• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [anders vraag je het even. en het is maar een gesprek-_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Nee, jij bent de lekkerste."
    Ik leg mijn broodje even op mijn schoot en draai haar een beetje van me af. Ik schuif naar de andere kant van de bank en kijk haar lachend aan.
    "Anders kan ik me niet focussen op mijn eten."


    Mary

    Verontschuldigend kijk ik hem aan.
    "Blijkbaar. Ik heb gewoon schrik dat je boos op me bent."
    Ik bijt even op mijn lip, en kijkcweer in zijn ogen. Zijn mooie ogen, en ik word weer helemaal opnieuw verliefd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Als het maar een gesprek is, dan kan jij wel even op dat van jou wachten.]

    Arion

    "Blijkbaar. Ik heb gewoon schrik dat je boos op me bent."
    Verward kijk ik haar aan.
    "Zo'n kwaaie ben ik niet hoor," zeg ik met een glimlachje. Ik leg een hand op haar wang en druk een kusje op haar neus. Plots hoor ik de deur beneden open en dicht gaan. Wanneer ik een hoog stemmetje hoor kijk ik verbaasd op de klok. Het is helemaal nog geen tijd voor Auryn om thuis te komen. Als ik dan ook nog eens mijn moeders stem hoor is mijn verbazing compleet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [en laat maar weer. het is allen zodat ik iets te doen heb -_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Zo'n kwaaie ben ik niet hoor."
    Ik glimlach.
    "Gelukkig."
    Ik giechel wanneer hij een kus op mijn neus drukt. Ik schrik op wanneer ik een deur hoor, en dan enkele stemmen. Even kijk ik hem aan, en ik merk dat ik enorm zenuwachtig word.
    "Is dat je zusje?" vraag ik voorzichtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Is dat je zusje?" vraagt Mary voorzichtig.
    Ik knik en kijk nog een keer op mijn horloge.
    "Ja, maar ze hoort helemaal nog niet thuis te zijn. Kom mee."
    Ik spring uit bed en neem haar hand vast. Wanneer we beneden komen zie ik al wat er aan de hand is, de kleine schat ziet er vreselijk uit. Ik til haar op en voel aan haar voorhoofd. Ze gloeit helemaal.
    "Mam, dit is Mary. Mary, dit is mijn moeder. En dit hier is Auryn."
    Ik zie mijn moeder verbaasd kijken, gezien we net van boven komen, en knik naar de ring om Mary's vinger. Mijn moeder snapt gelukkig wat ik bedoel en begroet haar vrolijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "I-ik was gewoon maar wat aan het spelen."
    Ik knik.
    "Prima," lach ik schamper. "Het klonk goed."
    Ik negeer de tranen op haar gezicht. Ik heb al zo'n idee waarvan ze komen.

    [Ik moet nu echt gaan. Hij wacht :$]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik word mee naar beneden gesleurd, en ik schuif bijna uit op mijn kousen. Wanneer hij me aan zijn moeder en zusje voorstelt, glimlach ik een beetje en zeg hen vriendelijk hallo. Ik kijk vertederd even naar zijn zusje, die er enorm ziek uitziet. Dan gaat mijn blik weer naar zijn moeder, en ik loop snel naar haar toe.
    "Sorry, mevrouw. Aangenaam," zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik kijk even weer naar Arion en Auryn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik glimlach als Mary zichzelf gaat voorstellen aan mijn moeder. Ik hoor haar aan Mary vragen of ik haar wel iets te drinken aangeboden heb. Ik schud lachend mijn hoofd. Ondertussen ga ik met Auryn op mijn schoot in de zetel zitten om haar jas en schoenen uit te helpen doen. Ze kan het zelf wel, maar ik heb zo'n medelijden met haar.
    "Wij kunnen wel op haar letten," zeg ik dan tegen mijn moeder. "Als je nog werk hebt, onze lessen zijn toch uitgevallen."
    Het is een leugen, maar het is er eentje om bestwil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wij kunnen wel op haar letten. Als je nog werk hebt, onze lessen zijn toch uitgevallen."
    Ik kijk even naar hem en dan naar zijn moeder. Voorzichtig ga ik naast Arion zitten en wrijf even over het hoofd van zijn zusje. Ze ziet er zo moe en ziek uit, ik krijg er echt medelijden mee. Als ik het zo mag horen van Arion, is het moeilijker en belangrijker dat ik indruk maak op zijn zusje, en ik kan het amper geloven, ze ziet er zo onschuldig uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Mijn moeder neemt nog snel even afscheid en geeft zowel mij als Auryn nog een kusje op het voorhoofd. Ook Mary zegt ze vriendelijk gedag. Zodra ze de deur uit is verandert Auryn's uitdrukking.
    "Wie is zij?" vraagt ze terwijl ze naar Mary wijst.
    "Dat is Mary, mijn vriendinnetje," zeg ik eerlijk. Ik neem een van Mary's handen vast. "Maar je mag niet vergeten dat jij nog steeds mijn speciale meisje bent en dat niemand je plekje in mijn hart kan afnemen, oké?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en zet haar even bij Mary op schoot.
    "Ik ga even een koortsremmer halen en haar knuffel," zeg ik zacht. Ik geef haar snel nog een kusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik knik even glimlachend naar Arion en kijk dan naar Auryn. Ik ga voorzichtig met mijn hand door haar haartjes en trek haar tegen me aan. Even voel ik nog eens aan haar voorhoofd, en kijk haar glimlachend aan.
    "Heb je hoofdpijn, schat?" vraag ik zacht. Ik weet toevallig een middeltje tegen haar ziek zijn, misschien seffens tegen Arion zeggen. Ik knuffel haar een beetje en probeer haar een beetje af te koelen, door mijn hand tegen haar voorhoofd en wangetjes te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik ren naar boven waar ik in de badkamer een koortsremmer neem en een knuffel uit Auryn's kamer. Ik grijp snel nog een paar Disneyfilms. Wanneer ik terug beneden ben ga ik in de keuken waar ik een vierde van het tablet oplos in wat water. Ik neem ook nog een brikje appelsap mee. In de woonkamer kijk ik vertederd toe hoe Mary mijn zusje aan het knuffelen is en haar probeert af te koelen. Ik ga naast haar zitten en leg Auryn's benen over mijn schoot. Ik geef haar het glas en zeg,
    "Het is niet veel, maar je moet het opdrinken, dan krijg je straks wat appelsap."
    Ik geef haar alvast de beer en leg een deken over ons allemaal heen. Helemaal verliefd kijk ik Mary aan terwijl Auryn de koortsremmer inneemt. Geweldig hoe ze ermee omgaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het is niet veel, maar je moet het opdrinken, dan krijg je straks wat appelsap."
    Ik help haar door het glas mee vast te houden en wrijf zacht over haar wangetje.
    "Heb je misschien een washandje met wat koud water? Ze voelt echt warm aan," zeg ik zacht tegen Arion, maar mijn blik blijft op haar gericht. Het is alsof mijn moederinstinct boven komt. Ik kijk Arion even aan, en zie hem kijken.
    "Wat?" vraag ik niet-begrijpend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Heb je misschien een washandje met wat koud water? Ze voelt echt warm aan. Wat?" zegt ze als ze me aankijkt.
    "Je bent hier goed in," zeg ik met een glimlachje. Ik druk een kus op haar voorhoofd en ga in de keuken en handdoek nat maken met koud water, zoals Mary zei. Ik wring hem uit en ga ermee naar de woonkamer. Ik plooi hem een aantal keer dubbel en leg hem op Auryn's voorhoofd. Dan zet ik de televisie aan en steek Doornroosje in de DVD speler. Ik ga terug bij mijn twee meisjes zitten en sla een arm om Mary heen terwijl Auryn op ons beide schoten blijft liggen. Snel doe ik nog het brikje appelsap voor haar open.
    Ik kan het niet laten weer naar Mary te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.