• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grinnikte,' Terug gaan naar de rest, wil je dat of wil je dat niet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Ja, maar... je vroeg het zo raar. Alsof ik... oké, laat maar. Ehm, ja, best hoor,' glimlach ik. Ik zei toch dat ik nog veel gênante momenten met haar zou meemaken?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    'Oke dan,' grinnikte ik en trok hem mee naar de rest. Mijn tas waar vooral geld, een trui, broek en mijn telefoon in zat. 'Maar, vertel eens iets over jou je weet al veel meer van mij wat je namelijk hoort te weten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik zucht. 'Ik heb echt geen interessant leven hoor, maar... als je het echt wilt weten... Ik ben weggelopen van huis en ben mezelf beginnen snijden. Nu zwerf ik wat rond over straat, in de hoop af en toe een plek te vinden om te kunnen overnachten. De laatste dagen slaap ik hier, net zoals de rest,' vertel ik, strategisch weglatend waarom ik ben weggelopen en waarom ik me ben beginnen snijden. Ik ken haar niet, ze hoeft nog niet alles te weten.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik knik, 'We hebben hier allemaal wel zo'n leventje, het enige we hebben een ander verhaal,' zeg ik dan. Ik heb het gevoel dat hij me echt niet alles vertelde, maar ik ga hem niet dwingen om dingen te vertellen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik knik goedkeurend. 'Jij begrijpt het,' glimlach ik.
    Stiekem ben ik ergens wel blij dat ze niet zo aandringt zoals Cassie in het begin. Zij maakte me echt bang...

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 9:57 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    'Jup, I do,' zei ik. 'Als je het ooit verder wil vertellen zeg maar, maar tot die tijd moet je je niet forceren.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik glimlach dankbaar. 'Later, beloofd.'
    Ja, Liberty was lief...

    [Ik moet naar de dansles. Ben terug tegen half twee en zo niet, tegen drie uur! xx]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Is goed, veel plezier !]

    Liberty

    Ik glimlachte en liep toen door. Hij was wel aardig, als de andere ook zo waren zou ik het hun ook misschien vertellen. Tenminste als de gene die het al weet hier niet is. Ik kreeg rillingen bij het idee. Mijn rugzak gooide ik weer over mijn schouder en keek toen voor me uit, uiteindelijk kwamen we aan waar ik in het begin ook was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cassie
    Er is een nieuw meisje binnengekomen. Ik vang op dat ze Liberty heeft maar voor de rest besteed ik er niet echt aandacht aan. Iets later gaan het meisje en Mickey weg. Ik wacht even waarna ik opsta en naast Luke ga zitten. 'Hee,' glimlach ik naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Iets had me overvallen, een slecht gevoel. Een gevoel alsof ik plots in de put zat, maar wat was daar ook weer de reden van?
    Er was nu een nieuw meisje, Liberty, maar ik had er geen aandacht aan besteed. Nu was Cassie naast me komen zitten:"Hee" had ze geglimlacht. "Hallo schoonheid." lachte ik terug.


    Love is louder.

    Cassie
    'Hallo schoonheid.' zegt Luke waardoor ik weer even glimlach.
    'Is alles goed?' vraag ik dan, 'je zag er net een beetje down uit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ze wijst me er op dat ik er 'down' uit zie, waar ik mee moet instemmen. Ik knik en vervolg met:"Klopt.. ik weet al niet meer precies waarom. Gewoon vanalles geloof ik..." Ik lach half naar haar en leg mijn hoofd op haar schouder. "hoe is ie met jouw?"


    Love is louder.

    Mickey
    Als Liberty wegloopt, ga ik haar een tijdje later achterna. Ik kom terug in de aankomstkamer [Kunnen we de kamers anders geen namen geven, ofzo? Dit is echt heel irritant ;D] en kijk rond. Liberty staat er wat ongemakkelijk bij en Luke en Cassie praten met elkaar. Het hoofd van Luke ligt op Cassies schouder, wat me automatisch doet glimlachen. Ik moet toegeven, ergens zijn ze best wel schattig. Ik loop naar de overkant van de kamer en laat me tegen de muur zakken. Nu heb ik goed zicht op Cassie en Luke.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Misschien is dat namen geven wel een top plan. :'D]


    Love is louder.