• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Scarlett

    'Ik weet nog niet. Dat spreken we af in de pauze. En na school moet ik ehm... nog iets doen.' Zei ik, blij om te zien dat ze weer enthousiast was.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    'En na school moet ik ehm... nog iets doen,' zegt Scarlett. Ik bekijk haar achterdochtig.
    'Wat dan?' laat ik mijn nieuwsgierige kant overnemen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    'Zijn dat jou zaken?' Zei ik quasi nieuwsgierig terug. Ik keek haar grijnzend aan. 'Laat nou maar, is niks belangrijks.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    Ik twijfel even, maar besluit het dan maar te laten. Voor een keer had ik 's middags iets te doen, dat wilde ik niet laten verpesten door mijn nieuwsgierigheid.
    Ik glimlach naar Scarlett.
    'Waar blijft onze leerkracht eigenlijk?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scarlett

    'O je bedoelt mr. Ballensplijter, met zijn ultra strakke skinny jeans?' De naam deed me nog steeds lachen. 'Misschien is zijn broek weer gescheurd.' Grinnikend dacht ik terug aan zijn laatste toespraak in de aula, waar hij zijn broek scheurde.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace Lidman
    Ik lach met zijn naam. Meneer Ballensplijter. Ja... Ik zou er nooit aan wennen.
    'Ja, wie weet. Stel je voor: zo meteen komt hij hier binnen. "Ja, beste leerlingen, het spijt me dat ik zo laat ben. Mijn broek was gescheurd en ik vond geen vrouw om hem te naaien." '


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Moet gaan, mijn kamer opruimen. D:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Is goed. Tot later!]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Waarom reageerd proprius niet :(. Nu verveel ik me. Zal ik Jayden anders die klas insturen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Uhmm, ik kan zo een klein heel klein beetje niet volgen *Schaam*
    Het gaat zo vlug en mijn hersenen kunnen echt niet volgen.
    Weet iemand soms waar ik Alex moet tussen proppen (baby)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Liam

    Ik knik. 'Is goed hoor ga je mee naar mijn huis? ' ik ga terug naar mijn tafel en schenken haar nog vlug een knipoog.

    [JAA. JAYDEN. ;D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik kan ook nergens heen met Melissa. Oke, eigenlijk wel. Ze belt alleen maar, maar toch :') ik wacht wel op SUMMERx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    Hij knikte. 'Is goed hoor ga je mee naar mijn huis?' ik zag dat hij me een knipoog schonk. Een boel vlinders schoten los in mijn buik. 'Ja is goed hoor.' Zeg ik een beetje verlegen, maar ik laat dat nauwelijks merken. Ik pak een ongezien mijn mobiel. Scar ik kom iets later. Dit is mijn en Liams laatste les en hij vraagt. Me mee naar zijn huis. Ik reserveer een jurk van de winkel op internet. Dan pas ik hem daar ik ben dus iets later. Een date regelen. Sorry maar I Love You xx Jade Stuurde ik snel. Ik begon meteen met zoeken naar een jurk op mijn iPhone. Na hem gevonden te hebben bewaarde ik zodat hij gereserveerd was. Gereserveerde Prom Dress.Ik legde snel mijn iPhone weg zodat niemand het gezien had. Ik keek naar de klok nog een klein kwatiertje.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 11:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Welke les is het? Chiya zit ook nog in de aula :Y)]