• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Mij ook,' zeg ik tegen Luke. 'Maar wat maakt het ook uit,' zeg ik waarna ik hem weer kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty

    Ik grinnik, 'Danku Meneer,' zeg ik dan nog deftig en steek mijn armen in de mouwen. Als ook hij zijn jas aan heeft loop ik weer de kou in, 'Laten we terug gaan,' zeg ik en neem het tasje met eten in mijn handen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Is goed,' stem ik in. 'Hoe gaan we het zeggen? Ik bedoel, moeten we het niet even oefenen ofzo, want we weten niet hoe ze gaan reageren en ja,' zeg ik dan zonder adempauze.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik grinnik, 'Nee dat hoeft niet, dat is zo gespeeld. Ik weet wel wat ik zeg als ik daar sta,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Maar ik niet!' jammer ik dan. 'Je kent me nu toch wel? Dan begin ik te stotteren en dingen af te raffele en dan klopt niets van mijn zin nog!'

    [Kan 1 van jullie zo meteen een nieuw topic openen? Ik zit op mijn gsm en dan kan ik geen copy-paste doen...]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ Ik doe het morgen wel (: ]

    Liberty

    'Ik praat wel,' grinnik ik dan. 'En het maakt niks uit, tegen mij sprak je anders vloeiend hoor,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    Ik glimlach nerveus. 'Ja, omdat ik me bij jou vrijwel meteen op mijn gemak voelde...'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik glimlachte, 'Dan doe je alsof je tegen mij praat,' zei ik met gedempte stem gevolgd door een kus op zijn mondhoek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mickey
    'Is goed, ik zal het onthouden,' grinnik ik. 'Gaan we?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Liberty

    Ik glimlach, 'Is goed,' zeg ik waarna ik hem mee trek richting het huis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.