• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Charlotte komt het toillet uit en sluit de deur achter zich.
    "Ja?" vraagt ze zachtjes.
    "Gaat alles goed?" vraag ik bezorgd.
    Ze ziet er slecht uit. Heb ik dit veroorzaakt?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga mijn hondjes even uitlaten. :S Me ma zit met rugpijn en ik moet nu alles doen, de was, hondjes, stofzuigen gewoon alles. Maar oké tot straks.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké, ben iets langer weg, moet naar psychiater ofzo. Daagh, tot rond half 4 4 uur ofzo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Zodra ik klaar ben trekt Kyle me overeind en knuffelt me. Ik laat mijn drumstokken vallen en omhels hem ook.
    "Mine," fluister ik grijnzend.
    Ik kijk hem aan en zet kusjes op zijn hele gezicht.
    Ik probeer zo schattig mogelijk te glimlachen.

    Charlotte

    "Gaat alles goed?" vraagt hij bezorgd. Ik zucht en kijk hem aan.
    "Gaat wel," zeg ik zachtjes. "Ik was net met Isa aan het praten. Het gaat niet zo goed met haar en er kwamen gewoon heel wat herinneringen naar boven," zeg ik. Ik wil verzwijgen wat er nog scheelt, maar ik wil eerlijk tegen hem zijn. "En ik ben een beetje geschrokken net, ik zag het niet aankomen. Ik denk dat ik gewoon bang ben je echt kwijt te raken," geef ik toe. Ik sla mijn ogen neer. "Ik wen er wel aan."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Gaat wel," zegt ze zachtjes. "Ik was net met Isa aan het praten. Het gaat niet zo goed met haar en er kwamen gewoon heel wat herinneringen naar boven.En ik ben een beetje geschrokken net, ik zag het niet aankomen. Ik denk dat ik gewoon bang ben je echt kwijt te raken.Ik wen er wel aan."
    Ik slik even en kijk haar dan aan. Met mijn linkerhand pak ik de hare.
    "Char," fluister ik zachtjes. "Je raakt me echt niet kwijt. Ik houd van je. Ik ben gewoon mezelf niet en dat is niet eerlijk tegen over jou. Het duurt niet lang," zeg ik zachtjes. Mijn andere hand leg ik op haar wang. "Het komt allemaal goed."

    Lynn

    Vanaf een afstandje bekijk ik Charlotte en Michael. Ik moest mijn broertje vaak delen maar het was dan ook weer snel over. Met Donna kwam daar verandering in. Hij hield echt van haar maar zij verspeste het. Nu, nu heeft hij Charlotte. Met mijn inschattingsgevoel gok ik op nog twee weken. Charlotte heeft te veel eigenwil en Michael zoekt iemand met een laag zelfvertrouwen. Zachtjes schud ik mijn hoofd als Michael begint te praten. Wat hij zegt hoor ik niet precies maar ik kan het wel ongeveer raden. Met een lachje op mijn gezicht loop ik richting de aula en haar daar een Café Latte. Voorzichtig nip ik aan mijn kartonnen bekertje vol met warm bruin vocht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Staat Michael nou te liegen of is Lynn aan het bitchen? :')]

    Charlotte

    "Char. Je raakt me echt niet kwijt. Ik houd van je. Ik ben gewoon mezelf niet en dat is niet eerlijk tegen over jou. Het duurt niet lang. Het komt allemaal goed."
    Ik knik zachtjes.
    "Ik denk teveel," zeg ik dan. "Ik ga nog even naar Isa kijken."
    Ik draai me om en loop weer naar binnen. Ik schud mijn hoofd een keer en veeg een traantje weg. Het komt goed. Toch?
    "Sorry voor de onderbreking," zeg ik tegen Isa.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lynn bitcht.]

    Michael

    "Ik denk teveel," zegt ze. "Ik ga nog even naar Isa kijken."
    Ze draait zich om en loop weer naar binnen. Verbaasd blijf ik staan. Even schud ik met mijn hoofd en ik loop richting de aula waar ik Lynn zie zitten. Met een lach op mijn gezicht ga ik bij haar zitten.
    "En?" vraagt ze nieuwsgierig.
    "Bang om me kwijt te raken," zucht ik terwijl ik haar café latte pak. Snel neem ik een slokje en geef het bekertje weer terug.
    "Ben je blij met haar?" vraagt ze. "Want je ziet er ongelukkig uit."
    Ik knik zachtjes.
    "Ik ben blij met haar maar ongelukkig," bevestig ik.
    Ik voel Lynns lippen op mijn wang en ze slaat een arm om me heen.
    "Broertje."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben even weg. Solliciteren etc.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Bij wie kan ik inspringen? D:]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ehm, je kan Charlotte en Isa tegenkomen in de damestoiletten? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bij Lynn misschien maar ik ga nu even weg en ben over een uur pas terug.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik hoor de drumstokjes op de grond vallen, en voel Irial's armen ook om mij heen gaan.
    "Mine." Fluistert hij grijnzend en zet kusjes op mijn hele gezicht.
    Hij glimlacht zo schattig als hij kan.
    Ik kan het niet laten te grinniken.
    "Iets meer je hoofd schuiner, je ogen iets puppyachtiger." Zeg ik en de het voor, maar al snel lach ik eventjes en druk een kusje op zijn neus.

    Isabelle

    "Sorry voor de onderbreking." Hoor ik Charlotte en kijk omhoog.
    "Het is oké, ik heb na kunnen denken." Zeg ik en glimlach lichtelijk met pijn die in mijn ogen zichtbaar is voor mijn gevoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [Ehm, je kan Charlotte en Isa tegenkomen in de damestoiletten? :p]

    [Yay, okeee ik ga zo posten =D]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yulia Nena Katineh
    Nadat ik mijn boeken uit mijn kluis heb gehaald loop ik richting de meiden WC. Ik loop fluitend naar binnen maar stop daar abrupt mee als daar 2 meiden staan praten. Beschaamd loop ik naar de spiegel om mijn make up te checken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    "Iets meer je hoofd schuiner, je ogen iets puppyachtiger."
    Hij doet het voor om dan te lachen en dan een kusje op mijn neus te drukken.
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht.
    "Je houdt hoe dan ook van me," grinnik ik.
    Ik trek hem iets meer tegen me aan en kus hem zachtjes. Fluisterend begin ik tegen zijn lippen aan te zingen. De hele tijd kijk ik hem in de ogen.

    Charlotte

    "Het is oké, ik heb na kunnen denken," zegt Isabelle met een glimlach en tegelijkertijd een duidelijke pijn in haar ogen. Ik ga terug voor haar zitten en geef haar een knuffel.
    "Ik ken je misschien niet zo goed, maar ik begrijp wat je meemaakt, en ik wil er voor je zijn," zeg ik zachtjes.
    Ik wrijf troostend over haar rug en kijk haar dan glimlachend aan. Er komt iemand fluitend binnen en houdt op zodra ze ons ziet. Ik laat Isa los en bekijk het meisje. Ze komt me niet bekend voor.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.