• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alive

    'Heel goed hoor,' zeg ik grijnzend. Ik sluit het spel af en sta op.
    'Laten we naar de kantine gaan, mijn maagje doet knor knor,' zeg ik met een kinderachtig stemmetje op het einde.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Oliver

    Ik liep achter Audrey aan "Welke kant denk jij?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    Ik wacht tot ook Noah terug is, maar tegen dan is mijn bord waarschijnlijk al half leeg. Af en toe drink ik eens, en kijk wat rond. Ik neem nog enkele happen uit mijn bord, en rek me eens uit. Ik raak iemand bijna in zijn oog, en ik zeg snel 'sorry'.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Audrey.
    "Welke kant denk jij?" Vraagt hij. "De trap af en dan luisteren waar je stemmen hoort?" Stel ik voor en loop al richting de trap. Bij de trap aangekomen laat ik mee via de leuning naar beneden glijden.

    [Laat Oliver maar doorlopen naar de rest, ik moet gaan. Tot morgen!]

    Emma May Mckenzie
    Ik grinnik en volg hem naar de kantine, wrijvend over mijn buikje. De geluiden werden steeds erger en erger, het werd echt te erg. 'Eindelijk voedsel.', zei ik opgelucht toen we aankwamen bij de kantine. Ik schoof aan achter de lange rij.

    Noah Tyler White
    Ik grinnik als ik Santana bijna iemand een vuist zie verkopen. Lachend kom ik aan onze tafel. 'Ik had je wel gezien hoor Santana, jij bad girl..' plaag ik haar speels. Ik zet me neer op mijn plaats en begin druk met eten.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Ik had je wel gezien hoor, Santana. Jij bad girl..."
    Ik kijk hem onschuldig aan.
    "Geen idee waar je het over hebt."
    Ik prik met een engelengezicht in mijn eten en knipper een paar keer lief met mijn ogen. Dan lach ik even en drink wat van mijn drinken.
    "Betrapt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Heey, uhh weet iemand toevallig als Lacrima Alex iets tegen May Lee had laten zeggen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alive

    Ik pak een bord en ga bij Emma staan in de rij. Na een tijdje komen we aan de beurt, en ik schep wat dingen op, waarna ik plaats neem aan een van de langwerpige tafels. Aan die tafel zitten al wat mensen waar ik even naar kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    IHeartMusicc schreef:
    [ Heey, uhh weet iemand toevallig als Lacrima Alex iets tegen May Lee had laten zeggen?]


    [Ehm Alex is met Teske bezig dus ik denk et niet ? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ohhh wauw XD Ze was in haar kamer...naaja...ik zoek 't wel uit weet je waar iedereen is? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [In de kantine zijn de meesten.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Okaaay, thanks]

    May Lee Alexis Rodriguez

    Niemand was in mijn kamer en dus dumpte ik mijn spullen maar naast mijn bed, of nou ja het bed dat vanaf nu van mij was. Ik liep mijn kamer uit en liep toen richting de kantine, er waren al een paar mensen maar rustig kocht ik een flesje water en keek toen om me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Emma May Mckenzie
    Nadat ik mijn bord had volgeschept, keek rond op zoek naar bekende gezichten. Niemand. Ik voelde me echt wel alleen. Ik besloot om niet bij Alive te gaan zitten, het was duidelijk dat ik alleen maar tot zijn last was. Ik zette me neer aan een tafeltje aan het raam.

    Noah Tyler White
    Ik grinnik terwijl ik haar aankijk. Er fonkelt iets in haar ogen, maar ik beslis er geen belang aan te hechten. 'Weet jij wanneer de lessen beginnen?' Ik kijk ook af en toe naar Jessy, die wat stil naast me zit.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Weet jij wanneer de lessen beginnen?"
    Ik leg mijn bestek neer en veeg mijn mond af aan het serviette dat naast mijn bord ligt.
    "Noah toch. Ik ben dan wel slim, en ik weet veel, maar ik weet niet alles."
    Ik grinnik even.
    "Grapje. Ik vermoed maandag? Aangezien het vandaag geen maandag is, of ook maar een andere weekdag, denk ik niet dat we vandaag al les krijgen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    Als ik omkijk waar Emma blijft, zie ik dat ze niet meer in de rij staat. Verbaasd kijk ik de zaal rond, en dan zie ik haar helemaal alleen aan een tafeltje aan het raam zitten.
    Licht teleurgesteld kijk ik naar mijn bord. Ze mag me dus niet.
    Naast me hoor ik mensen praten over wanneer de les begint. Ik spits mijn oren en luister.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:35 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~