• Ik heb begin januari pas gaatjes laten schieten en vandaag heb ik voor de eerste keer 'langere' oorbellen aan ;p Ik vind ze precies toch maar wat zwaar en ze bewegen wat te veel naar mijn zin, maar ik vind ze wel super mooi.
    En nu vroeg ik me eigenlijk af; wanneer hebben jullie gaatjes laten schieten (welke leeftijd) + wat voor soort oorbellen dragen jullie het vaakst?


    effort never betrays you

    Ik liet mijn gaatjes op mijn tiende verjaardag schieten. En ik draag altijd zwarte hangers met een cirkel eraan (moeilijk uit te leggen) en hangers met diamanten bolletjes. Maar ik kan mijn oorbellen geen twee dagen achter elkaar dragen, dan begin ik last van mijn gaatjes te krijgen. Dus er moet altijd een dag zonder oorbellen tussen.


    Take risks and conquer your fears.

    Op mijn 12 jaar. =)

    Je moet gewoon gewend geraken aan iets 'zwaarders' in je oren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Arielle schreef:
    (...)
    Ohja, zelfs mijn kleine oorbellen hangen constant vast in mijn sjaal. Dat vind ik dus echt lastig ;s En vast hangen aan iemand tijdens een knuffel klinkt wel grappig ;D

    Nou, een vriendin van mij draagt vaak grote ringen, echt grote. Dan geef je haar eens een knuffel en trek je perongeluk eens aan haar oorbel, tsja, liever zij dan ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik draag knopjes.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Op mijn 8e, mijn 10e en mijn 13e (: -Ja, de eerste gingen perongeluk dicht, de tweede keer wilde ik ze niet meer-

    De leeftijd weet ik niet meer. Ergens in groep 7 of 8.
    En het meeste knopjes, of iets langere..

    En dat zwaar wegen gaat wel over, je geraakt eraan gewend. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn gaatjes 3,5 weken geleden laten schieten, over een weekje ben ik 16. :Y)
    Nu moet ik nog steeds dezelfde oorbellen dragen, maar ik heb al peace-hangers gekocht, houten, zodat ze niet te zwaar zijn. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Toen ik 7 of 8 was ofzo... toen ik 9/10 was kreeg ik uitslag. Toen heb ik ze eruit gehaald en nooit meer in gedaan xD


    Life is hard and then we die

    Toen ik vijf was en ik draag altijd pareltjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ellis schreef:
    Ik heb mijn gaatjes 3,5 weken geleden laten schieten, over een weekje ben ik 16. :Y)
    Nu moet ik nog steeds dezelfde oorbellen dragen, maar ik heb al peace-hangers gekocht, houten, zodat ze niet te zwaar zijn. (:

    Hah ik dacht al bijna dat ik de enige was die ze zo laat liet schieten ;p
    Ik had er ook al een paar op voorhand gekocht!


    effort never betrays you

    Eerste op mijn 10e(denk ik), tweede op mijn 14e, derde op mijn 17e.
    In de derde draag ik meestal knopjes, in de tweede ringen en de eerste wissel ik altijd, soms ringen, soms knopjes, soms hangers.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Arielle schreef:
    (...)
    Hah ik dacht al bijna dat ik de enige was die ze zo laat liet schieten ;p
    Ik had er ook al een paar op voorhand gekocht!

    Hehehe, ik heb ze gekocht om mijn moeder over de drempel te trekken, ik had al toestemming, maar er kwam maar geen schot in de zaak. De dag erna heb ik ze laten schieten. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Hehehe, ik heb ze gekocht om mijn moeder over de drempel te trekken, ik had al toestemming, maar er kwam maar geen schot in de zaak. De dag erna heb ik ze laten schieten. :Y)

    Hahaha ;p Doen ze bij jouw nu pijn ofzo? Want ik liet ze er een week extra inzitten omdat ik wat pijn had in mijn linker oor ;s


    effort never betrays you

    Arielle schreef:
    (...)
    Hahaha ;p Doen ze bij jouw nu pijn ofzo? Want ik liet ze er een week extra inzitten omdat ik wat pijn had in mijn linker oor ;s

    Tot mijn grote verbazing gaat het allemaal heel goed, ik moet ze er nog een 1,5 week in laten zitten, en ik heb geen pijn gehad, alleen de eerste twee dagen wat branderig gevoel. (: Maar iedereen reageert er anders op. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    @Kato en Arielle,
    Ik wilde ze ook nog niet laten schieten, zo vroeg, maar ik moest van mijn mama.
    Ik ben ze liever kwijt dan rijk, die gaatjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please