• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Dammit. I hate Life Note, hij heeft L nog steeds niet tot leven gebracht. -__-"]

    Chiya
    Ik zong zacht mee met Smile. Zou iemand me horen?
    'You know that i'm a crazy bitch, i do what i want when i feel like it.' Zingen vond ik geweldig, maar ik werd altijd verlegen als iemand me hoorde. Behalve Melissa, maar ik werd dan ook nooit verlegen bij Melissa. Daar waren we samen veel te gek voor.

    [Juap, ze is weer bezig met haar iPod.]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 22:13 ]

    Liam

    Ik lach. 'We zullen zien maar ik beloof niet dat ik ga hoor,' Grijns ik
    en hoor dan de bel gaan. 'En de les begint weer.' Zucht ik.

    Hayley
    Net als de bel gaat krijg ik een goed idee. 'Liam, waarom ga je niet gewoon met Cameron?' vraag ik op een plagerige toon,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik hoorde de bel gaan. Tijd was om en ik moest gaan zitten in het klas lokaal. 'Ik moet gaan.' Zeg ik terwijl ik wegloop. Als ik zit pak ik mijn boeken en mijn mobiel. Ik open een nieuw mapje.
    Afstreeplijst prom:
    Een prachtige jurk. Nee
    Liam. Nee
    Vervoer. Nee

    Ik stopte met schrijven en begon te tekenen in mijn schrift. Nou tekenen meer schrijven.

    No more stops in this life.
    No more tears on my cheek.

    Née dat was hem niet.

    I need somebody to know
    Née alweer niet. Ik kon dit niet mokkend sloeg ik mijn boek open. Het was nu misschien beter om op te letten omdat ik wel over wou.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 22:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tot morgen mensjes ^^

    Liam

    Verveeld ga ik op mijn plek bij het raam zitten in het midden van de klas. Ik had bv dua tekenen iets waar ik niet heel goed in was.

    [Liam zit gezellig in Jade's Klas.]
    Jade
    ik zag Liam Ook binnenkomen. Ik had mijn tekenboek al open geslagen. Zelf portretten zaten erin. Ik kon vrij goed tekenen ondanks dat ik een cheerleader was. Ik zuchte. Nog geen leraar te zien. Ieder tafeltje zat appart in dit leslokaal wat me een soort van naast Liam moet zitten. Ik was daar vrij blij ok maar hoe benaderde je een jongen als je niet wist of hij je leuk vond?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    Oja de bel is gegaan. Ik pak Cameron bij zijn arm, 'laten we maar gaan, we worden vermoordt door meneer Jones als we weer te laat in zijn les komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ik grinnik. 'Sorry, volgens mij heb je de verkeerde Noah voor je. Ik ga altijd met de brommer naar school.' Ik geef haar een knipoog en ga dan zoeken achter een drinkautomaat.

    (he's bad)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik rol mijn ogen en loop hem achterna wanneer hij met een smoes komt.
    "Ik zei toch 'namen'? Als in verleden tijd? Doe niet zo belachelijk. Ik zou er niet van verschieten als jij op prom aankomt zonder date. Je bent gewoon rete-irritant."
    Dat laatste mompel ik, maar nog luid genoeg zodat hij het kan horen. Ik hijs mijn tas op mijn schouder en kijk hem aan. Hier moet hij wel op antwoorden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Mijn ouders vonden mijn tekeningen mooi. Maar goed dat vinden alle. Ouders. Ik blader wat dokter het boek en neem dan mijn shrift. Aangezien de leraar er nog niet was kon ik wel verder met mijn liedjes.

    Jade
    Hij begon met schrijven of tekenen of wat dan ook. De positie die hij hield was perfect. Ik begon rustig met tekenen. Ze bomen achter het raam en zijn gezicht ervoor. De klas begon ondertussen wat voller te worden. Zijn schets was af en begon de zijn en de bomen hun schaduw te tekenen. Zijn ogen waren bruin dus kregen ze meer schaduw. Zijn kaaklijn werd mooi zichtbaar en zo begon ik verder te tekenen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 22:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam

    In mijn hoofd hoor ik de muziek al spelen en ik mompel de woorden zachtjes voor me uit. Onze docent was blijkbaar laat want iedereen was er behalve hij. Ik stoorde me er niet aan. Liever dit dan zijn vreselijke uitleg.

    Jade
    Hij begint opeens te neuriën en zacht woorden te zingen. Ik kijk opzij. En zie hem zingen en schrijven tegelijkertijd. Ik raak nieuwschierig zoals altijd. 'Maak je liedjes?' Vraag ik vriendelijk. Mijn tekening was dacht ik klaar misschien nog een paar lijntjes, maar hij was al bijna perfect.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam

    Ik kijk om naar Kader. Ik kende haar niet zo goed maar ze was een knao vriendelijk meisje. 'Ja een paar soms. ..' hwrf ik toe en klap mijn schrift dicht. 'Wat teken je? ' vraag ik op mijn beurt.