• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "Je houdt hoe dan ook van me." Grinnikt Irial. Hij trekt me iets meer tegen zich aan en kust me zacht. Fluisterend zingt hij tegen me lippen aan en kijkt heel de tijd in mijn ogen.
    Ik glimlach even tegen zijn lippen, luister naar de tekst en geniet ervan.
    Ik kijk hem terug aan en laat in mijn ogen zien dat ik echt van hem hou.

    Isabelle

    Charlotte komt voor me zitten en geeft me een knuffel.
    "Ik ken je misschien niet zo goed, maar ik begrijp wat je meemaakt, en ik wil er voor je zijn," Zegt ze zacht, en wrijft over mijn rug waarna ze me aankijkt en glimlacht.
    "Dank je." Zeg ik en merk dat er iemand binnen komt. Char laat me los en kijkt naar haar.
    "Wie is dat?" Vraag ik zachtjes en bekijk het meisje even.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yulia Nena Katineh
    Ik probeer vrolijk te kijken maar herken de meiden niet. Ongemakkelijk haal ik een pluk donkerrood haar uit mijn gezicht en bekijk mijn spiegelbeeld.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Oke wacht ik verrander eventjes. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nadal schreef:
    Donna

    Hij drukt zijn lippen passioneel op de mijne en verstrengel zijn vingers in de mijne. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip terwijl ik mijn vrije hand in zijn haar leg.



    Jeremy

    Ik kijk haar even geamuseerd aan, wanneer ze in mijn lip bijt.
    "Heb ik hier te maken met een bijtertje?" fluister ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat nee?" vraagt Mary.
    Ik moet even lachen.
    "Een binnenpretje," zeg ik dan. Ik kijk haar liefdevol aan. En dan te bedenken dat ik dit ben, ik, Arion, die altijd zoveel moeite gehad heeft zijn ware gevoelens te laten zien. Ik, Arion, die altijd een muur van ijs om me heen had. En zij heeft hem doen smelten.
    "Ik smelt voor je," zeg ik voordat ik het besef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    "Dank je. Wie is dat?"
    Ik haal mijn schouders op en fluister,
    "Ik ken haar ook niet."
    Maar één manier om erachter te komen.
    "Ben je nieuw hier?" vraag ik het meisje, met een vrolijke glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Een binnenpretje."
    Ik grinnik.
    "Jammer, ik lach graag mee."
    Ik beantwoord zijn liefdevolle blik met eenzelfde.
    "Ik smelt voor je."
    "Wat?" vraag ik zacht, en kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Je spreekt soms echt in raadsels," zeg ik met een lachje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Heb ik hier te maken met een bijtertje," fluistert hij.
    Ik lach zachtjes.
    "Ik bijt in alles," fluister ik terug.

    Lynn

    Ik schud mijn hoofd en kijk Michael recht aan. Charlotte is niet goed voor hem. Ze maakt hem ongelukkig.
    "En wat nou als je het eens zonder haar probeert?" vraag ik voorzichtig. "Dan kan je kijken of je misschien ongelukkig van haar wordt."
    Michael schudt zijn hoofd.
    "Nee," zegt hij zuchtend. "Dat wil en kan ik niet. Ik hou van dat meisje."
    Walgend draai ik mijn hoofd weg.
    "Jij vindt haar niet goed voor mij dat betekend niet dat jouw mening de enige is die telt," vervolgt hij.
    "Ja, ja," reageer ik zuchtend. "Ik begrijp het maar ik wil je niet ongelukkig zien."
    Ik druk hem wat dichter tegen me aan.
    "Daar kan ik niet tegen, Michael. En dat weet je."

    [Ik reageer wel maar ben aan het koken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Oeeh," zeg ik grinnikend.
    "Fijn dat ik dàt weet."
    Ik kijk haar veelbetekenend aan, maar ik weet niet of ze het snapt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [In twee minuten gaat de bell. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yulia Nena Katineh
    Terwijl ik in gedachten ben verzonken kam ik mijn haar met mijn vingers. Totdat er 1 van de meisjes naar me toe komt. "Ben je nieuw hier?" vraagt ze met een vrolijke glimlach. Ik glimlach schaapachtig terug. Vervolgens knik ik. 'Ik ben Yulia,' probeer ik terwijl ik haar aankijk.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:30 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Isabelle

    Ik kom overeind als Charlotte vraagt hoe het meisje heet.
    Ik loop naar de kraan toe en was mijn handen en spoel even mijn mond.
    Vervolgens ga ik bij Char staan en kijk naar het meisje dat zich voorstelt als Yulia.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [samenvatting about isa. waar is die nu]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Isa is bij de toiletten, met Charlotte en Yulia.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké kan lilly komen ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan