• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gancanagh schreef:
    Arion

    “Ik begrijp het,” zegt Mary zachtjes.
    Ze kust me even en kruipt tegen me aan. Toch krijg ik het gevoel dat ik haar gekwetst heb. Maar ik wil niet liegen tegen haar. En ik ga niet met haar naar bed voor ik echt van haar hou.
    "I know you, I walked with you once upon a dream," zing ik zachtjes terwijl er een glimlach op mijn gezicht kruipt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Shht, zoals ik al zei, het is niet jouw fout."
    De tranen branden in mijn ogen.
    "Ik had het eerlijk kunnen zeggen," zeg ik zachtjes. Voorzichtig doe ik de ring van mijn neef af en leg het op tafel.
    "Hij hoeft ons niet te storen," fluister ik zachtjes in Jeremy's oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gancanagh schreef:
    Arion

    “Ik begrijp het,” zegt Mary zachtjes.
    Ze kust me even en kruipt tegen me aan. Toch krijg ik het gevoel dat ik haar gekwetst heb. Maar ik wil niet liegen tegen haar. En ik ga niet met haar naar bed voor ik echt van haar hou.
    "I know you, I walked with you once upon a dream," zing ik zachtjes terwijl er een glimlach op mijn gezicht kruipt.



    Mary

    "I know you, I walked with you once upon a dream."
    Ik glimlach even en kijk hem aan. Zachtjes zing ik mee en kijk in zijn ogen.
    "But if I know you, I know what you'll do. You'll love me at once the way you did once, upon a dream."
    Ik sla even mijn ogen neer en bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    (...)


    [Jaja, kwas aant typen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Voorzichtig neemt Michael mijn hand vast.
    "Kom. Heb je honger?"
    "Ik rammel," zeg ik met een klein lachje.
    Als ik eerlijk ben heb ik wel honger maar helemaal geen zin in eten. Toch ga ik mezelf dwingen mijn bord leeg te eten, al is het maar uit beleefdheid. Ik volg Michael de trap af, naar de keuken. Een heerlijke geur komt me tegemoet.
    "Dat ruikt lekker," zeg ik voorzichtig. Ik kijk even naar het blondje. "Hai, Lynn," zeg ik zo vriendelijk mogelijk. Zonder dat iemand het me vraagt haal ik borden uit de kast om ze vervolgens op tafel te zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Just trying to help ^^]

    Arion

    "But if I know you, I know what you'll do. You'll love me at once the way you did once, upon a dream."
    Ze slaat haar ogen neer en bijt op haar lip.
    "Soort van ja," geef ik toe. Ik wist het eerste moment dat ik haar zag dat ik haar wou.
    Ik geef haar opnieuw een kusje en bijt ook even op haar lip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lynn

    "Dat ruikt lekker," hoor ik achter me.Charlotte. Met een klein lachje draai ik me om.
    "Hai Lynn," zegt ze vriendelijk.
    "Hi schat," zeg ik op het zelfde toontje.
    Met mijn ogen volg ik hoe ze de borden op tafel zet. Tina volgt haar met de grote pan. Lachend ga ik aan tafel zitten. Michael volgt mijn voorbeeld. Één voor één schept Tina de borden vol. Ze slaat Charlotte over. Ik doe moeite om mijn lach in te houden. O God, Tina is prachtig.

    Michael

    Met open mond kijk ik toe hoe mijn moeder Charlotte overslaat.
    "Vind je dat normaal?" vraag ik boos. Uit woede gooi ik de pan van tafel. "Ik ben niet gek ik weet precies waar jullie beide mee bezig zijn," ga ik door. Angstig kijk mijn moeder me aan.
    "Ik weet nu zeker voor wie ik kies."
    Ik pak Charlotte bij haar en loop boos het huis uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik wil net gaan zitten wanneer Michael's moeder mijn bord overslaat.
    Goed, dan eet ik niet.
    Zonder iets te zeggen draai ik me om en wil naar boven te lopen wanneer ik Michael hoor open gaan.
    "Vind je dat normaal?" Ik hoor een pan kletteren en draai me geschrokken terug. "Ik ben niet gek ik weet precies waar jullie beide mee bezig zijn. Ik weet nu zeker voor wie ik kies."
    Nee nee nee, je maakt het alleen maar erger!
    Hij neemt me bij de hand en loopt boos het huis uit. Eens we buiten zijn trek ik zachtjes aan zijn hand om hem tegen te houden. Ik ga voor hem staan en leg mijn handen op zijn armen terwijl ik hem in de ogen kijk.
    "Ik had het verdragen," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Ik had het verdragen," zegt Charlotte als ze voor me gaat staan.
    Ik tril van woede. De tranen branden in mijn ogen.
    "Charlotte," schreeuw ik kwaad. "Dit is niet normaal. Dit kan ze niet maken, dit mag ze niet eens doen."
    Kwaad ruk ik me los en ga ik op de stoeprand zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik zie hem trillen van woede en hoe er tranen in zijn ogen springen.
    "Charlotte. Dit is niet normaal. Dit kan ze niet maken, dit mag ze niet eens doen."
    Hij rukt zich los en gaat op de stoeprand zitten. Ik aarzel even maar ga dan toch naast hem zitten.
    "Michael, ik begrijp het wel dat ik ze niet kan forceren nu. Dat kun jij ook niet en al helemaal niet door hen uit te sluiten," zeg ik zachtjes. Ik wil hem niet nog kwader maken. "Als ik dan zulke shit moet slikken om bij jou te kunnen zijn, dan doe ik dat."

    [Ik ga ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Soort van ja."
    Ik glimlach en leg mijn arm om zijn middel. Teder kus ik hem terug, en ik kan het niet laten zacht te kreunen wanneer hij op mijn lip bijt.
    "Sorry," fluister ik verontschuldigend.
    Ik kijk even in zijn ogen en zucht verliefd.
    "Kijk, ik ben niet moe meer."
    Ik zet een engelengezichtje op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    (...)


    Jeremy

    "Sorry."
    "Shht, zoals ik al zei, het is niet jouw fout."
    Ik ga even met een hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Michael, ik begrijp het wel dat ik ze niet kan forceren nu. Dat kun jij ook niet en al helemaal niet door hen uit te sluiten," zegt ze zachtjes. "Als ik dan zulke shit moet slikken om bij jou te kunnen zijn, dan doe ik dat."
    Ik schud mijn hoofd terwijl ik steentjes naar de overkant van de straat gooi. "Dat doe je niet Charlotte," zeg ik kwaad. "Ze kunnen dit niet maken en dat moeten ze weten. Ze moeten maar accepteren dat ik van jou hou en zolang ze dat niet doen, ga ik daar niet meer terug."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Donna

    "Shht, zoals ik al zei, het is niet jouw fout."
    De tranen branden in mijn ogen.
    "Ik had het eerlijk kunnen zeggen," zeg ik zachtjes. Voorzichtig doe ik de ring van mijn neef af en leg het op tafel.
    "Hij hoeft ons niet te storen," fluister ik zachtjes in Jeremy's oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."