• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik denk dat het aan jou ligt."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, aan jou."
    Grijnzend trek ik mijn shirt uit en kus haar zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nee, aan jou."
    Hij trek zijn shirt uit en kust me zachtjes. Ik laat zijn handen over zijn blote borstkas gaan. Soms zet ik er zachtjes mijn nagels in terwijl ik heb terug kus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel haar handen op mijn borstkas, en ik ril weer even. Wanneer ze haar nagels er zacht inzet, kreun ik tegen haar lippen aan. Ik heb zin om haar uit te kleden, hier en nu, maar ik hou me in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik hoor hem zachtjes kreunen. Ik sluit lachend mijn ogen en druk mijn lippen op de zijne. Met mijn handen streel ik zijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Langzaam kriebel ik in haar hals met mijn vinger en kijk haar aan.
    "Nu is het jouw beurt iets uit te trekken," zeg ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nu is het jouw beurt iets uit te trekken," zegt hij plagerig.
    Langzaam trek ik het shirt uit. Een beetje onwennig bedek ik mijn borsten met mijn armen.
    "Zo?" vraag ik met een uitdagend lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kan het niet laten mijn blik over haar lichaam te laten glijden.
    "Je bent mooi," fluister ik zacht.
    Ik plaats mijn lippen op de hare en ga met een hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn ogen over mijn lichaam glijden. Een beetje onzeker kijk ik hem aan. Ik heb wel kinderen gedragen en dat laat zijn sporen na.
    "Je bent mooi," fluistert hij zacht.
    Hij plant zijn lippen op de mijne en gaat met een hand door mijn haren. Ik ontspan en ga met mijn handen weer over zijn rug. Langzaam beantwoord ik zijn zoen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Terwijl ik haar kus, zak ik ietsje door mijn armen, en druk mijn lichaam tegen het hare aan. Zacht bijt ik in haar lip, en lik over haar lippen. Ik verstrengel mijn vingers weer met de hare en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn lichaam tegen de mijne aandrukken. Ik voel hem op mijn lip bijten en likken. Opgewonden kreun ik en ik zoen hem terug. Zachtjes zet ik mijn nagel in zijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kan haar kreun alleen maar beamen, en ik kijk haar even aan.
    "Als het te ver gaat, zeg het dan," fluister ik zacht.
    Passioneel druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als het te ver gaat, zeg het dan," fluistert hij zacht.
    Ik voel zijn lippen op de mijne. Gretig beantwoord ik zijn zoen terwijl ik even in zijn rug knijp. Mijn nagels schrapen voorzichtig over zijn huid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun iets luider.
    "Donna," kreun ik en kijk haar aan.
    Ik bijt op mijn lip en kijk in haar ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna," kreunt hij.
    "Hmm," zeg ik zachtjes en ik open mijn ogen.
    Ik laat hem los met mijn nagels en laat mijn handen op zijn rug rustig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Hmm."
    Ik kijk haar even aan en kus haar iets ruwer. Voorzichtig druk ik mijn kruis wat tegen het hare, en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:04 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.