• Ik irriteer me de laatste tijd mateloos aan fans. Kijk, ik vind het niet erg dat mensen erg fan van zijn maar door bepaalde fans, zeg ik niet graag dat ik ergens fan van ben. En dan heb ik het over de gillende & schreeuwende fans die het liefst zouden willen dat diegene waarvan ze fan zijn van hun is. Bijvoorbeeld de fans van JB die iemand met de dood bedreigen omdat die vrouw met hem uit eten ging. Maar ook schreeuwende fans van 1D aangezien ik vaak genoeg filmpjes op youtube heb gezien waarin bijvoorbeeld Harry wat wil zeggen maar nauwelijks verstaanbaar is omdat de fans zo aan het schreeuwen zijn. Ik bedoel, ik snap dat ze blij zijn dat ze hem zien maar om nou constant te blijven schreeuwen/gillen vind ik over dreven en ik denk niet dat ook 1D dit erg prettig vind. Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere beroemdheden waarvan de fans zo doen.

    Zelf ben ik ook fan van o.a. HP, Twilight & One Direction en ja, ik heb me ook wel eens vijandig gedragen tegen over iedereen die zei dat ze het niet met me eens waren maar ik ben wijzer geworden.

    En ik irriteer me dan ook aan mensen die fans belachelijk maken of zeggen dat bijvoorbeeld Twilight heel slecht is. Ik zeg niet dat mensen dat niet mogen zeggen, we hebben immers niet voor niets vrijheid van meningsuiting maar zoals sommige mensen Twilight de grond in boren gaat me echt te ver. Of mensen die Twilight met Harry Potter vergelijken want het zijn twee verschillende verhalen, ik kan zo al minstens twee verschillen op noemen tussen deze twee verhalen.

    Dat moest ik even kwijt, bedankt voor het lezen

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:53 ]


    Physics is awesome

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat mij irriteert zijn van die mensen die bandleden claimen met bijv. reacties als 'Niall is van mij' of dat soort shit. Of als ze een drama maken van het feit dat een van de jongens een vriendin heeft. Echt, seriously, als je echt fan bent (om die jongens geeft) dan zou je toch blij voor ze moeten zijn? In plaats van doodsbedreigingen te sturen ofzo? Ik erger me overgens ook aan dat mentally dating gedoe.

    I am mentally dating Niall Horan. -wbw-
    Apart from that; this describes exactly what I think.


    There's power in the words you whisper.

    Daarom zeg ik ook nooit dat ik ergens fan van ben. Sowieso wanneer ban je een fan? Van de bands waar je me als fan van zou kunnen zien heb ik een paar cd's, van bands die ik wel leuk vind heb ik, ik weet niet hoeveel cd's en zelfs een paar shirts. Maar van hun ben ik geen fan ik vind ze gewoon leuk.

    Ik denk dat fan zijn "in j hart zit" om het maar even dramatisch te zeggen. Het is iets persoonlijks, dat hoeft de rest van de wereld toch niet perse te weten(ik zeg niet dat je als fan niet mag uiten, het moet alleen niet zo overdreven zijn, zoals sommige doen).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb hetzelfde! Ik irriteer me er mateloos aan, en dat ze mensen stom / gek vinden als ze geen fan zijn -___-"
    En dan echt denken dat ze ooit gaan daten met ze, of Selena Gomez bedreigen omdat zij met Justin uitgaat.. Mag Justin niet lekker zelf weten met wie hij een klik heeft? Als jij nou zijn vriendin was, vond je het toch ook niet fijn om steeds doodsbedreigingen te krijgen, wel? Vast niet, waarom stuur je ze zelf dan wel, of haat je Selena daarom?
    De haters vind ik trouwens ook overdrijven, daarom ben ik gewoon geen fan, geen lover, geen hater.

    Weet je waar ik me kapot aan erger. Aan al die JB en 1D quizen en story's in de top 5. Iedere dag weer! En vooral met de story's.
    Ik zou 't niet erg vinden als er 1 JB, 1 1D, 1 Twilight en 1 HP was en dan gewoon nog een random verhaal over Henk de steen gaat of zo...


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…