• Ik heb begin januari pas gaatjes laten schieten en vandaag heb ik voor de eerste keer 'langere' oorbellen aan ;p Ik vind ze precies toch maar wat zwaar en ze bewegen wat te veel naar mijn zin, maar ik vind ze wel super mooi.
    En nu vroeg ik me eigenlijk af; wanneer hebben jullie gaatjes laten schieten (welke leeftijd) + wat voor soort oorbellen dragen jullie het vaakst?


    effort never betrays you

    Volgens mij was ik zeven, bijna acht, toen ik gaatjes liet schieten. Mijn eigen keuze, ik had eerst van die olifantjes volgens mij. Daarna kreeg ik op mijn achtste verjaardag gouden dolfijntjes en o, wat heb ik die veel gedragen! Op een gegeven moment zaten die dingen helemaal vastgegroeid, omdat ik weigerde ze eruit te doen. Nou ja, na een hoop gefrunnik zijn die dingen eruit gekomen en daarna heb ik ze nooit meer gedragen. Zonde, het waren namelijk prachtige oorbellen.
    Nu draag ik eigenlijk altijd knopjes. Bescheiden, maar toch met een heleboel glitter, haha. Ik wil eigenlijk later in een grote stad wonen, sowieso in een hoofdstad, want ik zie in de grote steden toch echt veel leukere oorbellen! *denkt terug aan Schotland en Edinburgh*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik was 2 jaar toen ik gaatjes liet schieten, ik draag nooit oorbellen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:20 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik was heel erg klein, rond de 3 à 4 vier jaar.
    In het begin droeg ik van die kleine diamantjes, bolletjes, kleine ringeltjes en dergelijke. In mijn 'puberteit' wou ik van alles gaan uitproberen en begon ik van die imposante oorringen te dragen. Té grote ringen, druppels die mijn oor bijna deden doorscheuren (wat overdreven) en van die lange slingers met diamantjes en dergelijke. Maar nu ben ik daar wat over en besef (al een heel eind) dat dat eigenlijk niets meer voor mij is. Nu draag ik eigenlijk bijna altijd mijn bolletjes met diamantjes die ik van mijn ouders gekregen heb. Ze zijn klassiek, stijlvol en mooi en vooral niet te opzichtig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Achilles schreef:
    Volgens mij was ik zeven, bijna acht, toen ik gaatjes liet schieten. Mijn eigen keuze, ik had eerst van die olifantjes volgens mij. Daarna kreeg ik op mijn achtste verjaardag gouden dolfijntjes en o, wat heb ik die veel gedragen! Op een gegeven moment zaten die dingen helemaal vastgegroeid, omdat ik weigerde ze eruit te doen. Nou ja, na een hoop gefrunnik zijn die dingen eruit gekomen en daarna heb ik ze nooit meer gedragen. Zonde, het waren namelijk prachtige oorbellen.
    Nu draag ik eigenlijk altijd knopjes. Bescheiden, maar toch met een heleboel glitter, haha. Ik wil eigenlijk later in een grote stad wonen, sowieso in een hoofdstad, want ik zie in de grote steden toch echt veel leukere oorbellen! *denkt terug aan Schotland en Edinburgh*


    Ik heb ook nog van die gouden dolfijntjes gehad!!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen oorbellen, al wil ik dat soms wel maar ga het toch niet doen...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:45 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik heb ook nog van die gouden dolfijntjes gehad!!

    O, wat leuk! ^^
    Ook in knopjesvorm? Ik was vroeger fan van die boekenserie over dolfijnen, daarom wilde ik ze zo graag!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet eigenlijk geen eens meer wanneer ik voor 't eerst gaatjes heb laten schieten, maar als ik moet gokken was ik, denk ik, 7 jaar? Ik draag alleen zelden oorbellen, want mijn lange haar zit er voor en dan vind ik 't zonde om dan in te doen. En lange oorbellen vind ik helemaal niets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was een jaar of vier, denk ik. Kan het me in elk geval niet meer herinneren. En in mijn kinderjaren droeg ik heel veel verschillende soorten knopjes en hangers met allerlei frutsels en in mijn tienerjaren meer van die skeletjes en zo. Nu heb ik in elk oor drie gaatjes, maar draag al twee jaar of zo geen oorbellen meer. Heb toch altijd mijn haar ervoor, heb zelf niet twee dezelfde oorbellen meer en kan geen echt leuke vinden 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poging 3 was toen ik tien was en dat gaat tot nu toe goed. Draag meestal kleine oorbellen. Ik heb nu overal parels (drie gaatjes + tragus) en daar loop ik ongeveer een half jaar mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb geen oorbellen maar ik wil ze graag. mijn moeder vond het een te groot risico omdat ik veel oorontsteking had vroeger. maar ik heb het een tijdje geleden gevraagd en ze vind het goed als ik ze binnenkort laat schieten B)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Toen ik drie was, en soms draag ik knopjes verder niks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bij ons thuis mochten we vanaf 7 jaar gaatjes. Dat heb ik dus toen ook gedaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb ze laten schieten toen ik 7 was ofzo, maar ik ben allergisch dus ik heb ze niet meer :/


    Destroy what destroys you.

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik heb ze laten schieten toen ik 7 was ofzo, maar ik ben allergisch dus ik heb ze niet meer :/


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Toen ik zes was. Draag nog dagelijks ringen, knopjes of hangers :].


    i put the fun in funeral