• Ik heb begin januari pas gaatjes laten schieten en vandaag heb ik voor de eerste keer 'langere' oorbellen aan ;p Ik vind ze precies toch maar wat zwaar en ze bewegen wat te veel naar mijn zin, maar ik vind ze wel super mooi.
    En nu vroeg ik me eigenlijk af; wanneer hebben jullie gaatjes laten schieten (welke leeftijd) + wat voor soort oorbellen dragen jullie het vaakst?


    effort never betrays you

    Ik heb mijn gaatjes laten schieten toen ik rond de 5 jaar was denk ik. In ieder geval in de kleuterklas.

    Het liefst draag ik grote, opvallende oorbellen. Kleine oorbellen vind ik niet leuk. Het kan mij niet schelen als ze zwaar zijn. Verder heb ik er ook nooit last van.


    Tell me about it, stud.

    Flemish schreef:
    @Kato en Arielle,
    Ik wilde ze ook nog niet laten schieten, zo vroeg, maar ik moest van mijn mama.
    Ik ben ze liever kwijt dan rijk, die gaatjes.

    Wow dat is best wel stom ;s Nu ja, ik ben nu wel blij met die gaatjes en wou ze best wel eerder, maar als je het zo bekijkt is het dan toch wel beter dat mama me de keuze heeft gelaten. ;D
    Kan je ze niet toe laten groeien?


    effort never betrays you

    Haha. Dan zou ik ze opnieuw moeten laten stekken. :Y)
    Liever niet. Ik ben nu wel nog blij met de oorbellen die ik heb. (Allemaal gekregen van vriendinnen of met een betekenis)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    @Kato en Arielle,
    Ik wilde ze ook nog niet laten schieten, zo vroeg, maar ik moest van mijn mama.
    Ik ben ze liever kwijt dan rijk, die gaatjes.

    Mijn moeder is heel erg tegen het vroeg laten schieten, en ergens ben ik daar wel blij om, nu heb ik zelf kunnen kiezen. (: Voor het moment ben ik er nog supertevreden mee, wat uiteraard nog kan veranderen, maar ik ben al blij dat ik het heb laten doen. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    voor zolang ik me kan herrineren.. ik heb geloof ik een baby foto waar ik kleine zilveren knopjes in heb met een roze steentje. Ik heb oorbellen waar de letters DREAM aan hangen.. speciaal laten maken. Die heb ik het vaakst in. Ze zijn echt super mooi. <3


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb er sinds mijn 9e. En ik draag meestal stekkertjes, hoewel ik langere wel mooier vind, haha. ;d
    En binnenkort wil ik graag mijn tweede paar gaatjes maten schieten. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    4 toen ik mijn eerste liet schieten, 13 toen ik mijn tweede liet schieten ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    --

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:46 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik was vier of vijf jaar toen ik mijn eerste gaatjes liet schieten (: Ik had het gezien bij mama en wilde het toen ook :') haha. Maar toen droeg ik altijd knopjes en ik heb toen ik een jaar of 10 was een tweede paar gaatjes erbij laten schieten en toen ik een jaar of 12 was een derde paar gaatjes. In het begin had ik in alle zes de gaatjes knopjes, maar op den duur kreeg ik grote oorbellen en had ik die meestal in de voorste zitten. En nu heb ik meestal weer drie knopjes, omdat ik te lui ben andere oorbellen in te doen :'). Maar, omdat ik het niet kon laten van de week nieuwe oorbellen te kopen, redelijk grote rondjes met een rozenprint, heb ik besloten om weer vaker grotere oorbellen te dragen. Ik heb er toch genoeg..

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:24 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Toen ik twaalf was heb ik mijn gaatjes laten schieten. En nu draag ik eigenlijk nooit meer oorbellen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb foto's dat ik nog in de couveuse lig met al oorbellen in.. Jong zat dus.
    Heb vorige zomer tweede en derde gaatjes laten schieten, maar die waren niet recht dus die heb ik dicht laten groeien. Wil ze wel opnieuw, dus binnenkort maar even doen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen ik 10 was denk ik? Ik wilde het eerst nooit omdat ik bang was dat het pijn ging doen :')
    En daarna heb ik op mijn 13e mijn tweede gaatjes laten schieten.
    Maar nu heb ik echt nooit meer oorbellen in lol


    As travars

    Ik was 4 en ik kreeg een lolly toen ik ze geschoten waren.
    Ik heb mijn eerste oorbellen nog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    16 :W Voor Sinterklaas. Ik had ze ook al op mijn vijfde ofzo maar die waren dichtgegroeit. Ik vind lange oorbellen het mooist, maar daar heb ik maar één paar van. Mijn collectie moet nog wat bijgevuld worden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Toen ik 4/5 was voor de eerste keer.
    Toen ik 6 was geloof ik voor de tweede keer, omdat ze dicht waren gegroeit.
    Toen zijn ze opnieuw dicht gegroeit en toen ik ong. 8 was (?) ging ik samen met mijn zusje gaatjes laten schieten, maar zij zou eerst gaan, en zij durfde op het laatste moment niet meer, en toen durfde ik ook niet meer terwijl ik het al 2 keer gedaan had maar oke ;x geen gaatjes dus.
    Toen ik 10 was weer laten schieten volgens mij.
    & toen ik 11 was heb ik tweede gaatjes laten schieten, die zijn uiteindelijk ook dichtgegroeit, en toen heb ik mijn andere gaatjes opgestretched tot 10 mm. En ja. That's it. Meerde keren schieten en 2 tunnels verder eindigt mijn avontuur.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:07 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.