• Ik irriteer me de laatste tijd mateloos aan fans. Kijk, ik vind het niet erg dat mensen erg fan van zijn maar door bepaalde fans, zeg ik niet graag dat ik ergens fan van ben. En dan heb ik het over de gillende & schreeuwende fans die het liefst zouden willen dat diegene waarvan ze fan zijn van hun is. Bijvoorbeeld de fans van JB die iemand met de dood bedreigen omdat die vrouw met hem uit eten ging. Maar ook schreeuwende fans van 1D aangezien ik vaak genoeg filmpjes op youtube heb gezien waarin bijvoorbeeld Harry wat wil zeggen maar nauwelijks verstaanbaar is omdat de fans zo aan het schreeuwen zijn. Ik bedoel, ik snap dat ze blij zijn dat ze hem zien maar om nou constant te blijven schreeuwen/gillen vind ik over dreven en ik denk niet dat ook 1D dit erg prettig vind. Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere beroemdheden waarvan de fans zo doen.

    Zelf ben ik ook fan van o.a. HP, Twilight & One Direction en ja, ik heb me ook wel eens vijandig gedragen tegen over iedereen die zei dat ze het niet met me eens waren maar ik ben wijzer geworden.

    En ik irriteer me dan ook aan mensen die fans belachelijk maken of zeggen dat bijvoorbeeld Twilight heel slecht is. Ik zeg niet dat mensen dat niet mogen zeggen, we hebben immers niet voor niets vrijheid van meningsuiting maar zoals sommige mensen Twilight de grond in boren gaat me echt te ver. Of mensen die Twilight met Harry Potter vergelijken want het zijn twee verschillende verhalen, ik kan zo al minstens twee verschillen op noemen tussen deze twee verhalen.

    Dat moest ik even kwijt, bedankt voor het lezen

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:53 ]


    Physics is awesome

    Ja, ik ken ook twee meiden die echt stapel zijn van One Direction. Gewoon obesessed. Niet normaal meer! Overal zijn ze ermee bezig, ze gillen zelfs als ze alleen al het woord ''one'' of ''direction'' zien.. Gewoon niet leuk meer, ik ga ze er bijna van haten xd!


    The odds are néver in our favor.

    Hoshi schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoshi schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. (:

    Hoshi schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Totally agree with you


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik erger me daar ook MA-TE-LOOS aan. Als je bijvoorbeeld een normaal topic opent en daar door bepaalde users nog steeds OneDirection gerelateerde reacties krijgt bijvoorbeeld. Echt, zó doodirritant...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Serieus, ik zit erover na te denken om alleen naar concerten te gaan als die wat rustiger worden. Wat dus niet gaat lukken.
    En meestal als ik van die filmpjes kijk, kan je ze ook niet horen, nee. Ik ga dan echt dood, en mijn gehoor is al slecht. EN meestal zit ik daar echt van: Don't kill them! PLEEEASE?
    En dan gaan die krengen schreeuwen dat je alleen een (bijv) Directioner bent als je ze hebt ontmoet en naar concerten gaat en vanaf het begin steunt. Dan word ik boos, want dat zijn echt de grootste huilebalken op aard. Als ze een keer hun schouder hebben aangeraakt gaan ze huilen, etc.

    Nu ben ik er even een groot deel van mijn irritatie eruit aan het gooien. Ik blijf maar gewoon lekker fan in stilte en hoop ze ooit gewoon eens te ontmoeten. x] (GEEN GEHUIL!)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Yiruma schreef:
    Serieus, ik zit erover na te denken om alleen naar concerten te gaan als die wat rustiger worden. Wat dus niet gaat lukken.
    En meestal als ik van die filmpjes kijk, kan je ze ook niet horen, nee. Ik ga dan echt dood, en mijn gehoor is al slecht. EN meestal zit ik daar echt van: Don't kill them! PLEEEASE?
    En dan gaan die krengen schreeuwen dat je alleen een (bijv) Directioner bent als je ze hebt ontmoet en naar concerten gaat en vanaf het begin steunt. Dan word ik boos, want dat zijn echt de grootste huilebalken op aard. Als ze een keer hun schouder hebben aangeraakt gaan ze huilen, etc.

    Nu ben ik er even een groot deel van mijn irritatie eruit aan het gooien. Ik blijf maar gewoon lekker fan in stilte en hoop ze ooit gewoon eens te ontmoeten. x] (GEEN GEHUIL!)


    Ja, die mensen mag ik echt niet. Alsof hun mogen bepalen wanneer je een Directioner bent of niet. Een van de Directioners op Quizlet zei ook, zeer terecht het gaat er niet om hoe lang je fan bent, het gaat er om of je fan blijft tot het einde, todat ze er genoeg van hebben en ermee stoppen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, die mensen mag ik echt niet. Alsof hun mogen bepalen wanneer je een Directioner bent of niet. Een van de Directioners op Quizlet zei ook, zeer terecht het gaat er niet om hoe lang je fan bent, het gaat er om of je fan blijft tot het einde, todat ze er genoeg van hebben en ermee stoppen


    DAT! Meestal zijn die krengen van een huilebalken maar een tijdje fan en gaan dan weer door. En wij? Wij raken 'uit', terwijl wij dan meestal toch de echte zijn. In stilte fan zijn rules. ^^


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Of wat nog meer irriteert: fans die ruzie gaan maken over wie het mooiste bandlid 'krijgt'


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Edinburgh schreef:
    I agree with you.


    Firm believer of all that is magic

    Jikan schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wat mij irriteert zijn van die mensen die bandleden claimen met bijv. reacties als 'Niall is van mij' of dat soort shit. Of als ze een drama maken van het feit dat een van de jongens een vriendin heeft. Echt, seriously, als je echt fan bent (om die jongens geeft) dan zou je toch blij voor ze moeten zijn? In plaats van doodsbedreigingen te sturen ofzo? Ik erger me overgens ook aan dat mentally dating gedoe.


    26 - 02 - '16

    Gruay schreef:
    Ik ben het volkomen met je eens, hoe sommige mensen erop reageren is echt overdreven, maar veel kun je er niet aan doen..

    dit en ik irriteer me er echt zo aan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat mij irriteert zijn van die mensen die bandleden claimen met bijv. reacties als 'Niall is van mij' of dat soort shit. Of als ze een drama maken van het feit dat een van de jongens een vriendin heeft. Echt, seriously, als je echt fan bent (om die jongens geeft) dan zou je toch blij voor ze moeten zijn? In plaats van doodsbedreigingen te sturen ofzo? Ik erger me overgens ook aan dat mentally dating gedoe.


    Ja, mij maakt het echt niet uit met wie ze gelukkig worden. En ja, ik heb ook wel eens zogenaamde ruzie gemaakt over wie, wie mocht hebben maar dat was een grapje. En dromen mag altijd:)


    Physics is awesome