• Ik heb begin januari pas gaatjes laten schieten en vandaag heb ik voor de eerste keer 'langere' oorbellen aan ;p Ik vind ze precies toch maar wat zwaar en ze bewegen wat te veel naar mijn zin, maar ik vind ze wel super mooi.
    En nu vroeg ik me eigenlijk af; wanneer hebben jullie gaatjes laten schieten (welke leeftijd) + wat voor soort oorbellen dragen jullie het vaakst?


    effort never betrays you

    Ik kreeg gaatje toen ik 9 was, voor mijn 10e verjaardag (: Ik draag niet zo heel vaak oorbellen, maar ik houd vooral van lange oorbellen (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Toen ik baby was had mijn moeder al gaatjes laten schieten, toen ik 5 of 6 was heeft ze die weer open gemaakt (voor de tipische lieefheersbeesjes oorbellen) en toen ik 11 was heb ik mijn zus ze nog eens laten openen.
    Ik ben een echte oorbellengek, ik graag alle oorbellen die ik maar kan vinden. Ik heb er dan ook niet voor niet zo'n 40 paar :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik was een baby volgens mij haha


    The sun will rise and we will try again.

    Maar ik moet wel toevoegen dat ik graag tunnels wil, gewoon een kleine maat. Maar aangezien mijn oren gaan ontsteken als ik oorbellen indoe... :/


    Destroy what destroys you.

    Ik heb mijn eerste gaatjes laten schieten toen ik ongeveer vijf was, denk ik. Vroeger droeg ik altijd knopjes zoals lieveheerstbeestjes etc. Nu draag ik eigenlijk alleen nog maar langere oorbellen omdat ik erg donker haar heb dat ik altijd voor mijn schouders draag, waardoor je knopjes toch niet ziet. En sinds anderhalf jaar heb ik er tweede gaatjes bij laten schieten. Daar zitten eigenlijk altijd de diamantjes in die je ziet op de foto:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Me'n eerste gaatjse was op mijn 2e en mijn tweede gaatjes was toen ik 12 was ofzo iets :'D


    Shoganai i ne~

    Ik heb gaatjes laten schieten, maar ik ben blijkbaar allergisch voor zilver en nikkel, dus toen heb ik na iets minder dan een jaar ze weer dicht laten groeien.
    Eigenlijk heb ik er nie eens spijt van, want ik ben niet zo'n grote oorbellen fan en ik heb nu in ieder geval niet meer de hele tijd die ontstekingen en bloed etc. Wel een mooi litteken aan de achterkant van beide oren


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had ze toen ik 11 ofzo was. En toen ik 13 was liet ik een derde schieten.
    Die drie gaatjes waren de worst decision ever. :/ ik heb nu al + 3 maanden geen meer in en ik hoop dat het nog toegroeit :3

    Eh ik vanaf toen ik 1 jaar ofzo was


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Toen ik 3 was mijn eerste. Toen ik 11 was mijn tweede en toen ik 14 was mijn 3de voor het eerst. Toen waren ze ontstoken geraakt + drama. Ik heb op mijn 16de die opnieuw laten doen.
    Soms draag ik een rij knopjes maar meestal in de eerst hangertjes (soms kleine soms enorme) en dan verder knopjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ze echt al sinds ik 8 ben, meestal draag ik oorbellen, maar nu zijn mn meeste leuke kapot of kwijt dus momenteel draag ik geen oorbellen(cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb ze vanaf mn 8e ofzoiets.. maar ik doe ze nu eigenlijk nooit meer in, als ik ze indoe zijn het meestal hangers met felle kleurtjes en glitter xd


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik denk dat ik 5 of 6 was of zo? Geen idee, kan het me niet meer herinneren.
    Maar mijn tweede gaatjes heb ik om mijn 12e laten schieten na heel wat te hebben moeten zeuren bij m'n moeder :Y)

    en ik draag af en toe knopjes, maar voornamelijk niet al te grote zilveren ringetjes. Gewoon dingen die ik continu kan dragen, want ik heb niet zo vaak zin om 's ochtends vroeg iets uit te moeten zoeken :'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:42 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eh, toen ik tien was denk ik. Toen scheurde er een bijna uit, scheelde echt maar een millimeter of zo. Toen ik twaalf was heb ik ze opnieuw laten schieten. Ik draag alleen knopjes omdat ik bang ben dat ze anders weer uit scheuren :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik was 6 geloof ik. Ik droeg altijd kleine ringetjes of stekers, maar nooit goud, daar ben ik allergisch voor. Rond m'n 13e ben ik beginnen te stretchen, maar heb ze toen uitgedaan omdat ik er niets meer aan vond, toen zijn m'n gaatjes volledig dichtgegroeid. Vorig jaar heb ik ze opnieuw laten schieten, maar dan met een tweede gaatje erbij.
    Momenteel heb ik aan een kant in m'n eerste gaatje een stretch van 4mm en in het tweede eentje van 3mm. Aan de andere kant gewoon oorbellen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.