• Ik heb begin januari pas gaatjes laten schieten en vandaag heb ik voor de eerste keer 'langere' oorbellen aan ;p Ik vind ze precies toch maar wat zwaar en ze bewegen wat te veel naar mijn zin, maar ik vind ze wel super mooi.
    En nu vroeg ik me eigenlijk af; wanneer hebben jullie gaatjes laten schieten (welke leeftijd) + wat voor soort oorbellen dragen jullie het vaakst?


    effort never betrays you

    Ik heb er laten schieten voor mijn eerste communie. Toen was ik zeven jaar(?)
    Een jaar later moest ik ze opnieuw laten schieten, ze waren terug dicht...
    Ik draag meestal kleine, ronde oorbellen. Kleine bolletjes dus.
    Ik kan niet veel gewicht dragen. Ik kan niet tegen dat je overal hapert. Aan je haar, in je sjaal, in iemand anders sjaal/haar/... bij een knuffel.
    Te zware oorbellen draag ik liever niet. Of alleszins niet lang. Bij té zware, gaan je gaatjes een beetje scheuren en dat vind ik nu echt lelijk.
    Je komt die wel gewend hoor, dat gewicht en die bewegingen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik was drie toen ik mijn gaatjes liet schieten en volgens mij elf ongeveer bij mijn derde gaatje. En ik draag meestal en het liefst grote ringen of veren (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik draag van die grote, dunne ringen. Sinds mijn 7/8 jaar, ieder jaar een maatje groter c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk dat ik 5 was. Goh, ik heb 1 paar lange dat ik heel vaak draag en anders kleine bolletjes of een paar roosjes.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Toen ik 5 was ofzo.. Ik draag altijd verschillende oorbellen. (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:28 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik was 2 maanden ofzo! En ik draag van alles wel wat, maar ik hou van die hele grote haha! Maar ook parels, naja gewoon alles een beetje!

    Ik was 4 of 5 :)
    En ik draag zowat alles wat hangt ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    toen ik 5 was en nog een keer toen ik 9 was en voor mijn 13de verjaardag een tweede gaatje, maar dat ging heel erg ontsteken dus dat heb ik dicht laten groeien.
    Ik draag graag lange oorbellen met sliertjes. En ik vind het belangrijk dat ze bij mijn outfit en andere sieraden passen. Nu heb ik zilveren sterretjes in met twee zilveren draadjes.
    Als ik een bijzondere gelegenheid heb, feest ofzo, krijg ik meestal van mijn moeder een nieuw paar. dus ik heb er behoorlijk veel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Toen ik denk ik vijf was? Heel vroeg in ieder geval. Ik draag enkel van die 'doorsteek oorbellen' zonder slot je, omdat ik door wild vlees geen andere kan dragen.


    comfort in c h a o s

    Ik heb hier ook altijd last van, maar dit komt meestal omdat ik niet zo vaak oorbellen in heb en ik heb de meest grootste nikkel-allergie. Zware oorbellen zijn vaak volgepropt met nikkel (ook al is het verboden (cat)).
    Ik heb mijn eerste gaatjes sinds groep 5/6 (ik zit nu in de vierde) en mijn tweede gaatjes heb ik laten schieten, toen ik in groep zeven zat volgens mij...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was 10 toen ik (na lang zeuren) mijn eerste gaatjes kreeg, en binnenkort ga ik mijn tweede krijgen. Ik vond die knopjes die je dan eerst in moest echt helemaal niets en kon niet wachten op het dragen van "lange grote-mensen oorbellen". Ik heb echt veeeel te veel oorbellen, en mijn favorieten zijn toch wel mijn zwarte veren en een soort "gekrulde" oorbellen, en nog hele grote zilveren met allemaal van die kleine "draadjes" eraan die ik tijdens mijn uitwisseling in Spanje heb gekocht. Maar meestal heb ik geen oorbellen in, ik denk er gewoon niet aan :c


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Toen ik net vier was, was een heel gedoe, want nergens lieten ze het schieten op zo'n "jonge" leeftijd. Overal mocht het pas als je zes was, fuckers.
    Nu draag ik nooit meer oorbellen, though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ehm me eerste heeft me moeder er gewoon doorheen gedouwd. Hoe oud ik was? I have no idea XD de tweede laten schieten op weet ik welke leeftijd ;d

    Op dit moment draag ik knopjes het meest. Omdat ik te lui ben om ze te verwisselen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flemish schreef:
    Ik heb er laten schieten voor mijn eerste communie. Toen was ik zeven jaar(?)
    Een jaar later moest ik ze opnieuw laten schieten, ze waren terug dicht...
    Ik draag meestal kleine, ronde oorbellen. Kleine bolletjes dus.
    Ik kan niet veel gewicht dragen. Ik kan niet tegen dat je overal hapert. Aan je haar, in je sjaal, in iemand anders sjaal/haar/... bij een knuffel.
    Te zware oorbellen draag ik liever niet. Of alleszins niet lang. Bij té zware, gaan je gaatjes een beetje scheuren en dat vind ik nu echt lelijk.
    Je komt die wel gewend hoor, dat gewicht en die bewegingen.

    Ohja, zelfs mijn kleine oorbellen hangen constant vast in mijn sjaal. Dat vind ik dus echt lastig ;s En vast hangen aan iemand tijdens een knuffel klinkt wel grappig ;D


    effort never betrays you

    Ik geloof dat ik een jaar of zeven was toen ik gaatjes in mijn oren liet schieten. Meestal draag ik gewoon knopjes in mijn oren zoals plastic pareltjes, omdat ik lange of grote oorbellen niet lekker vind zitten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.