• Tsja, de titel zecht het wel een beetje.

    Ik zat een tijd niet op quizlet maar sinds ik terug ben erger ik me dood aan alle 1D quizzen, story's etc. Ik kan bijna niets anders meer vinden:(
    Wie kent dit gevoel?

    Srry als er al een 1D zeurtopic bestaat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Benson schreef:
    Ik vind dat mensen eens op moeten houden met zeuren. Hypes zijn nou eenmaal een deel van Quizlet. Straks komt die film van 'The Hunger Games' en wordt dat weer een hype. Vind ik het vreselijk? Ja! Zeur ik daarover? Nee! En die reactie dat alle 1D fans weg moeten vind ik trouwens echt belachelijk. Zullen we alle HP fans dan ook maar van Q afschoppen omdat anderen dat niet leuk vinden?
    Ja, ik ben een fan van 1D, ja ik ben een fan van Justin Bieber, maar ook ik erger me aan dezelfde stories die in de top5 staan .. maar je moet je realiseren, dat je verhaal niet geweldig is als je in de top staat .. totaal niet. Je weet van jezelf - en van je lezers - of je verhaal goed is. Of dat nou met onbekende personen is of met een celeb erin.
    Dus hou gewoon op met dit soort fucking topics te maken, want dit maakt de sfeer er niet veel beter op.


    lol, right. Ergens heb je wel gelijk, maar het neemt niet weg dat ik one direction verschrikkelijk vind. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben zelf Directioner, maar ik begin me er ook stilaan aan te ergeren. Ik herinner me de tijd nog dat het echt zoeken was naar een 1D-story, die dan ook nog eens goéd was. Ach, dit waait allemaal wel weer over, ik kan niet meer wachten. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Benson schreef:
    Ik vind dat mensen eens op moeten houden met zeuren. Hypes zijn nou eenmaal een deel van Quizlet. Straks komt die film van 'The Hunger Games' en wordt dat weer een hype. Vind ik het vreselijk? Ja! Zeur ik daarover? Nee! En die reactie dat alle 1D fans weg moeten vind ik trouwens echt belachelijk. Zullen we alle HP fans dan ook maar van Q afschoppen omdat anderen dat niet leuk vinden?
    Ja, ik ben een fan van 1D, ja ik ben een fan van Justin Bieber, maar ook ik erger me aan dezelfde stories die in de top5 staan .. maar je moet je realiseren, dat je verhaal niet geweldig is als je in de top staat .. totaal niet. Je weet van jezelf - en van je lezers - of je verhaal goed is. Of dat nou met onbekende personen is of met een celeb erin.
    Dus hou gewoon op met dit soort fucking topics te maken, want dit maakt de sfeer er niet veel beter op.


    Tell me about it, stud.

    Vivace schreef:
    Eigenlijk zouden al dit soort topics naar de One Direction-subforum moeten worden verplaatst, omdat het over One Direction gaat.

    Ik irriteer me er wel aan, ja, maar ik probeer het gewoon te negeren. Ooit zal er weer iets anders komen en dan hoop ik maar dat het iets is wat ik deze keer leuk vind. *ahumahumthehungergamesahumahum*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Shepard schreef:
    Ik erger me er dodelijk aan. Vooral de 16+ verhalen, vooral die; make my body say "aha ah ah". Toen ik het de eerste keer zag lag ik gewoon een kwartier lang in een deuk. :Y)


    Lol. Ik las het eerste hoofdstuk en heb het meteen weggeklikt. "Sex verslaafde" Kwam er als eerste in me op. x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ellis schreef:
    Ik ben zelf Directioner, maar ik begin me er ook stilaan aan te ergeren. Ik herinner me de tijd nog dat het echt zoeken was naar een 1D-story, die dan ook nog eens goéd was. Ach, dit waait allemaal wel weer over, ik kan niet meer wachten. :Y)

    ForeverZaynx schreef:
    (...)

    Lol. Ik las het eerste hoofdstuk en heb het meteen weggeklikt. "Sex verslaafde" Kwam er als eerste in me op. x'D.


    En dan die foto's bij elk hoofdstuk.. alsof Harry echt zo'n beest is in bed ofzo. -,- lol, 700+ abo's. Vele ervan wss niet eens ouder dan ong. 12 jaar.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:29 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Haha, een keer las ik zo'n 16+ story en de eerste regel was: Zacht beet ik in zijn oorlel. Like wtf? x'D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ghehe, als mensen zich eraan ergeren moet er misschien maar een One Direction filter komen ofzo.

    Ik ben zelf ook een Directioner & je kan mij niet verbieden topics te maken die hieraan gerelateerd zijn. Daarnaast vind ik dat iedereen fan mag zijn & hier, met andere geintreseerde, op Q over mag praten. We hebben niet voor niets een eigen plekje in de forum index, dit is al om te voorkomen dat de One Direction topics zich zullen mengen in de algemene topics. & Ja, ze zullen hier en daar misschien 5 minuten in actieve topics staan. Niemand dwingt je hierop te klikken noch op de stories & quizen in de top. Deze worden nou eenmaal overspoeld met 'hypes' gerelateerde dingen (denk aan Justin Bieber, Tokio Hotel etc). Daar zal je niet snel wat aan kunnen doen. Ik vind dat mensen moeten op houden met zeuren! Ik houd van Quizlet, Ik houd van One Direction accepteer het of negeer het. :Y)

    Gewoon negeren..
    Tokio Hotel, Twillight, Harry Potter, Justin Bieber blablabla het zijn allemaal hypes.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    NeverEnough schreef:
    Ghehe, als mensen zich eraan ergeren moet er misschien maar een One Direction filter komen ofzo.

    Ik ben zelf ook een Directioner & je kan mij niet verbieden topics te maken die hieraan gerelateerd zijn. Daarnaast vind ik dat iedereen fan mag zijn & hier, met andere geintreseerde, op Q over mag praten. We hebben niet voor niets een eigen plekje in de forum index, dit is al om te voorkomen dat de One Direction topics zich zullen mengen in de algemene topics. & Ja, ze zullen hier en daar misschien 5 minuten in actieve topics staan. Niemand dwingt je hierop te klikken noch op de stories & quizen in de top. Deze worden nou eenmaal overspoeld met 'hypes' gerelateerde dingen (denk aan Justin Bieber, Tokio Hotel etc). Daar zal je niet snel wat aan kunnen doen. Ik vind dat mensen moeten op houden met zeuren! Ik houd van Quizlet, Ik houd van One Direction accepteer het of negeer het. :Y)

    Ik ben GM dus ik heb geen last van dat soort topics, maar je kunt niet altijd aan topic zien of het over One Direction gaat of niet. Dus je kunt niet altijd vermijden om er niet op te klikken. Maar ik blijf bij mijn eerste reactie. Ik irriteer me eraan, maar ik negeer het gewoon. Je kunt gaan zeiken dat mensen niet moeten zeiken, maar iedere hype krijgt vast zijn 'kans' om tot irritatie te ontpoppen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Seriously guys? "Alle 1D fans moeten oprotten?" Rot lekker zelf op en respecteer ieder's voorkeuren.

    Ja, er zijn teveel 1D verhalen en ja, negen van de tien zijn onorigineel of zwaar slecht geschreven. Maar je veranderd er toch niets aan, dus wacht gewoon fucking af tot het voorbij is en loop niet zo te zeiken.


    Hope goes lost but never dies.

    Chalice schreef:
    Seriously guys? "Alle 1D fans moeten oprotten?" Rot lekker zelf op en respecteer ieder's voorkeuren.

    Ja, er zijn teveel 1D verhalen en ja, negen van de tien zijn onorigineel of zwaar slecht geschreven. Maar je veranderd er toch niets aan, dus wacht gewoon fucking af tot het voorbij is en loop niet zo te zeiken.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Benson schreef:
    Ik vind dat mensen eens op moeten houden met zeuren. Hypes zijn nou eenmaal een deel van Quizlet. Straks komt die film van 'The Hunger Games' en wordt dat weer een hype. Vind ik het vreselijk? Ja! Zeur ik daarover? Nee! En die reactie dat alle 1D fans weg moeten vind ik trouwens echt belachelijk. Zullen we alle HP fans dan ook maar van Q afschoppen omdat anderen dat niet leuk vinden?
    Ja, ik ben een fan van 1D, ja ik ben een fan van Justin Bieber, maar ook ik erger me aan dezelfde stories die in de top5 staan .. maar je moet je realiseren, dat je verhaal niet geweldig is als je in de top staat .. totaal niet. Je weet van jezelf - en van je lezers - of je verhaal goed is. Of dat nou met onbekende personen is of met een celeb erin.
    Dus hou gewoon op met dit soort fucking topics te maken, want dit maakt de sfeer er niet veel beter op.


    You are so right girl.
    En soms, en dit heb ik ook vaak, lees ik een story over iets waar ik eigenlijk een hekel heb maar omdat de schrijver gewoon goed schrijft, erger ik me er helemaal niet aan. Daar kun je ook naar kijken, in plaats van; Oh, er staat One Direction in de titel, dus zak maar in de stront.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Uneventful schreef:
    Vooral die 16+ hoeren verhalen mogen verbannen worden.


    dit :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.