bieber haten omdat ze veel fans hebben en ze willen niet mee lopen met de horde dus gaan ze het maar gewoon de grond in trappen.


    "Ignite, my love. Ignite."