• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Delightee schreef:
    Lilly
    Ik kijk even naar charlotte die ik hoor spelen en daarna hoor praten. Dan zie ik Michael ook zitten. Er was zo te zien iets tussen hun. Ik kijk weer even naar Isa. Stel je voor dat ze de mijne was
    quote]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement.

    "Ik denk het wel, het is orgineel." Zegt Lilly die haar blik tot twee keer toe naar Isa laat gaan.
    "Mooi zo, want ik kon er maar niet uit komen wat ik zou kiezen. Want het meeste wat ik had, was 'oud' Zoals jullie dat noemen." Lach ik.


    Kyle

    "Ja maar je bent wel mijn mietje." Zegt Irial grijnzend. Hij legt een hand op mijn wang en drukt een kusje op mijn lippen.
    Ik glimlach.
    "Heb ik al gezegd dat ik van je hou?" Zeg ik op een verliefde toon en laat mijn armen om zijn nek glijden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk even naar de docent. "Ja en dat is ook niet altijd leuk. Soms wel maar vaak niet" heel de tijd schiet mijn blik naar Isa. Dat was iets wat ik moest gaan afleren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Heb ik al gezegd dat ik van je hou?" vraagt Kyle op een schattige toon terwijl hij zijn armen om mijn nek legt. Ik trek hem wat dichter tegen me aan terwijl ik doe alsof ik nadenk.
    "Hmm, misschien moet je het me nog een keer zeggen, voor de zekerheid," zeg ik met een schuin lachje. Ik wrijf zachtjes over zijn rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent hier goed in."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Dank je."
    Wanneer hij terug is, hou ik de doek tegen haar voorhoofd aan, zodat hij er niet afvalt. In mijn andere hand houd ik het brikje vast, zodat ze gewoon kan drinken als ze wil, en ik niet de hele tijd het ding van tafel moet nemen. Ik kijk naar Arion die de tv heeft opgezet, en kruip lekker tegen hem aan, samen met Auryn. Bezorgd wrijf ik nog even over haar wang en draai de handdoek even om, zodat het koel blijft voor haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement.

    "Ja en dat is ook niet altijd leuk. Soms wel maar vaak niet."
    Zegt Lilly terwijl ze haar blik weer naar Isabelle laat gaan.
    "Is er iets? Wil je soms met haar praten?" Vraag ik en kijk Lilly serieus aan.

    Kyle

    Irial trekt me dichter tegen zich aan en doet of hij nadenkt.
    "Hmm, misschien moet je het me nog een keer zeggen, voor de zekerheid," Zegt hij met een schuin lachje, hij wrijft zachtjes over mijn rug.
    "Ik hou van je." Glimlach ik en kijk hem in de ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik begon te twijfelen. Ze wou het volgens mij niet.Ze wou gewoon vriendinnen zijn meer niet.Ik kijk hem even aan. "Nee hoor meneer." zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ik kijk toe hoe Mary over Auryn's wang wrijf en de handdoek omdraait.
    Plots merk ik dat ze het brikje appelsap in haar handen heeft en moet even lachen. Ik neem het over en stop het in Auryn's handen.
    "Hé, kleine, niet profiteren van de situatie." Ik schud lachend mijn hoofd en kijk naar mijn zusje. "Straks voel je je beter."
    Dan kijk ik naar Mary.
    "Je niet laten doen van die kleine schurk," zeg ik lachend terwijl ik Auryn even kietel.

    Irial

    "Ik hou van je," glimlacht Kyle terwijl hij me in de ogen kijkt.
    Ik leg een hand op zijn wang en wrijf erover met mijn duim.
    "Ik hou ook van jou," antwoord ik met een verliefde blik.
    Zachtjes druk ik mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hé, kleine, niet profiteren van de situatie. Straks voel je je beter. Je niet laten doen van die kleine schurk."
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk Auryn glimlachend aan.
    "Nee, dat doe ik niet. Ik wil haar gewoon helpen beter te worden."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en glimlach.
    "Maar dat gaat niet als jij haar heel de tijd kietelt," zeg ik streng tegen Arion. Ik knipoog even glimlachend naar hem, en kijk weer naar Auryn.
    "Voel je je al een beetje beter?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement.

    "Nee hoor meneer." Zegt Lilly dan.
    "Oké, ik ben weer in mijn kantoor, je weet het hé. Roepen als je me nodig hebt." Ik draai me om en loop weer mijn kantoor in.

    Kyle

    Ik druk mijn wang tegen zijn hand.
    "Ik hou ook van jou," Antwoord Irial met een verliefde blik.
    Zacht drukt hij zijn lippen op de mijne. Genietend kus ik terug.
    Mijn armen doe ik ietsje strakker om zijn nek en sluti mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Nee, dat doe ik niet. Ik wil haar gewoon helpen beter te worden. Maar dat gaat niet als jij haar heel de tijd kietelt. Voel je je al een beetje beter?"
    Ik trek een wenkbrauw op en sla mijn armen over elkaar terwijl Auryn knikt met een geniepig glimlachje op haar gezicht.
    "Oh dus de meiden spannen samen tegen de jongen hé?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik blijf met Isa achter in het lokaal. Ik zucht even uit en ga zitten op een stoel. "Hoelang blijf je daar staan?" grap ik naar Isa.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Oh dus de meiden spannen samen tegen de jongen hé?"
    Ik voel me enorm opgelucht en kijk haar lachend aan. Dan kijk ik naar Arion en zet een lief gezicht op.
    "We zouden niet durven, toch?"
    Ik kijk samenzweerderig weer naar Auryn en haal de handdoek even van haar voorhoofd, om eens te voelen. Het helpt blijkbaar wel, net als het pilletje, want haar temperatuur is toch al wat gedaald, heb ik zo het vermoeden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle kust me terug en verstrakt zijn greep. Ik zucht tevreden en bijt zachtjes op zijn onderlip. Ik laat één vinger op en neer over zijn ruggengraat gaan.
    Zachtjes breek ik de kus af om hem verliefd aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Zolang er onweer is." Lach ik en kijk weer naar buiten, waar en felle flits is zichtbaar is.

    Kyle

    Irial zucht tevreden en bijt zacht op mijn onderlip.
    Hij laat een vinger over mijn ruggengraat gaan. Hij breekt de kus zachtjes af en kijkt me verliefd aan.
    Ik glimlach naar hem en zie een heldere flits de auto verlichten, al snel komt er een klap achteraan.
    "Sorry dat ik dit allemaal onderbreek. Maar kunnen we naar binnen gaan?" Vraag ik voorzichtig en zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.