• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    Hij drukt zijn lippen passioneel op de mijne en verstrengel zijn vingers in de mijne. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip terwijl ik mijn vrije hand in zijn haar leg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lynn

    Met mijn overside bag loop ik over het schoolplein. Michael had me aangeraden om naar deze school te gaan omdat ik geschorst was bij de ander. Het was ook niet zo'n goed idee om met Amber te vechten maar ze lokte het uit. Niemand komt aan mijn familie, ook al is het geen biologische familie. Met mijn hoge stilleto's wandel ik de school binnen. Mijn haar is chique opgestoken wat vandaag precies bij mijn outfit past. Ik houd niet van simpele kapsels en haarstylen. In mijn ogen besteed je dan gewoon geen aandacht aan je uiterlijk. Met een lach op mijn gezicht loop ik door de school. Hij is een stuk ouderwetser dan mijn vorige. Ik duw de deur van de damestoiletten. Daar zie ik twee meisjes waarvan één Charlotte. De 'vriendin' van Michael. Ze zien er overstuur uit.
    "Stoor ik?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Moet ik bij hem weggaan?" vraagt Isa.
    Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik mijn woorden wik en weeg.
    "Het is natuurlijk je eigen keuze," zeg ik zacht. "Maar ik denk wel dat dat het beste is."
    Ik besluit me niet om te draaien wanneer ik opnieuw de deur hoor open gaan. Het is vast weer Lilly.
    "Stoor ik?"
    Ik ken die stem! Dat is niet Lilly. In een ruk draai ik me om.
    "Lynn?" zeg ik verbaasd. "Uh, nee. Nee, niet echt."
    Het laatste dat ik wil is nu Michael's zus afwijzen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    Charlotte draait zich met een ruk om.
    "Lynn?" vraagt ze verbaasd. "Uh, nee. Nee, niet echt."
    Ik schenk haar en het andere meisje een glimlach en ik laat mijn zwarte handen zien.
    "De Scooter en ik hebben een haat-liefde verhouding," leg ik uit met een lachje terwijl ik mijn handen begin schoon te boenen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "De Scooter en ik hebben een haat-liefde verhouding," zegt ze terwijl ze haar zwarte handen laat zien en ze begint te wassen. Een beetje verstomd zit ik naar haar te kijken.
    "Zat jij niet op een andere school?" vraag ik met een glimlachje. "Niet dat ik je weg wil," voeg ik er voor de zekerheid nog aan toe. Ik kijk van haar naar Isa en weer terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial breekt langzaam de kus af.
    "Waarom wilde je eigenlijk hierheen komen?"
    Hij haalt vat haar uit mijn gezicht en kijkt me verliefd aan.
    "Natuurlijk..." Lach ik en laat hem los waarna ik op het podium klim.
    Ik begin I love you this big Te zingen.

    [Natuurlijk zingt Kyle hoger dan dit hé, xD. En Girl moet Boy zijn.]

    Isabelle

    "Het is natuurlijk je eigen keus. Maar ik denk dat het wel het beste is."
    Ik knik langzaam en bedenkelijk.
    "Stoor ik?" Hoor ik ineens een stem.
    "Lynn? Uh, nee. Nee, niet echt." Zegt Charlotte dan als ze haar ziet.
    Ik kijk eventjes naar het meisje, dat blijkbaar Lynn heet.
    "De scooter en ik hebben een haar-liefde verhouding." Zegt ze met een lach en begint haar zwarte handen schoon te boenen.
    Ik glimlach met moeite naar haar, en laat mijn hoofd in mijn handen rusten.
    Niet echt de rest volgend van wat er gezegd word.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lynn

    "Zat jij niet op een andere school?" vraagt ze met een glimlachje. "Niet dat ik je weg wil."
    Ik wapper met mijn handen en maak ze droog.
    "Klopt," zeg ik. "Maar ik was geschorst voor de derde keer. Amber lokte het zelf uit maar ja, ik kreeg daar altijd de schuld," leg ik de meiden uit. "Michael raadde me dit aan. Hij vond het leuk als ik hier ook rondliep. Maar heeft hij jou niet verteld dat ik had gevochten?" vraag ik aan Charlotte. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet heeft verteld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ben zo terug]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Natuurlijk..." Hij laat me los en klimt op het podium. Ik ga op een van de stoeltjes zitten en steun met mijn kin op mijn handen terwijl ik kijk en luister hoe hij begint te zingen. Er verschijnt automatisch een glimlach op mijn gezicht.
    Wanneer hij klaar is spring ik op het podium. Ik druk snel een kusje op zijn lippen en ga dan aan de drum zitten. Ik speel en zing Mine.

    Charlotte

    "Klopt. Maar ik was geschorst voor de derde keer. Amber lokte het zelf uit maar ja, ik kreeg daar altijd de schuld. Michael raadde me dit aan. Hij vond het leuk als ik hier ook rondliep. Maar heeft hij jou niet verteld dat ik had gevochten?"
    Ik slik een krop weg wanneer ik Michael's naam hoor. Ik wrijf een keer in mijn haar wanneer ik probeer na te denken of hij er iets over gezegd had.
    "Ehm, ik eh- nee, ik denk het niet," zeg ik fronsend. "Ik- ik weet het niet. Ik heb hoofdpijn."
    Ik ga zitten met mijn knieën tegen mijn lichaam opgetrokken en leg mijn voorhoofd er tegen.

    [dit zou Kyle's stem kunnen zijn :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Ehm, ik eh- nee, ik denk het niet," zegt ze fronsend. "Ik- ik weet het niet. Ik heb hoofdpijn."
    Verbaasd haal ik mijn schouders op.
    "Heb je iets nodig, paracetamol?"
    Ik rommel wat in mijn tas en haal er een pakje uit. Handig pak ik een stip en steek ik het naar haar uit.
    "Hier, houd maar," zeg ik als ik de strip aan haar geef. "Weet jij waar Michael is? Hij neemt zijn mobiel niet op," ratel ik door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Heb je iets nodig, paracetamol?"
    Lynn rommelt wat in haar tas en geef me een strip paracetamol.
    "Hier, houd maar."
    "Dank je," zeg ik zacht terwijl ik hem aanneem.
    "Weet jij waar Michael is? Hij neemt zijn mobiel niet op," vraagt ze dan. Zonder het te willen laat ik het vel uit mijn handen vallen. Ik raap het snel weer op en loop naar de kraan.
    "Glee," weet ik nog met moeite uit te brengen. Ik draai de kraan open en druk een pilletje uit de strip die ik in mijn mond stop om verdere vragen te voorkomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynna

    "Glee," brengt ze met moeite uit.
    Ik schenk haar een glimlach.
    "Dank je, als je me nodig hebt. Je hebt mijn nummer," lach ik terwijl ik haae een kaartje geef met mijn nummer. "Sterkte."
    Ik loop vluchtig richting het Glee lokaal. Het is makkelijk te vinden want je kan de muziek horen.
    "Broertje!" roep ik lachend als ik Michael zie zitten.
    Hij kijkt me stralend aan.
    "Lynn!" roept zij even enthousiast terwijl hij me een knuffel geeft. Zachtjes drukt hij een kus op mijn wang. "Je bent gekomen!"
    Ik knik.
    "Moet jij niet naar je vriendin toe. Die sterft van de hoofdpijn," zeg ik streng.

    Michael

    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik rustig. "Daarnet was alles nog goed."
    Lynn pakt mijn hand en trek me mee naar de damestoiletten. Zachtjes klop ik op de deur.
    "Char?" vraag ik.
    Lynn kijkt me goedkeurend aan.
    "Go broertje," fluistert ze in mijn oor en ze loopt de gang weer uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Dank je, als je me nodig hebt. Je hebt mijn nummer. Sterkte."
    Een beetje in de war neem ik het kaartje dat ze me toereikt aan. Wanneer ze weg is hou ik mijn mond onder de kraan tot er voldoende water in zit om het pilletje door te spoelen. Ik kijk in de spiegel. Dat heb je weer mooi voor elkaar. Waarom kan nou nooit eens iets gewoon normaal verlopen?
    Ik wil me omdraaien naar Isa wanneer er plots op de deur geklopt wordt.
    "Char?" Michael?
    Ik kijk even naar Isa maar ga dan toch naar de deur. Ik sluit ze achter me en leun er met mijn rug tegen. Ik staar een beetje naar mijn schoenen.
    "Ja?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik geniet ervan hoe Irial glimlacht als ik zing. Als ik klaar ben springt Irial op het podium. Hij drukt een kusje op mijn lippen en gaat achter het drumstel zitten en begint te zingen.
    Ik kijk verliefd toe hoe hij zingt, en ga met mijn voet op het ritme mee.
    Wanneer hij klaar is kijk ik hem blij aan en loop snel naar hem toe en trek hem overeind om hem een knuffel te geven.

    Isabelle

    Ik heb niets, maar ook echt niets mee gekregen van wat er allemaal gezegd werd.
    Ik heb alleen maar zitten denken.
    Als ik bij hem wegga heb ik vrijheid. Als ik bij hem blijf, zit ik vast. Denk ik en snik eventjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol, is dat echt die jongen z'n stem? Vet! Maar oké, Kyle's stem klinkt wel een beetje zo ja. Alleen ook zijn gewone stem, dus als hij niet zingt is hoog. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.