• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    Ik grinnik wanneer ze naar de Muppets wijst.
    "De Muppets? Dat had ik niet van je verwacht," geef ik lachend toe.
    Ik koop twee kaartjes voor de film en loop met haar na het snoep.
    "Of heb je geen honger meer?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "De Muppets? Dat had ik niet van je verwacht," lach hij.
    Hij koopt twee kaartjes en loopt naar het snoep.
    "Of heb je geen honger meer?"
    Ik twijfel.
    "Niet echt meer," geef ik lachend toe.
    "Ik denk niet dat er nog iets in past."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Net en tien minuten geleden."
    Plots hoor ik de deur open en dicht gaan.
    "Isa gaat het wel?"
    Ik draai me om en zie Lilly staan. Voor Isa kan antwoorden is ze alweer weg. Dat was...vreemd Verbaasd kijk ik weer naar Isabelle.
    "W-Waarom vroeg je dat eigenlijk?" vraagt ze.
    "Nou, je- je moest overgeven en en ik dacht dat- laat maar, het lijkt me niet. Wat ga je doen?" vraag ik zachtjes.

    Irial

    Terwijl we kussen laat Kyle zijn armen om mijn nek glijden. Ik haal een hand door zijn haar en kus hem passioneel. Voorzichtig breek ik de kus af.
    "Waarom wilde je eigenlijk hierheen komen?" vraag ik met een schuin lachje.
    Ik streel wat haren uit zijn gezicht zodat ik hem beter in de ogen kan kijken. Verliefd kijk ik hem aan.

    Arion

    "Ocharme, hoe nam ze het op?" vraagt Mary terwijl ze me in de ogen kijkt.
    "Ze ging het aan papa vragen," antwoord ik lachend.
    Ik vind het heerlijk hoe Mary me ligt aan te kijken en beantwoord haar blik. Hoewel we elkaar pas kennen, kan ik het niet laten haar me even als de moeder van mijn kinderen in te beelden. Ik zie ze al lopen, twee kleine blondjes die rond te tafel rennen terwijl wij fier staan toe te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Niet echt meer. Ik denk niet dat er nog iets in past."
    Ik grinnik even wanneer ik dubbel ga denken en schud lachend mijn hoofd. Ik kijk op de kaartjes voor de zaal en neem haar hand.
    "Kom," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Ze ging het aan papa vragen."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Typisch... Ze is zo'n schatje," zucht ik tegen zijn lippen aan.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik kijk hem observerend aan.
    "Waar denk je aan?" vraag ik zacht.
    Mijn duim wrijft nog steeds over zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Kom," zegt hij zacht.
    Hand in hand lopen we de zaal in. De zaal is al donker. Linker en rechts hoor je gerommel van popcorn. Er hangt een zoete lucht. Op de tast zoek ik naar onze stoelen. Snel ga ik zitten en kruip ik tegen Jeremy aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik ga naast haar zitten en druk zacht een kus in haar hals.
    "Ik weet nu al dat ik niets van die film ga zien," fluister ik tegen haar huid aan.
    Hoewel het donker is, en ze het niet kan zien, kijk ik haar met pretlichtjes in mijn ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel Jeremy's lippen in mijn nek. Zachtjes ril ik van zijn aanraking.
    "Ik weet nu al dat ik niets van die film ga zien," fluistert hij.
    Ik pak zijn hoofd voorzichtig vast en druk mijn lippen op de zijne.
    "Ik ook niet," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook niet."
    Ik grinnik even en druk mijn lippen passioneel op de hare, terwijl ik mijn vingers met de hare verstrengel. Ik negeer de reclame die begint, dat doe ik meestal, maar nu heb ik belangrijkere dingen om me mee bezig te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Typisch... Ze is zo'n schatje. Waar denk je aan?"
    "Hmm?" ik kijk haar aan terwijl de vraag tot me doordringt. "Aan jou," antwoord ik met een glimlachje. Met mijn vrije hand streel ik haar blonde lokken en probeer me haar als brunette voor te stellen. Ik grinnik en schud mijn hoofd. Blondjes zijn leuker. Ze kan er niet mooier op worden.
    Ik geef haar een eskimokusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hmm? Aan jou."
    Mijn neus kriebelt even wanneer hij me een eskimokus geeft. Ik kijk hem vragend aan wanneer hij zijn hoofd schudt.
    "Wat nee?" vraag ik grinnikend.
    Ik druk kort mijn lippen op de zijne, en blijf hem vragend aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'm off :c
    tot ongeveer half vijf <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Nou, je- je moest overgeven en en ik dacht dat- laat maar, het lijkt me niet. Wat ga je doen?" Vraagt Charlotte dan zachtjes.
    Ik kijk haar even aan. Wat bedoelde ze met 'ik dacht dat...?'
    "Moet ik bij hem weggaan?" Vraag ik aan haar, want zelf weet ik het echt niet. Ik kijk haar even aan en dan weer naar beneden.

    [Ik ben effe een lied aan het zoeken dus Kyle komt zo. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@ Pavarotti. Mag ik met mijn nieuwe personage meteen inspringen?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja hoor, spring maar in.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.