• Topic 1


    Deze RPG is gebaseerd op het boek 'De gave van Katsa'.
    De omgeving en het verhaal er rond is zelf verzonnen, maar het idee van de gaven heb ik uit het boek.

    In een ver rijk heerste er eens grote welvaart. Dat veranderde op de dag dat de koning stierf. Zijn drie zonen, Roberto, Rover en Jonas geraakten er niet over eens wie het koninkrijk moest leiden. Uiteindelijk kozen ze ervoor het land in drie te splitsen. Zo ontstond er:
    Elak, waar Roberto -die ook wel de slechte werd genoemd- de leiding had.
    Aslkat, waar Rover -ook wel de goede genoemd- heerste
    en Gallardia het rijk van Jonas -de dappere-.
    Al deze koninkrijken hadden 1 ding gemeen. Er werden speciale mensen geboren. Mensen met een gave.
    Gaven kunnen verschillende vormen hebben. Het kan gaan over dansen, zingen, koken, borduren, vechten....
    De bijnamen van de koningen zijn wel duidelijk denk ik. Roberto probeert steeds land, geld,... af te pakken van zijn broers. Hij zit niet verlegen om een oorlog te ontketenen.
    Rover probeert hem bij zinnen te brengen, tevergeefs.
    Jonas heeft het beste leger. Hij is niet bang om mee te vechten en vindt dat zijn broer het zelf gezocht heeft. Ook al wil Rover Roberto wel nieuwe kansen blijven geven. Volgens Jonas verdient hij die niet meer.
    Zo leeft het land al 15 jaar in tweestrijd. Zelfs Rover ziet zich soms genoodzaakt om zich te verdedigen. De begaafden spelen een grote rol in deze strijd. Door hun gaven kunnen ze hun koning dienen. De begaafden hebben twee verschillende ogen.
    Vanaf dat er een baby geboren wordt met twee kleuren ogen, moeten de ouders die naar hun koning brengen. Zodat de begaafde op het paleis kan opgroeien en zijn gave kan leren gebruiken in dienst van zijn koning.

    Zo jullie kennen nu het verhaal. Pik maar in!

    -Elak:
    Zoey Carroll (Pijn bezorgen)
    Erik Marshall (vuur)
    Liam Oliver Sanz (tijd bepalen)
    Dean Robin Marias (waanbeelden opwekken)
    Esther Bradley (van uiterlijk veranderen)
    Jack Starbright

    -Alskat:
    Chase Young (beïnvloeden)
    Alice Redbird (gedachten lezen)
    Shireen Lily Homers. (hypnotiseren)
    Loren Redcliff (natuur)

    -Gallardia:
    Damian Green
    Amy Jackson (vechten)

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 19:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ja perfect !!!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shireen Homers
    Ik keek even naar Alice. Sorry, dacht ik. Ik werd het alleen beu dat iedereen mij hier als een of ander klein kind behandelde. Ik keek naar Loren. 'Goed jij je zin,' zuchtte ik. Waarom was iedereen zo bezorgt over mij?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Loren Redcliff
    Ik liep met Shireen naar haar paard en greep allebei haar armen vast.
    "Niet schrikken."
    Ik liet de grond omhoog komen, zodat ze makkelijk op haar paard kon gaan zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Redbird
    "Niet erg, ik begrijp het."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    damn diene gast is hooooooot :9~


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    en een van deze voor Alicia?




    “To live will be an awfully big adventure.”

    geen idee waarover davet gaat, ma kvin dienen 2e foto wel schoon


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Shireen Homers
    Ik gaf een gilletje van schrik. 'En ik moet niet schrikken?' vroeg ik spottend. Ik ging voorzichtig op snowbal zitten en keek naar Loren. 'Dankje.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    ja ook perfect (kiest zelf maar welke dat beste is!)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Loren Redcliff
    "Graag gedaan." fluisterde ik. Ik staarde in haar ogen en stak mijn hand uit om een pluk haar uit haat gezicht te strijken, maar doordat ik mijn concentratie verloor viel de aarde weer naar beneden. Met mij erbij. Ik keek geschrokken omhoog, maar schoot meteen in de lach.
    "Oeps." wist ik uit te brengen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ok, de tweede dan


    “To live will be an awfully big adventure.”

    dus even kort:
    deze als foto bij het verhaal:


    Deze voor Thomas (of hoe hij dan ook gaat noemen):


    en deze voor Alicia:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ja perfect !


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shireen Homers
    Geschrokken keek ik naar beneden. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgt maar schoot daarna ook in de lach. Loren's lach was gewoon aanstekelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chase Young
    Ik hoorde gelach en keek om. Loren lag op de grond en Shireen zat p haar paard. Ik barstte in lachen uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe